goedenavond
ik heb ook net als Schuman31 een aantal dagen gespeeld bij Tanzoo
ik was helemaal doorgedraaid en daarom een telefoonrekening van 5000 euro
ik werd gebeld door mijn provider Telfort en met hen heb ik de afspraak gemaakt dat Tanzoo
mijn winsten van rond de 2000euro direct zou uitkeren aan telfort zodat het van mijn schuld
aan telfort af zou gaan.
Ik heb Tanzoo gemailed om mijn winsten direct over te maken aan telfort.
tanzoo zegt echter dat ik heb vals gespeeld.... jaaa jaa hoe kan ik nou valsspelen als ik 5000euro
verlies??!
helaas laat tanzoo niets meer van zich horen en telfort is al helemaal onbereikbaar de laatste
dagen.
ik denk dat het beste is dat ik wacht tot telfort een rechtzaak tegen mij begint om hun
rekening betaald te krijgen en dat ik alles ga uitleggen aan de rechter.
misschien dat ik de eigenaar van tanzoo ook laat dagvaarden
om dit criminele zooitje maar zoveel mogelijk lastig te vallen.
ik begrijp best wel dat het me eigen schuld is dat ik zoveel heb gespeeld maar dat tanzoo
mijn winsten niet uitkeerd op basis van een valse reden klopt natuurlijk niet.
gr
W
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tanzoo/fruitluck
Re: tanzoo/fruitluck
provider Telfort heeft niets te maken met tanzoo en zal gewoon betaling afdwingen. De rechter zal daar niet veel anders over gaan denken.
Als u door tanzoo vals beschuldigd wordt dan moet je zelf een zaak aanspannen.
Als u door tanzoo vals beschuldigd wordt dan moet je zelf een zaak aanspannen.
ja dat denk ik ook maar TElfort is degene die royalties krijgt van tanzoo. misschien moet ik naar de opta stappen om te vragen of het wel rechtmatig is dat telfort zich in laat met een oplichtersbedrijf als tanzoo.
t-mobile bijvoorbeeld werkt niet met de tanzoo nummers.
heef telfort geen zorgplicht? ik zoek naar jurispudentie in vergelijkbare zaken maar kan het niet echt vinden.
t-mobile bijvoorbeeld werkt niet met de tanzoo nummers.
heef telfort geen zorgplicht? ik zoek naar jurispudentie in vergelijkbare zaken maar kan het niet echt vinden.
Je laat je zelf in met dit bedrijf,jij vergokt een vermogen en nu wil je de schuld afschuiven op een ander. Nooit gokken met geld wat je niet hebt. Laat dit een dure les voor je zijn. Er bestaat waarschijnlijk geen jurisprudentie over maar er zijn wel speciale klinieken voor gokverslaafden zoek daar maar eens hulp.
gr Henk
gr Henk