| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] incasso huur
-
jantiena17
incasso huur
Ik heb verzuimd om de eerste maand huur van onze nieuwe woning op tijd te betalen, ik heb een aantal keren een herinnering gehad en vandaag kreeg ik een brief van Pranger gerechtsdeurwaarders aangeboden door de postbode, het bedrag van 517 euro word verhoogd met 178 euro weet iemand of dit een redelijk bedrag is?
mvr gr Jantiena
mvr gr Jantiena
-
Royalflush
Re: incasso huur
Ja, dit bedrag is redelijk. De maximale incassokosten die men mag doorberekenen zijn €150,- exclusief BTW. Omdat de verhuurder niet BTW-plichtig is (verhuur valt onder vrijstelling van BTW-plicht) moet jij ook de BTW van 19% = €28,50 betalen. Het totaalbedrag komt daarmee inderdaad op €178,50.
-
jantiena17
altijd leuk zulke opmerkingen he vogels?? maak er je beroep van om mensen een trap na te geven, je zou een goeie werknemer zijn bij een incassobureau
Voor diegene die een serieus antwoord op mijn vraag hebben gegeven, bedankt hiervoor.
groetjes Jantiena
Voor diegene die een serieus antwoord op mijn vraag hebben gegeven, bedankt hiervoor.
groetjes Jantiena
-
jantiena17
mijn antwoord is ook heel serieus, er kunnen altijd omstandigheden zijn waardoor een rekening niet betaald word, dit heeft niet altijd te maken met niet kunnen of willen betalen,
mvg, Jantiena
mvg, Jantiena
-
seagoing racer2
Beste Jantiena,
Welke omstandigheden zijn er in hemelsnaam mogelijk die niet vallen onder niet kunnen of niet willen betalen...
Dit is wel een hele kryptische zin.er kunnen altijd omstandigheden zijn waardoor een rekening niet betaald word, dit heeft niet altijd te maken met niet kunnen of willen betalen
Welke omstandigheden zijn er in hemelsnaam mogelijk die niet vallen onder niet kunnen of niet willen betalen...
-
zegjijhetmaar-
FF rood staan bij de bank op dat moment of zo iets 
Dat is het juist niet, ze geeft zelf aan dat ze het juist wel kan betalen en ook wel wil betalen. Maar blijkbaar zijn er omstandighedenFF rood staan bij de bank op dat moment of zo iets![]()
-
seagoing racer2
Exact mendoza, maar het blijft een kryptische zin