LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] editions atlas
editions atlas
Hallo,
heeft iemand ervaring met het bedrijf editions atlas ?
http://www.atlaseditions.nl/c/3/Vrijeti ... bbies.html
ik heb 50 vogelplaten besteld "geen verdere verkoopverplichtingen". onder Garanties (normaal staan daar rechten) hebben ze het over ongevraagde zendingen die ze je ongevraagd toesturen waar je je dan voor moet afmelden, terwijl er "geen verdere verkoopverplichtingen" staat. ik vind dit misleidende informatie, heeft iemand hier ervaring mee ?
graag hoor ik van jullie.
heeft iemand ervaring met het bedrijf editions atlas ?
http://www.atlaseditions.nl/c/3/Vrijeti ... bbies.html
ik heb 50 vogelplaten besteld "geen verdere verkoopverplichtingen". onder Garanties (normaal staan daar rechten) hebben ze het over ongevraagde zendingen die ze je ongevraagd toesturen waar je je dan voor moet afmelden, terwijl er "geen verdere verkoopverplichtingen" staat. ik vind dit misleidende informatie, heeft iemand hier ervaring mee ?
graag hoor ik van jullie.
Re: editions atlas
hallo
ook ik heb hier een folder van edetions atlas
ze bieden 3 dora boekjes aan voor 2,90 euro
inc. verzendkosten
geen lidmaatschap
geen koopverplichting
volledig recht van terruggave en herroeping
kan dit ???
die boekjes kosten 4,00 euro in de winkel
iemand ervaring??
ook ik heb hier een folder van edetions atlas
ze bieden 3 dora boekjes aan voor 2,90 euro
inc. verzendkosten
geen lidmaatschap
geen koopverplichting
volledig recht van terruggave en herroeping
kan dit ???
die boekjes kosten 4,00 euro in de winkel
iemand ervaring??
-
hallo,
ik heb ook de aanbieding van dora gekregen en natuurlijk was die erg interressant.
zat bij mij trouwens bij de WIJ in. dat komt best betrouwbaar over.
Ik heb de boekjes inmiddels ontvangen, ik zou voor betaling zorgdragen echter het is een rekeningnummer met een plaats Lausanne.
Volgens mij gaat die betaling nooit goed komen. Ik moet altijd als ik een betaalopdracht maak een plaatsnaam invullen.
Ik heb het van mijn bankrekening afgeschreven gezien, maar hun zeggen na een week nog niks ontvangen te hebben. Ik vertrouw het ook niet, heb wel alvast opzegging gedaan voor de vervolgboekjes, t was wel een mooie insteker. ZE deden voorkomen dat je gewoon drie boekjes kreeg en verder geen vervolg.
Maar je moet wel afzeggen.
Hier doe ik het liefst niet aan mee, maar ja, die boekjes voor 3 euro was natuurlijk wel verleidelijk.
Ik hoop maar dat het goed gaat komen, ik hou wel contact met de klantenservice.
Die reageren via mail overigens wel altijd.
tot zover even.
Ben benieuwd of er al meerderen toch de boekjes besteld hebben.
ik heb ook de aanbieding van dora gekregen en natuurlijk was die erg interressant.
zat bij mij trouwens bij de WIJ in. dat komt best betrouwbaar over.
Ik heb de boekjes inmiddels ontvangen, ik zou voor betaling zorgdragen echter het is een rekeningnummer met een plaats Lausanne.
Volgens mij gaat die betaling nooit goed komen. Ik moet altijd als ik een betaalopdracht maak een plaatsnaam invullen.
Ik heb het van mijn bankrekening afgeschreven gezien, maar hun zeggen na een week nog niks ontvangen te hebben. Ik vertrouw het ook niet, heb wel alvast opzegging gedaan voor de vervolgboekjes, t was wel een mooie insteker. ZE deden voorkomen dat je gewoon drie boekjes kreeg en verder geen vervolg.
Maar je moet wel afzeggen.
Hier doe ik het liefst niet aan mee, maar ja, die boekjes voor 3 euro was natuurlijk wel verleidelijk.
Ik hoop maar dat het goed gaat komen, ik hou wel contact met de klantenservice.
Die reageren via mail overigens wel altijd.
tot zover even.
Ben benieuwd of er al meerderen toch de boekjes besteld hebben.
-
Wij hebben ook de boekjes besteld. Met het invullen van de bon was er inderdaad niets te zijn ergens aan vast te zitten. Blijkt nu dus dat het toch zo is?
Wat voor actie moeten we ondernemen?
Wel betalen of niet en alles terug sturen? aangetekende brieven ??
Wat voor actie moeten we ondernemen?
Wel betalen of niet en alles terug sturen? aangetekende brieven ??
-
hoi,
ik heb de boekjes inmiddels uitgepakt.
en gewoon 2,90 overgemaakt.
de betaling zou in orde komen.
ik heb geen geld retour gekregen dus ik neem aan dat het gewoon goed zit nu.
en ik heb wel even telefonisch contact gehad over dat ik geen zendingen meer wens te ontvangen.
ook per mail heb ik contact met hun gelegd zodat het zwart op wit staat.
ik heb de boekjes inmiddels uitgepakt.
en gewoon 2,90 overgemaakt.
de betaling zou in orde komen.
ik heb geen geld retour gekregen dus ik neem aan dat het gewoon goed zit nu.
en ik heb wel even telefonisch contact gehad over dat ik geen zendingen meer wens te ontvangen.
ook per mail heb ik contact met hun gelegd zodat het zwart op wit staat.
-
hallo daanje,
bedankt voor je reactie.
het is dus gewoon:
- via de bijgevoegde acceptgiro de 3,90 betalen
- telefoontje en mailtje naar de klantenservice dat je geen andere
aanbiedingen wenst te ontvangen.
En thats it?!?
Op zich vreemd dat dat afmelden nodig is aangezien je voor niet
extra's getekend hebt en er uitdrukkelijk stond geen verder verplichting.
Maar goed als het werk gaan we het ook zo doen.
mvg
steef
bedankt voor je reactie.
het is dus gewoon:
- via de bijgevoegde acceptgiro de 3,90 betalen
- telefoontje en mailtje naar de klantenservice dat je geen andere
aanbiedingen wenst te ontvangen.
En thats it?!?
Op zich vreemd dat dat afmelden nodig is aangezien je voor niet
extra's getekend hebt en er uitdrukkelijk stond geen verder verplichting.
Maar goed als het werk gaan we het ook zo doen.
mvg
steef
edition atlas is een uitgeverij die allerlei losbladige uitgaven uitgeeft, bijv. een wereldatlas of platen met afbeeldingen van kruiden. als je op een van die aanbiedingen reageert zit je altijd vast aan een ABONNEMENT maar je kan wel na elke aflevering opzeggen. ik heb het diverse keren wel gedaan en tussentijds weer opgezegd. dat opzeggen gaat heel makkelijk en doen ze niet moeilijk over. als je gaat uitrekenen hoeveel een komplete uitgave na afname van alle delen kost dan schrik je je te pletter. de totaal prijs loopt aardig op. zo'n losbladige atlas blijkt dan twee tot drie keer zo duur als de bekende bos atlas. samengevat; aardig systeem maar veel te duur. de eerste zending voor een paar euro is bedoeld als lokkertje.
betalings problemen is vreemd want ze hebben gewoon een nederlands rekening nummer ondanks hun adres in lausanne.hun acceptgiro gebruiken of overnemen met internet bankieren gaat altijd goed.
-
hoi steef,
ja ik dacht ook dat er duidelijk stond dat er geen abonnement of wat dan ook was, gewoon eenmalig en klaar.
Maar dat klopt van hun kant echt niet.
het is dus echt een lokkertje.
maar goed, ik heb betaling gedaan en voor weinig drie boekjes in mijn bezit.
dus als je alert bent kun je zekers je voordeel eruit halen. wel die afmelding even doen.
groetjes
ja ik dacht ook dat er duidelijk stond dat er geen abonnement of wat dan ook was, gewoon eenmalig en klaar.
Maar dat klopt van hun kant echt niet.
het is dus echt een lokkertje.
maar goed, ik heb betaling gedaan en voor weinig drie boekjes in mijn bezit.
dus als je alert bent kun je zekers je voordeel eruit halen. wel die afmelding even doen.
groetjes
-
Ik heb hele goede ervaringen met Editions Atlas. 2 jaar geleden begonnen met een prachtige serie spellen van Asterix. Mooi uitgevoerd en echt een aanwinst voor de Asterix fan. Heb de hele serie genomen en tussentijds contact was zowel telefonisch als via e-mail altijd prima. Betalingen werden keurig ná levering van het spel afgeschreven (ik had ze gemachtigd).
Ga nu ook de Dora boekjes bestellen.
Ga nu ook de Dora boekjes bestellen.
Heeft iemand voor mij het rekening nummer van altlas? Mijn dochter is zo slim geweest boekjes te bestellen maar de acceptgiro is kwijt en nu krijgen we een brief dat we alsnog (logisch) moeten betalen maar een rekening nummer staat er nergens bij en op mn mail word niet gereageerd.. erg lastig allemaal..
Marian
Marian