margriet2380 schreef:Ja iedereen heeft het er maar over, ja je kan niet anders verwachten voor dat geld.
Maar daar gaat het nu net om, de foto klopt niet met de werkelijk, dit moeten we onder ogen zien.
Niet of de prijs kwaliteit wel klopt.
Je krijgt gewoon iets anders als wat je ziet op de foto.
Ze plaatsen foto's van het gerenomeerde merk shirly of hollywood, en je krijgt een pakje thuis wat op een vuilniszak lijkt. oke Shirly of hollywood kost 129 euro bij hun 17 euro
Ze moeten er gewoon bij zetten, deze foto's zijn niet wat u thuiskrijgt, hetl ijkt er een heel klein beetje op.
En heb je toevallig een mannequin maatje dan past het wel, want alles is S op de site. Heel soms zit er een M tussen. En S en M is heel variabel. In China zal een S nog veel kleiner zijn als hier.
Nou een mannequin maatje heb ik zeker niet,ik draag l,maar met korset weet ik toevallig dat het altijd een maat groter moet nemen,ook met andere kleding die strak zit.Bij sommige kleding die een aparte model hebben is ook aangeraden om een maak groter te nemen.Aangezien ik erg weinig tijd heb om door de winkels rond wandelen,vind ik internet winkels een goed uitkomst.Ik koop al jaren op internet mijn kleding,en heb wel vaak meegemaakt dat plaatjes niet helemaal met de werkelijkheid overheen komen.Maar op elke verpakking zit een plaatje van het product op,en de meeste internetwinkels zetten die plaatje ook op hun site .Dus niet echt een schuld van een de winkeliers .Ik probeer niet bovengenoemde winkel goed te praten,ik probeer alleen logisch nadenken.