Op 17 november werd het jaarabonnement voor Computer Totaal automatisch afgeschreven.
Een abonnement dat loopt van februari t/m januari, rijkelijk vroeg dus.
Vorig jaar gebeurde precies hetzelfde. Toen gereclameerd en gedreigd te storneren. Men heeft toen toegegeven dat de incasso rijkelijk vroeg had plaatsgevonden. Ter compensatie heeft men 10 Euro op mijn rekening teruggestort. Maar wat schetst mijn verbazing, ook dit jaar weer dezelfde vroege incasso. Maar met dit verschil dat er nu niet meer op de factuur vermeld staat dat het voor de periode februari t/m januari is.
Er staat nu alleen nog op dat het voor 12 editities geldt (overigens ook niet juist want het zijn er maar elf). Dus wederom gereclameerd en gedreigd met stornering. Ik wacht hun reactie maar weer af.
Maar het kan niet anders dan dat er nog veel meer mensen zijn die tegen dit ongemak aanlopen doch vanwege gebrek aan inzicht (loskoppeling CT met HCC) niet meer weten hoe het precies zit. Zonder enige vooraankondiging heeft men dus de incassoregels aangepast en dat is niet alleen onjuist maar ook nog eens niet correct.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Automatische incasso Computer Totaal
Re: Automatische incasso Computer Totaal
Net als de rest gewoon opzeggen!
Meeste nieuws lees je van te voren op bv tweakers
Gesubsidieerde testen stellen geen zak voor
Voor de rest boordevol met recklame en andere niet in een computerblad thuishorende informatie.
Zonde van de bomen die er voor gesneuveld zijn
Meeste nieuws lees je van te voren op bv tweakers
Gesubsidieerde testen stellen geen zak voor
Voor de rest boordevol met recklame en andere niet in een computerblad thuishorende informatie.
Zonde van de bomen die er voor gesneuveld zijn