LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile
T-Mobile
Ik heb op 5 juli 2007 via internet een Sim-only Flex 10 abonnement besteld (ordernummer 512183), dit kreeg ik een paar dagen later geleverd (09-07-2007). Ik heb toen vrienden, bekenden en familie gebeld om dit nummer door te gegeven, daar ik ervan uitging dat het mijn Sim kaart en mijn telefoonnummer was.
Echter na een aantal dagen kreeg ik vreemde telefoontjes en Sms’jes van mensen die ik niet ken. Ze waren allen op zoek naar ene mevrouw Lever.
Hierop heb ik met de T-Mobile klantenservice gebeld om dit na te vragen.
Hier gaf men aan dat men mij geen informatie kon verstrekken daar dit nummer op naam van mevrouw Lever staat (hoezo geen informatie?). Ik heb toen doorgegeven dat de geleverde Simkaart, nummer 8931162111178963226 en telefoonnummer 06-14725355 had.
De medewerkster aan de telefoon gaf mij te kennen dat dit absoluut niet mogelijk was, daar dit hetzelfde simkaart- en telefoonnummer was, als in bezit van mevrouw Lever. Mijn gegevens kon men niet vinden in het systeem en was ik dus geen klant bij T-Mobile. Waarom schakelde men op DAT moment niet bij T-Mobile en gingen alle alarmbellen rinkelen?
Er zijn 2 personen in Nederland met hetzelfde telefoonnummer en hetzelfde simkaartnummer.
Ik heb nog diverse keren getracht om dit probleem opgelost te krijgen, helaas bood dit geen soelaas. Na een aantal keren klagen kreeg ik te horen dat ik de SIM kaart maar moest opsturen zodat men het kon uitzoeken, dat heb ik dan ook ergens eind 2007 gedaan! Aangetekend natuurlijk!
Nu 2 jaar later wil T-Mobile opeens het bewijs hiervan zien. Ik bewaar natuurlijk zoiets niet langer dan een jaar, en ook al zou ik het bewijs nog hebben, kan TNT niets meer vinden. Deze kan de gegevens maar 1 jaar terug halen (zo is mij vandaag door TNT uitgelegd).
T-Mobile had al veel eerder aan de bel kunnen en moeten trekken, mevrouw Lever heeft op deze manier 2 jaar lang kunnen bellen en ik moet daar nu voor betalen/bloeden!
Op 4 september 2009 (2 jaar na dato dus), krijg ik een brief van T-Mobile waarin men schrijft dat men blij is met mij als nieuwe klant. Ik dacht dat het hier ging om de wisseling van Orange naar T-Mobile die alle Orange klanten opgedrongen is, maar wat schetst mijn verbazing? Het betreft het nummer 06-14725355 met Simkaartnummer 8931162111178963226 en het zou gaan om een Relax 150 abonnement.
Hierop ga ik WEDEROM met de klantenservice van T-Mobile bellen, hier geeft men aan dat ik in juni 2007 een Relax 150 abonnement, met een Ericsson telefoon cadeau, heb afgesloten.
Ik geef aan dat ik nooit een telefoon heb ontvangen, omdat ik deze ook niet besteld had, ik had toen een SIM-ONLY Flex 10 besteld en gekregen. Nadat ik hier wederom hetzelfde verhaal verteld had gaf de medewerker te kennen dit te laten uitzoeken.
Rond dezelfde tijd kreeg ik ook een factuur over een bedrag van €36,39. De medewerker van de klanten service (ja ik heb wederom gebeld) gaf aan dat het om een periode van 5 dagen in begin september zou gaan. De kosten hadden betrekking op abonnementskosten, telefoonkosten en een bedrag voor overname van het nummer (06-14725355). Wat hier achter te zoeken was begrepen ik en met mij de medewerker aan de lijn niet! IK heb geen nummer overgenomen. Ook hij gaf aan dat het onderzocht zou worden. Het bedrag werd even later afgeboekt van mijn rekening. Dit heb ik dan natuurlijk door de bank laten storneren!
Op 22 september 2009 kreeg ik een Creditnota over een bedrag van €922,04 hierop belde ik wederom met de klantenservice. De heer die ik hier aan de lijn kreeg, vertelde mij dat er een onderzoek was geweest en dat dit had uitgewezen dat mevrouw Lever ten onrechte mijn SIM kaart heeft gebruikt, ik hoefde mij verder geen zorgen te maken daar het probleem was opgelost.
Op 25 september 2009 kwam de brief met de mededeling dat Automatisch incasso mislukt was, hierop belde ik wederom met de klantenservice (zo netjes ben ik dan ook nog!) om uit te leggen waarom ik dit bedrag heb laten storneren, de medewerker aan de lijn begreep dit en zou het doorsturen naar de afdeling die bezig is geweest met het onderzoek.
Op 6 oktober 2009 zijn wij op vakantie vertrokken, toen wij echter op 16 oktober 2009 terugkwamen van vakantie vielen we met de neus in de boter!
Er lagen 3 brieven van T-Mobile op de mat.
• Een creditfactuur (d.d. 07-10-2009) voor 06-14725355 met een tegoed van €11,06 wat spoedig met mij verrekend zal worden.
• Een brief (d.d. 12-10-2009) waarin T-Mobile suggereert dat ik gebruik maak van een T-Mobile abonnement wat niet op mijn naam geregistreerd staat met nummer 06-14725355 en dat dit abonnement in gebruik is sinds 12 juni 2007 (mijn “abonnement” is op 5 juli 2007 besteld (ordernummer 512183) en in gegaan). Hierin geeft T-Mobile ook nog aan dat met terugwerkende kracht de kosten van €922,03 aan mij in rekening gebracht worden. T-Mobile suggereert ook dat uit onderzoek is gebleken dat de simkaart met telefoonnummer 06-14725355 in mijn bezit was en dat ik er gebruik van gemaakt heb en NIET Mevrouw Lever.
• Een debetfactuur (d.d. 13-10-2009) over een bedrag van €922,04.
Ik snap het hele verhaal niet meer. Wat is het nu, een credit van €922,04, een debet van €36,39, een credit van €11,06, een debet van €922,03 of toch een debet van €922,04? De 1e credit nota en de laatste debetnota, komen wel aardig overeen? Een ingangsdatum van 12-06-07, terwijl ik op papier/mail heb dat het besteld is en ingaat op 05-07-07 (ongeveer een maand later, dus)? Een telefoon die geleverd zou zijn? Een Relax 150 of een Flex 10 abonnement?
Ik ben het overzicht kwijt, weet T-Mobile het zelf nog?
Er zijn aardig wat ongerijmdheden in dit hele verhaal.
Ik eis van T-Mobile alle gegevens met betrekking tot dit telefoonnummer (06-14725355).
Het staat volgens T-Mobile op mijn naam, dus heb ik ook recht op inzage van alle gegevens.
Hierbij eis ik dus:
• Alle rekeningen vanaf 12-06-2007 gespecificeerd, zodat ik ook mijn gelijk kan bewijzen.
• Een uitdraai van alle gesprekken die er gevoerd zijn met de klantenservice, dus ook de gesprekken met mevrouw Lever, daar deze (volgens T-Mobile )op mijn naam gevoerd zijn!
• Een kopie van mijn contract en het contract van mevrouw Lever (omdat de begindatum van het contract geheel niet overeenkomt met de brieven en mails die ik heb)!
• Alle gegevens van het onderzoek naar mij en naar Mevrouw Lever, daar T-Mobile suggereert dat ik gebruik heb gemaakt van de SIM kaart en NIET mevrouw Lever.
• Het merk en type van de telefoon die Mevrouw Lever heeft ontvangen en daarbij het geldende aankoopbedrag (zonder abonnement) op datum 12 juni 2007 van de betreffende telefoon die ik NIET besteld noch ontvangen heb
T-Mobile geeft ook aan dat men in het onderzoek gebruikt gemaakt heeft van gespreksgegevens van mijn Orange abonnement (OPTA kan dit zomaar, zonder mij vooraf te vragen?) en daardoor 2 telefoonnummers heeft gevonden die ik zowel met 06-14725355 heb gebeld als met mijn huidige abonnement.
Zoals ik al eerder heb aangegeven in dit schrijven heb ik vrienden, bekenden en familie gebeld om dit nummer door te gegeven zodat men mij kon bereiken, omdat ik ervan uitging dat het mijn Sim kaart en mijn telefoonnummer was. Wat dus 2 jaar niet zo geweest is, en nu opeens wel?
De medewerker die ik 16-10-2009 aan de lijn had wilde mij geen informatie verstrekken over datum, tijdstippen, hoeveelheid en frequentie van deze 2 gesprekken!
Ik vind het absoluut geen stijl dat het 2 jaar duurt voordat T-Mobile eindelijk eens gaat reageren, volgens mij heb ik er, van het begin af aan, alles aan gedaan om deze kwestie op gelost te krijgen.
Dat T-Mobile hier geen oren naar had en heeft kan en kon ik niets aan doen.
Echter na een aantal dagen kreeg ik vreemde telefoontjes en Sms’jes van mensen die ik niet ken. Ze waren allen op zoek naar ene mevrouw Lever.
Hierop heb ik met de T-Mobile klantenservice gebeld om dit na te vragen.
Hier gaf men aan dat men mij geen informatie kon verstrekken daar dit nummer op naam van mevrouw Lever staat (hoezo geen informatie?). Ik heb toen doorgegeven dat de geleverde Simkaart, nummer 8931162111178963226 en telefoonnummer 06-14725355 had.
De medewerkster aan de telefoon gaf mij te kennen dat dit absoluut niet mogelijk was, daar dit hetzelfde simkaart- en telefoonnummer was, als in bezit van mevrouw Lever. Mijn gegevens kon men niet vinden in het systeem en was ik dus geen klant bij T-Mobile. Waarom schakelde men op DAT moment niet bij T-Mobile en gingen alle alarmbellen rinkelen?
Er zijn 2 personen in Nederland met hetzelfde telefoonnummer en hetzelfde simkaartnummer.
Ik heb nog diverse keren getracht om dit probleem opgelost te krijgen, helaas bood dit geen soelaas. Na een aantal keren klagen kreeg ik te horen dat ik de SIM kaart maar moest opsturen zodat men het kon uitzoeken, dat heb ik dan ook ergens eind 2007 gedaan! Aangetekend natuurlijk!
Nu 2 jaar later wil T-Mobile opeens het bewijs hiervan zien. Ik bewaar natuurlijk zoiets niet langer dan een jaar, en ook al zou ik het bewijs nog hebben, kan TNT niets meer vinden. Deze kan de gegevens maar 1 jaar terug halen (zo is mij vandaag door TNT uitgelegd).
T-Mobile had al veel eerder aan de bel kunnen en moeten trekken, mevrouw Lever heeft op deze manier 2 jaar lang kunnen bellen en ik moet daar nu voor betalen/bloeden!
Op 4 september 2009 (2 jaar na dato dus), krijg ik een brief van T-Mobile waarin men schrijft dat men blij is met mij als nieuwe klant. Ik dacht dat het hier ging om de wisseling van Orange naar T-Mobile die alle Orange klanten opgedrongen is, maar wat schetst mijn verbazing? Het betreft het nummer 06-14725355 met Simkaartnummer 8931162111178963226 en het zou gaan om een Relax 150 abonnement.
Hierop ga ik WEDEROM met de klantenservice van T-Mobile bellen, hier geeft men aan dat ik in juni 2007 een Relax 150 abonnement, met een Ericsson telefoon cadeau, heb afgesloten.
Ik geef aan dat ik nooit een telefoon heb ontvangen, omdat ik deze ook niet besteld had, ik had toen een SIM-ONLY Flex 10 besteld en gekregen. Nadat ik hier wederom hetzelfde verhaal verteld had gaf de medewerker te kennen dit te laten uitzoeken.
Rond dezelfde tijd kreeg ik ook een factuur over een bedrag van €36,39. De medewerker van de klanten service (ja ik heb wederom gebeld) gaf aan dat het om een periode van 5 dagen in begin september zou gaan. De kosten hadden betrekking op abonnementskosten, telefoonkosten en een bedrag voor overname van het nummer (06-14725355). Wat hier achter te zoeken was begrepen ik en met mij de medewerker aan de lijn niet! IK heb geen nummer overgenomen. Ook hij gaf aan dat het onderzocht zou worden. Het bedrag werd even later afgeboekt van mijn rekening. Dit heb ik dan natuurlijk door de bank laten storneren!
Op 22 september 2009 kreeg ik een Creditnota over een bedrag van €922,04 hierop belde ik wederom met de klantenservice. De heer die ik hier aan de lijn kreeg, vertelde mij dat er een onderzoek was geweest en dat dit had uitgewezen dat mevrouw Lever ten onrechte mijn SIM kaart heeft gebruikt, ik hoefde mij verder geen zorgen te maken daar het probleem was opgelost.
Op 25 september 2009 kwam de brief met de mededeling dat Automatisch incasso mislukt was, hierop belde ik wederom met de klantenservice (zo netjes ben ik dan ook nog!) om uit te leggen waarom ik dit bedrag heb laten storneren, de medewerker aan de lijn begreep dit en zou het doorsturen naar de afdeling die bezig is geweest met het onderzoek.
Op 6 oktober 2009 zijn wij op vakantie vertrokken, toen wij echter op 16 oktober 2009 terugkwamen van vakantie vielen we met de neus in de boter!
Er lagen 3 brieven van T-Mobile op de mat.
• Een creditfactuur (d.d. 07-10-2009) voor 06-14725355 met een tegoed van €11,06 wat spoedig met mij verrekend zal worden.
• Een brief (d.d. 12-10-2009) waarin T-Mobile suggereert dat ik gebruik maak van een T-Mobile abonnement wat niet op mijn naam geregistreerd staat met nummer 06-14725355 en dat dit abonnement in gebruik is sinds 12 juni 2007 (mijn “abonnement” is op 5 juli 2007 besteld (ordernummer 512183) en in gegaan). Hierin geeft T-Mobile ook nog aan dat met terugwerkende kracht de kosten van €922,03 aan mij in rekening gebracht worden. T-Mobile suggereert ook dat uit onderzoek is gebleken dat de simkaart met telefoonnummer 06-14725355 in mijn bezit was en dat ik er gebruik van gemaakt heb en NIET Mevrouw Lever.
• Een debetfactuur (d.d. 13-10-2009) over een bedrag van €922,04.
Ik snap het hele verhaal niet meer. Wat is het nu, een credit van €922,04, een debet van €36,39, een credit van €11,06, een debet van €922,03 of toch een debet van €922,04? De 1e credit nota en de laatste debetnota, komen wel aardig overeen? Een ingangsdatum van 12-06-07, terwijl ik op papier/mail heb dat het besteld is en ingaat op 05-07-07 (ongeveer een maand later, dus)? Een telefoon die geleverd zou zijn? Een Relax 150 of een Flex 10 abonnement?
Ik ben het overzicht kwijt, weet T-Mobile het zelf nog?
Er zijn aardig wat ongerijmdheden in dit hele verhaal.
Ik eis van T-Mobile alle gegevens met betrekking tot dit telefoonnummer (06-14725355).
Het staat volgens T-Mobile op mijn naam, dus heb ik ook recht op inzage van alle gegevens.
Hierbij eis ik dus:
• Alle rekeningen vanaf 12-06-2007 gespecificeerd, zodat ik ook mijn gelijk kan bewijzen.
• Een uitdraai van alle gesprekken die er gevoerd zijn met de klantenservice, dus ook de gesprekken met mevrouw Lever, daar deze (volgens T-Mobile )op mijn naam gevoerd zijn!
• Een kopie van mijn contract en het contract van mevrouw Lever (omdat de begindatum van het contract geheel niet overeenkomt met de brieven en mails die ik heb)!
• Alle gegevens van het onderzoek naar mij en naar Mevrouw Lever, daar T-Mobile suggereert dat ik gebruik heb gemaakt van de SIM kaart en NIET mevrouw Lever.
• Het merk en type van de telefoon die Mevrouw Lever heeft ontvangen en daarbij het geldende aankoopbedrag (zonder abonnement) op datum 12 juni 2007 van de betreffende telefoon die ik NIET besteld noch ontvangen heb
T-Mobile geeft ook aan dat men in het onderzoek gebruikt gemaakt heeft van gespreksgegevens van mijn Orange abonnement (OPTA kan dit zomaar, zonder mij vooraf te vragen?) en daardoor 2 telefoonnummers heeft gevonden die ik zowel met 06-14725355 heb gebeld als met mijn huidige abonnement.
Zoals ik al eerder heb aangegeven in dit schrijven heb ik vrienden, bekenden en familie gebeld om dit nummer door te gegeven zodat men mij kon bereiken, omdat ik ervan uitging dat het mijn Sim kaart en mijn telefoonnummer was. Wat dus 2 jaar niet zo geweest is, en nu opeens wel?
De medewerker die ik 16-10-2009 aan de lijn had wilde mij geen informatie verstrekken over datum, tijdstippen, hoeveelheid en frequentie van deze 2 gesprekken!
Ik vind het absoluut geen stijl dat het 2 jaar duurt voordat T-Mobile eindelijk eens gaat reageren, volgens mij heb ik er, van het begin af aan, alles aan gedaan om deze kwestie op gelost te krijgen.
Dat T-Mobile hier geen oren naar had en heeft kan en kon ik niets aan doen.
Laatst gewijzigd door arti3007 op 19 okt 2009 10:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: T-Mobile
Is gelukkig niet mijn nummer en het is niet meer actief.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-Mobile
Beste arti3007,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Diana
T-Mobile Klantenservice BV
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Diana
T-Mobile Klantenservice BV
Re: T-Mobile
op 23/10/2009 16:35
Oke, mail is verstuurd op 23/10/2009 16:35 , ben benieuwd.
Vandaag heeft T-mobile wel het bedrag van €922,04 afgeboekt van mijn rekening, ondanks de intrekking van de machtiging!
GEEN STIJL
Oke, mail is verstuurd op 23/10/2009 16:35 , ben benieuwd.
Vandaag heeft T-mobile wel het bedrag van €922,04 afgeboekt van mijn rekening, ondanks de intrekking van de machtiging!
GEEN STIJL
Re: T-Mobile
Heb een brief van T-mobile met alle rekeningen van de afgelopen 2 jaar. In de brief stellen ze dat ze mijn klacht afwijzen en zich niets aantrekken van de door mij geopperde punten.
Ik heb in de snelle erdoorheen gekeken en zie ook nummers staan die niet van mij zijn (als voorbeeld een nummer in Emmen).
Ze hebben wel persoonsgegevens van Mevrouw Lever meegestuurd (naam, adres, postcode, woonplaats), lijkt mij ook niet echt correct?
Als ze zo met alle gegevens om gaan!
Ik heb in de snelle erdoorheen gekeken en zie ook nummers staan die niet van mij zijn (als voorbeeld een nummer in Emmen).
Ze hebben wel persoonsgegevens van Mevrouw Lever meegestuurd (naam, adres, postcode, woonplaats), lijkt mij ook niet echt correct?
Als ze zo met alle gegevens om gaan!
Re: T-Mobile
Ik vind het heel spijtig dat T-mobile deze stugge houding blijft volhouden.
Ik mis uit mijn vorige verzoek de contracten die door mij en Mevrouw Lever getekend zijn.
Ik wil U er nogmaals op wijzen dat ik geen Relax 150, maar een Flex10 Sim-only heb besteld en ontvangen.
Graag wil ik dus van U het bewijs dat dit anders is!
De gespecificeerde facturen zijn niet origineel, er is een adresstikker overheen geplakt met mij adres.
Dit is te zien aan het lettertype en sommige stikkers zitten er scheef op geplakt.
Op de laatste pagina bent U toch vergeten iets af te plakken.
Ik vraag mij af hoe Mevrouw W. Lever wonende aan de ********singel 24 te ****ZM, ********een met vast telefoonnummer ****-**3493 en zelfs met Banknummer *****5778, hetzelfde klantnummer, simkaartnummer en telefoonnummer kan hebben als ik?
Hoe gaat U met mijn gegevens om, zijn deze ook bij meerdere mensen bekend?
Opta, volgens mij gaat T-mobile hier wederom buiten hun boekje!
Ik kom diverse nummers tegen die ik geheel niet ken, onder andere 0591******, wat heb ik te doen met Ambulante Dagbesteding te Emmen?
Volgens mij heb ik ook een bewijs dat mevrouw Lever met die SIMkaart en dat telefoonnummer gebeld heeft, hoe kan dit? Er kunnen toch geen 2 simkaarten bestaan met hetzelfde SIMnummer en telefoonnummer?
Zo zijn er ook wat overlappen in het belgedrag, als de ene in het buitenland zit belt de andere in Nederland.
Er wordt ook heel vaak naar de Voicemail gebeld, kunt U mij uitleggen hoe ik dit moet doen, dat heb ik nog nooit gedaan
Zo is er ook ge-sms’t naar de Volkskrant, wat heb ik met de volkskrant, ik woon in Limburg?
Zo is er ook naar 4777 ge-sms’t, wat heb ik te doen met “geloof jij in *****”, of thuiswerkforum of Partyflock?
Het “toeval” wil ook dat exact rond de tijd (en het jaar erna) dat ik de SIMkaart heb opgestuurd niet meer gebeld og ge-sms’t wordt. Na een jaar opeens begint de ellende weer en worden alleen nog maar 0909, 0900 nummer en betaalde sms diensten misbruikt!
Ook staat in het begin van dit jaar mijn nieuwe “orange” nummer op de bellijst.
Wat moet ik mezelf bellen, ik weet wel nog dat ik aan het begin van het jaar veel overlast van een beller heb gehad, die constant nummerloos belde!
Indien ik de kosten van het moment van afsluiten tot het moment van opsturen zou betalen, zou ik U €30 schuldig zijn. 6 maal €5 (Flex10 Sim-only is €5 per maand) en zou ik nog een beltegoed van €20,34 hebben.
Ik vindt het ook geen stijl dat u gewoon, ondanks ingetrokken machtiging (zie brief 17-10-2009) gewoon het bedrag van €922,03 van mijn rekening afboekt.
Ik vraag mij sowiso af wat er was geweest indien Orange niet door T-mobile was overgenomen, dan had U helemaal geen inzicht in mijn belgedrag gehad.
Hoe heeft mevrouw Lever aangetoond dat zij NIET met deze SIMkaart en dat telefoonnummer gebeld heeft? Of moet mevrouw Lever ook gewoon die €922,03 betalen en flessen jullie de boel?
Ik heb zo langzaam het vermoeden dat T-mobile mijn teruggestuurde kaart weer uitgegeven heeft!
Of is er een medewerker van T-mobile die hier handig misbruik van gemaakt heeft?
Hierbij vorder ik dus nogmaals:
• mijn getekende contract met U en het getekende contract dat mevrouw Lever met U is aangegaan.
• Een lijst met Emei codes waarmee de telefoontjes/sms’jes e.d. zijn gevoerd.
• Een uitdraai van alle gesprekken die met T-mobile zijn gevoerd door mij en door Mevrouw Lever.
Ik zou graag mijn onschuld willen bewijzen en T-mobile wil hier blijkbaar niet geheel aan meewerken.
Ik ben niet van voornemens om voor iets te betalen waar ik geen gebruik van gemaakt heb.
Ik heb e.e.a. nagerekend en indien U gewoon de Flex10 Sim-only had aangehouden en alle gesprekken, sms’en e.d. waren daadwerkelijk door mij gevoerd, kom ik op een bedrag uit van €125 voor het abonnement en €156,68 voor kosten buiten de belbundel. Dit is maar een verschil van €640,35 in uw nadeel.
Maar nogmaals indien ik daadwerkelijk al deze gesprekken, sms’en e.d. gevoerd had!
Ik mis uit mijn vorige verzoek de contracten die door mij en Mevrouw Lever getekend zijn.
Ik wil U er nogmaals op wijzen dat ik geen Relax 150, maar een Flex10 Sim-only heb besteld en ontvangen.
Graag wil ik dus van U het bewijs dat dit anders is!
De gespecificeerde facturen zijn niet origineel, er is een adresstikker overheen geplakt met mij adres.
Dit is te zien aan het lettertype en sommige stikkers zitten er scheef op geplakt.
Op de laatste pagina bent U toch vergeten iets af te plakken.
Ik vraag mij af hoe Mevrouw W. Lever wonende aan de ********singel 24 te ****ZM, ********een met vast telefoonnummer ****-**3493 en zelfs met Banknummer *****5778, hetzelfde klantnummer, simkaartnummer en telefoonnummer kan hebben als ik?
Hoe gaat U met mijn gegevens om, zijn deze ook bij meerdere mensen bekend?
Opta, volgens mij gaat T-mobile hier wederom buiten hun boekje!
Ik kom diverse nummers tegen die ik geheel niet ken, onder andere 0591******, wat heb ik te doen met Ambulante Dagbesteding te Emmen?
Volgens mij heb ik ook een bewijs dat mevrouw Lever met die SIMkaart en dat telefoonnummer gebeld heeft, hoe kan dit? Er kunnen toch geen 2 simkaarten bestaan met hetzelfde SIMnummer en telefoonnummer?
Zo zijn er ook wat overlappen in het belgedrag, als de ene in het buitenland zit belt de andere in Nederland.
Er wordt ook heel vaak naar de Voicemail gebeld, kunt U mij uitleggen hoe ik dit moet doen, dat heb ik nog nooit gedaan
Zo is er ook ge-sms’t naar de Volkskrant, wat heb ik met de volkskrant, ik woon in Limburg?
Zo is er ook naar 4777 ge-sms’t, wat heb ik te doen met “geloof jij in *****”, of thuiswerkforum of Partyflock?
Het “toeval” wil ook dat exact rond de tijd (en het jaar erna) dat ik de SIMkaart heb opgestuurd niet meer gebeld og ge-sms’t wordt. Na een jaar opeens begint de ellende weer en worden alleen nog maar 0909, 0900 nummer en betaalde sms diensten misbruikt!
Ook staat in het begin van dit jaar mijn nieuwe “orange” nummer op de bellijst.
Wat moet ik mezelf bellen, ik weet wel nog dat ik aan het begin van het jaar veel overlast van een beller heb gehad, die constant nummerloos belde!
Indien ik de kosten van het moment van afsluiten tot het moment van opsturen zou betalen, zou ik U €30 schuldig zijn. 6 maal €5 (Flex10 Sim-only is €5 per maand) en zou ik nog een beltegoed van €20,34 hebben.
Ik vindt het ook geen stijl dat u gewoon, ondanks ingetrokken machtiging (zie brief 17-10-2009) gewoon het bedrag van €922,03 van mijn rekening afboekt.
Ik vraag mij sowiso af wat er was geweest indien Orange niet door T-mobile was overgenomen, dan had U helemaal geen inzicht in mijn belgedrag gehad.
Hoe heeft mevrouw Lever aangetoond dat zij NIET met deze SIMkaart en dat telefoonnummer gebeld heeft? Of moet mevrouw Lever ook gewoon die €922,03 betalen en flessen jullie de boel?
Ik heb zo langzaam het vermoeden dat T-mobile mijn teruggestuurde kaart weer uitgegeven heeft!
Of is er een medewerker van T-mobile die hier handig misbruik van gemaakt heeft?
Hierbij vorder ik dus nogmaals:
• mijn getekende contract met U en het getekende contract dat mevrouw Lever met U is aangegaan.
• Een lijst met Emei codes waarmee de telefoontjes/sms’jes e.d. zijn gevoerd.
• Een uitdraai van alle gesprekken die met T-mobile zijn gevoerd door mij en door Mevrouw Lever.
Ik zou graag mijn onschuld willen bewijzen en T-mobile wil hier blijkbaar niet geheel aan meewerken.
Ik ben niet van voornemens om voor iets te betalen waar ik geen gebruik van gemaakt heb.
Ik heb e.e.a. nagerekend en indien U gewoon de Flex10 Sim-only had aangehouden en alle gesprekken, sms’en e.d. waren daadwerkelijk door mij gevoerd, kom ik op een bedrag uit van €125 voor het abonnement en €156,68 voor kosten buiten de belbundel. Dit is maar een verschil van €640,35 in uw nadeel.
Maar nogmaals indien ik daadwerkelijk al deze gesprekken, sms’en e.d. gevoerd had!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 18 nov 2009 14:35
Re: T-Mobile
Beste arti3007
Kan hier ook sprake zijn van een twincard?
m.v.g.
Kan hier ook sprake zijn van een twincard?
m.v.g.
Re: T-Mobile
@downunder 56
ik denk zeker dat dat het probleem is, echter T-mobile geeft aan dat mevrouw Lever niet met de kaart gebeld heeft, terwijl ik dat wel kan aantonen.
Leuke zaak dit, andere mensen maken misbruik, maar zij niet met een ander nummer klant bij T-mobile, dus kan t-mobile niets bewijzen.
Wij zijn orangeklant geweest, wat nu in handen van T-mobile is overgegaan, daarom kunnen ze dus zien dat wij gebruik hebben gemaakt van de kaart.
Gek he als ik die kaart krijg gestuurd en ik denk dat het mijn abonnement betreft.
ik denk zeker dat dat het probleem is, echter T-mobile geeft aan dat mevrouw Lever niet met de kaart gebeld heeft, terwijl ik dat wel kan aantonen.
Leuke zaak dit, andere mensen maken misbruik, maar zij niet met een ander nummer klant bij T-mobile, dus kan t-mobile niets bewijzen.
Wij zijn orangeklant geweest, wat nu in handen van T-mobile is overgegaan, daarom kunnen ze dus zien dat wij gebruik hebben gemaakt van de kaart.
Gek he als ik die kaart krijg gestuurd en ik denk dat het mijn abonnement betreft.
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: T-Mobile
Hierin lijkt dus duidelijk dat ze weten dat er ergens een grote fout zit. En ze jouw opzettelijk verkeerde informatie geven. En vervolgens proberen af te persen. Dit lijkt me iets waar trosradar/opgelicht wel eens aandacht aan mag besteden.De gespecificeerde facturen zijn niet origineel, er is een adresstikker overheen geplakt met mij adres.
Dit is te zien aan het lettertype en sommige stikkers zitten er scheef op geplakt.
Re: T-Mobile
@pindakaaspotje,
zo zie ik het ook, helaas doet Radar, kassa, etc er momenteel nog niets mee.
Heb helaas nog niets gehoord.
zo zie ik het ook, helaas doet Radar, kassa, etc er momenteel nog niets mee.
Heb helaas nog niets gehoord.
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-Mobile
Beste arti3007,
Ondanks dat we veelvuldig contact hebben gehad over deze kwestie lijkt het erop dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing. Ik ben ervan uit gegaan dat, door aan je verzoek te voldoen, deze zaak voor beide partijen tot een bevredigende oplossing is gekomen.
Indien dit niet het geval is dan verneem ik dit graag van je via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
Ondanks dat we veelvuldig contact hebben gehad over deze kwestie lijkt het erop dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing. Ik ben ervan uit gegaan dat, door aan je verzoek te voldoen, deze zaak voor beide partijen tot een bevredigende oplossing is gekomen.
Indien dit niet het geval is dan verneem ik dit graag van je via [email protected].
Met vriendelijke groet,
Anne-Marie de Weerd
T-Mobile Webcare
-
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15
Re: T-Mobile
Ik stel voor dat je een rechtzaak tegen T-Mobile begint en alle kosten terug vordert, hierdoor komt er een eerlijk onderzoek en kun je alle schade terug vorderen incl: de rechtzaak kosten.
Hierdoor krijg je tenminste iets in handen dat wettelijk is ipv afspraken die niet zwart op wit staan.
veel succes
Hierdoor krijg je tenminste iets in handen dat wettelijk is ipv afspraken die niet zwart op wit staan.
veel succes
Re: T-Mobile
een rechtzaak starten is natuurlijk een mogelijkheid, maar dat is echt pas als er niet uit te komen is op een normale manier.
wel is het duidelijk een administratieve fout aan de zijde van t-mobile.
de enige zinvolle en eerlijke oplossing in dit geval is erkenning van schuld door t-mobile en hierna beeindiging van het abbonnement van arti3007 en dat van mevr. lever hierna eventueel de mogelijkheid geven om 2 nieuwe abonnementen met de oude ingangsdatum vaf te sluiten.
ook alle betaalde bedragen uit het verleden terug storten aan bijde partijen vind ik een correcte eis. de schade dient vergoed te worden door de partij bij wie de fout ligt, en dat is t-mobile.
Heb jij trouwens al contact gezocht met die mevrouw lever? neem contact met haar op, en stel haar op de hoogte, samen staan jullie namelijk nog sterker, deze situatie kan niet langer en moet ter goeder trouw worden opgelost.
ik hoop voor je dat je er uit komt met t-mobile, ik weet hoe lastig het is om bij die partij je recht te halen. wat je ook doet, geef het in elk geval niet op! de aanhouder wint. bewaar ook alle communicatie, en wapen je.
mocht je er namelijk niet uitkomen dan heb je de communicatie hard nodig voor de rechtzaak
wel is het duidelijk een administratieve fout aan de zijde van t-mobile.
de enige zinvolle en eerlijke oplossing in dit geval is erkenning van schuld door t-mobile en hierna beeindiging van het abbonnement van arti3007 en dat van mevr. lever hierna eventueel de mogelijkheid geven om 2 nieuwe abonnementen met de oude ingangsdatum vaf te sluiten.
ook alle betaalde bedragen uit het verleden terug storten aan bijde partijen vind ik een correcte eis. de schade dient vergoed te worden door de partij bij wie de fout ligt, en dat is t-mobile.
Heb jij trouwens al contact gezocht met die mevrouw lever? neem contact met haar op, en stel haar op de hoogte, samen staan jullie namelijk nog sterker, deze situatie kan niet langer en moet ter goeder trouw worden opgelost.
ik hoop voor je dat je er uit komt met t-mobile, ik weet hoe lastig het is om bij die partij je recht te halen. wat je ook doet, geef het in elk geval niet op! de aanhouder wint. bewaar ook alle communicatie, en wapen je.
mocht je er namelijk niet uitkomen dan heb je de communicatie hard nodig voor de rechtzaak