LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HELLUP

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Gast

HELLUP

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn WVD loopt in December af en moet ik een keuze maken. Ik ben getrouwd en wij hebben beiden het contract getekend. Kunnen wij ons nu nog aansluiten bij Pay-back of Eegalease ?

Wij willen graag ons geld terughebben weet iemand een goeikope advokaat wij wonen in Zwanenburg en hebben een schuld van 19000 euro.

Help ons want wij weten het niet meer.

Bram

Gast

Re: HELLUP

Ongelezen bericht door Gast »


Gast

Re: HELLUP

Ongelezen bericht door Gast »


Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: HELLUP

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Bram,

Als je vragen hebt, mail me, ik zal proberen je zo goed mogelijk te helpen en antwoorden te geven op je vragen.
klik op het envelopje naast mijn naam.
Ik hoor van je.

groeten,
Piet

PS De vereniging PAYBACK is een goede keuze, wij staan klaar om je met raad en daad bij te staan. Juist nu!

Dit is dus ook bedoeld voor al die andere gedupeerden, die slecht slapen en niet weten wat ze moeten doen.
Mail ons vertel je verhaal en wij proberen je te adviseren en te helpen.

"We benne op de wereld om mekaar te helpen nietwaar?"

www.pay-back.nl

SAMEN STAAN WE STERK

Jim
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 okt 2003 19:33

Re: HELLUP

Ongelezen bericht door Jim »

Informeer bij het bureau voor rehtshulp bij jou in de buurt, die krijgen meerdere van dat soort vragen en kunnen je vertellen tot welke advocaat je je het best kunt wenden, aan de hand van je inkomen word dan betaald hoeveel je moet betalen.
Je advocaat zal dan waarschijnlijk aansturen op uitstel totdat er uitspraak is in de zaak die legiolease heeft aangespannen

Gesloten