LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opgelicht door RS Autobedrijf Apeldoorn

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Visscheri
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2009 09:43

Opgelicht door RS Autobedrijf Apeldoorn

Ongelezen bericht door Visscheri »

Inderdaad firma LIST EN BEDROG. Daar sluit ik me helemaal bij aan. Onbegrijpelijk dat je zo een bedrijf wil leiden. Valse beloftes en niets nakomen. En als je dan denkt het is eindelijk opgelost, blijkt dat achteraf nog niet zo te zijn. Een grote aanrader: KOOP DAAR NOOIT EEN AUTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ratje27
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 mar 2009 11:16

Re: Opgelicht door RS Autobedrijf Apeldoorn

Ongelezen bericht door ratje27 »

wij zijn ook opgelicht door rs autobedrijf in apeldoorn wij hebben er in feb van dit jaar een auto gekocht er zou van alles aan gedaan worden maar dat is nooit gebeurt nu in nov van dit zelfde jaar is zijn motor naar de kloten er is een bougie geknapt en die is in de zuiger terecht gekomen met alle gevolgen van dien dus nu wil hij van de auto af maar aangezien hij een financiering heeft bij santander kan hij de auto niet verkopen omdat zij deel 3 nog in hun bezit hebben. dus mensen koop aub niet bijautobedrijf RS want je wordt gigantisch opgelicht . ten 1 de kilometerstand klopt niet en het is ook niet te achterhalen omdat het allemaal import auto s zijn uit duitsland.dus koop niet bij die oplichters het is jammer dat het al een poos geleden is anders maakte ik er alsnog een rechtzak van. :twisted: :evil:

jansenpp
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 okt 2011 09:30

Re: Opgelicht door RS Autobedrijf Apeldoorn

Ongelezen bericht door jansenpp »

:x
Laatst gewijzigd door jansenpp op 07 okt 2011 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.

MAXIEM

Re: Opgelicht door RS Autobedrijf Apeldoorn

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

Tussen de regels door, krijg ik de indruk dat je bedreigd bent/wordt???

Maxiem.

witte angora
Berichten: 32042
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Opgelicht door RS Autobedrijf Apeldoorn

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Jansen, ik snap een paar dingen niet.
Tijdens de proefrit een aantal zaken ontdekt. Dit op papier laten zetten en dit zou gemaakt worden.
Wordt je hier bij voorbaat al niet wantrouwend van? Ik wel namelijk. Hier blijkt duidelijk uit dat de auto én slecht onderhouden, én niet door de handelaar van te voren nagekeken is.
De auto zou uit Duitsland komen maar kwam uit Belgie.
Ja en? Wat is hier het probleem van? Zijn auto's die uit Duitsland komen dan beter of slimmer dan exact dezelfde die uit België komen?
Bluetooth zat origineel in deze auto maar zat er niet meer in.
Geen idee hoe bluetooth werkt, maar dat kun je toch tijdens, of voor of na het proefritje bekijken, of het naar behoren werkt?
Helaas was mijn oude auto al verkocht aan een particulier (deze auto zou naar export gaan. Leugen nr 9 die ze verteld hebben)
Maakt het jou wat uit waar de auto heen gaat? Op het moment dat je hem verkocht heeft, mag de nieuwe eigenaar er mee doen wat hij wil. En als hij, na hem ingeruild te hebben, van mening verandert, of er loopt iemand binnen die er belangstelling voor heeft, wat zou dat dan?

Ik zie eigenlijk jouw probleem niet. Vanwege het eerste punt (proefritje) had ik de auto sowieso laten staan en rechtsomkeert gemaakt om mijn neus daar niet meer te laten zien, en van de andere drie snap ik eigenlijk niet wat dat met de kwaliteit van de auto, of met de betrouwbaarheid van de handelaar te maken heeft.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Opgelicht door RS Autobedrijf Apeldoorn

Ongelezen bericht door JtC »

WA, het is een bekend gegeven dat de gemiddelde auto's uit Duitsland relatief meer snelwegkilometers achter de kiezen hebben dan bijv. auto's uit Belgie of Nederland. Dit is uiteraard ten gunste van de staat van de motor.

v.d.Heyden
Berichten: 741
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:04

Re: Opgelicht door RS Autobedrijf Apeldoorn

Ongelezen bericht door v.d.Heyden »

JtC schreef:het is een bekend gegeven dat de gemiddelde auto's uit Duitsland relatief meer snelwegkilometers achter de kiezen hebben dan bijv. auto's uit Belgie of Nederland. Dit is uiteraard ten gunste van de staat van de motor.
Goh, als je de advertenties mag geloven waarin import auto's te koop staan zou je toch denken dat Duitsland een stuk kleiner moet zijn dan Nederland, aangezien 98% van de imports een werkelijk fantastisch lage kilometerstand heeft........

RS is overigens, net al veel van zijn louche collega's, een meester in het "veraangenamen" van kilometerstanden, compleet met nieuwe onderhoudsboekjes voorzien van stempels van niet-bestaande duitse garages.
En waarschijnlijk trappen ook nog steeds veel mensen in hun oude smoes: "De boekjes liggen toevallig bij de boekhouder in de kluis, samen met het kentekenbewijs"...

v.d.Heyden


edit: @ JtC: de licht sarcastische ondertoon in het eerste deel van mijn reply is niet persoonlijk bedoeld.
Laatst gewijzigd door v.d.Heyden op 07 okt 2011 19:37, 1 keer totaal gewijzigd.

JtC
Berichten: 1172
Lid geworden op: 21 dec 2009 12:31

Re: Opgelicht door RS Autobedrijf Apeldoorn

Ongelezen bericht door JtC »

Sorry, ik heb het niet verzonnen.

Gesloten