LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bankgiroloterij kosten maken om prijs te ontvangen

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
yb
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jul 2005 01:38

bankgiroloterij kosten maken om prijs te ontvangen

Ongelezen bericht door yb »

Heb een aantal maanden meegespeeld met deze loterij. Per oktober kunnen opzeggen. Wel tot en met september betaald.
Augustus heb ik een prijsje gewonnen, 4 toegangskaarten Amsterdam Dungeon. Echter nu na 3 maanden nog niet ontvangen. Op de site staat dat als je na 8 weken de prijs nog niet hebt ontvangen, je kunt bellen.
Heb een alternatief voor het 0900-nummer gevonden op de site van Alex.nl. Dit werkt, ik kreeg een medewerkster aan de telefoon. Echter zij kon er niets mee, wees me door naar het 0900-nummer. Heb gezegd dat ik geen kosten wenste te maken om een prijsje te mogen innen. Ze vertelde dat op de site een buttonlink stond, m.b. waarvan ik teruggebeld kon worden. Nou, echt niet! (antwoord van de dame:" eigenlijk weet ik niet zoveel van de site") Ik dacht, geef dan ook geen informatie door die niet klopt, maar ga wat anders doen! Ze kon of wilde me ook geen contact-emailadres geven.
Alleen contact op te nemen met 0900-nummer a 20ct/min. Dit gaat me toch te ver.
Weet iemand een mogelijkheid tot contact met deze organisatie, zodat ik mijn prijs kan verhalen zonder daar eerst voor te moeten betalen?
Laatst gewijzigd door yb op 11 nov 2009 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.

handelaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 jan 2008 00:40

Re: bankgiroloterij kosten maken om prijs te ontvangen

Ongelezen bericht door handelaar »

Een simpele tip. Zend die organisatie gewoon even een ouderwets briefje waarin je het probleem kort en bondig naar voren brengt. Het adres kun je vinden op hun website. Kost je natuurlijk wel een postzegeltje. Maar dat is beter dan 20 cent per minuut want dan moet je zeker niet doen. Houdt ons op de hoogte aub.

yb
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jul 2005 01:38

Re: bankgiroloterij kosten maken om prijs te ontvangen

Ongelezen bericht door yb »

Had ik wel aan gedacht, maar heb niet veel vertrouwen in een reactie op een brief.
Lijkt me inderdaad nu wel de beste oplossing.
Vandaag stuur ik de brief. Ik laat weten wat de eventuele reactie is.

handelaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 jan 2008 00:40

Re: bankgiroloterij kosten maken om prijs te ontvangen

Ongelezen bericht door handelaar »

Mijn ervaring is dat een fatsoenlijke organisaties nog altijd keurig netjes reageert op een brief. En pas als je die weg bewandeld hebt weet je of er wordt gereageerd. Het is in ieder geval voor consumenten een betere optie dan dat we gaan bellen naar een duur betaalnummer. Dat moeten we beter niet doen. Dan raken die betaalnummers vanzelf weer uit de mode!
T.z.t. horen we graag weer van je.

yb
Berichten: 32
Lid geworden op: 07 jul 2005 01:38

Re: bankgiroloterij kosten maken om prijs te ontvangen

Ongelezen bericht door yb »

De brief was toch een goed idee..
Ik heb de toegangskaarten ontvangen.

handelaar
Berichten: 123
Lid geworden op: 18 jan 2008 00:40

Re: bankgiroloterij kosten maken om prijs te ontvangen

Ongelezen bericht door handelaar »

Geweldig! :D

Gesloten