LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sns bank

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
CAVIDAN

SNS BANK

Ongelezen bericht door CAVIDAN »

Ik heb een hypotheek bij SNSBANK omstandigheden hebben ik een achterstaand gekregen met mijn hypotheek en mij huis stond al 6 maand bij een makelaar te koop een SNSBANK is er achter gekomen dat mijn huis te koop staat een in augustus 2009 belde snsbank van u heeft een achterstaand een als u binnen paardagen de volmacht niet ondertekend bij de notaris gaat de woning naar de veiling hij heeft ons onderdruk gezet om de volmacht te tekenen een ik heb het aan snsbank gevraagd wat het in houd van de volmacht de bank zij als je niet binnen 6 maande de achterstaand + kosten niet voldaan gaan wij uw huis verkopen. Omdat we het zeker wisten dat we het konden betalen zijn we er akkoord gegaan met de volmacht van de bank een de betaling ging ook goed maar op 19 nov. 2009 kreeg ik een brief van het SNSBANK van uw huis is verkocht ik stond verbast van het brief de volgende dag bel ik naar snsbank van wat steelt dat brief voor een mocht niet met mijn kontact persoon spreken van de snsbank. En dat mijn dossier naar een andere contact persoon is afgegeven en hij vertelde dat ik een volmacht heb gegeven dat mijn koopwoning mag verkocht woorden binnen 6 maande ik was toen in schok geraakt wat hij zie. ik ben door de medewerker van de snsbank opgelicht met de volmacht. en ik ga een rechtszaak openen tegen snsbank ik hoop dat de gespreken binnen de dank wordt opgenomen een dat ze de gespreken terug kunnen luisteren en dat ze daar kunnen horen dat de medewerker heb gezegd dat de volmacht allen geldig is als ik het niet binnen 6 manden de achterstaand woord betaald. Ik ben door de medewerker van snsbank geflest.

agro

Re: sns bank

Ongelezen bericht door agro »

Wat heeft dat te maken met telefoon, internet en/of kabel?

blijdorp

Ongelezen bericht door blijdorp »

Als uw huis 6 maanden te koop stond dan kon de makelaar het dus niet verkopen maar de bank dus wel. Probleem opgelost toch.

Sommige huizen staan soms wel jaren te koop. Voor internet en telefoon zijn er voldoende providers.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Dit forum gedeelte is bedoeld voor onderwerpen over Internet Telefoon en Kabel.
Onderwerpen welke met banken te maken hebben dienen in onderstaand forum gedeelte gepost te worden!!
http://forum.www.trosradar.nl/viewforum.php?f=30

CAVIDAN

Ongelezen bericht door CAVIDAN »

dat klopt dat mijn huis verkocht is maar ik heb een mijn huis voor 427.000 gekocht maar de snsbank heb het voor 315.000

Gesloten