LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] MG Events
Re: MG Events
Hallo
ook wij hebben 3 kaartjes voor Demis Roussoss gekocht en zijn nu ook het geld kwijt?
na diverse emails en bellen zou het geld vorige week worden terug gestort niet dus.
voor ons is 177 euro veel geld en dat het konsert niet doorging was ook een domper.
hoe krijgen we ons geld terug?
gr anny
ook wij hebben 3 kaartjes voor Demis Roussoss gekocht en zijn nu ook het geld kwijt?
na diverse emails en bellen zou het geld vorige week worden terug gestort niet dus.
voor ons is 177 euro veel geld en dat het konsert niet doorging was ook een domper.
hoe krijgen we ons geld terug?
gr anny
ook ik kreeg gisteren de nieuwsbrief waarin vermeld stond dat concerten waren geannuleerd,heb de kaarten voor semino rossi al thuis maar zal wel niks worden.dit laat ik natuurlijk niet op zijn beloop gaan,ik hoop dat radar hier iets mee gaat doen,want ik voel me besodemietert door mg-event tickets.
ze reageren inderdaad niet op e mail.
audje
ze reageren inderdaad niet op e mail.
audje
-
Ook wij zijn denk ik de klos,hadden 8 kaartjes besteld en betaald voor het concert van Demis Roussos.Na het ontvangen van de brief dat het concert niet door ging gebeld met mg events,deze lieten weten het geld binnen 2 weken terug te storten,niet dus.Zo te horen is dit bedrijf al langer bezig met mensen te duperen dus is het misschien iets voor radar om het aan te pakken.
Hallo
Het is toch idioot dat dit allemaal kan in nederland.
van zoveel mensen geld ontvangen en dan niet meer reageren.
als ik tel tussen de 800-900 kaartjes verkocht van 50 euro gemiddeld!
en dan van de andere Konserten nog lekker kapitaaltje,
en wij geen Demis Roussos en geen geld!!!
gr anny
Het is toch idioot dat dit allemaal kan in nederland.
van zoveel mensen geld ontvangen en dan niet meer reageren.
als ik tel tussen de 800-900 kaartjes verkocht van 50 euro gemiddeld!
en dan van de andere Konserten nog lekker kapitaaltje,
en wij geen Demis Roussos en geen geld!!!
gr anny
het concert van semino rossi is niet georganiseerd door mg-event en gaat gewoon door,maar daar wij de kaarten besteld hebben via mg-events is het nog maar de vraag of mevrouw de centjes heeft overgedragen aan de organisatie.of dat onze kaarten niet geldig zijn.
ik raak hier behoorlijk gefrusteerd van,en weet niet waar ik navraag kan doen,want mg-events reageerd niet.
gr audje
ik raak hier behoorlijk gefrusteerd van,en weet niet waar ik navraag kan doen,want mg-events reageerd niet.
gr audje
-
Hier nog een gedupeerde, maar ik ga achter mijn 276,50 euro aan (3 concert- en buffetkaarten voor Demis Roussos, begin mei al betaald !)
Ik zou iedereen willen adviseren om het contactformulier van Tros Radar in te vullen, hoe meer gedupeerden dit doen hoe beter denk ik. Met Consuwijzer heb ik ook al contact gehad maar die zeggen ook recht hebben is het ene maar recht krijgen gebeurt niet altijd. Dus we moeten er toch zelf achteraan en in ieder geval iets ondernemen en het beste samen.
Ik zou iedereen willen adviseren om het contactformulier van Tros Radar in te vullen, hoe meer gedupeerden dit doen hoe beter denk ik. Met Consuwijzer heb ik ook al contact gehad maar die zeggen ook recht hebben is het ene maar recht krijgen gebeurt niet altijd. Dus we moeten er toch zelf achteraan en in ieder geval iets ondernemen en het beste samen.
Hallo
ik heb vanmorgen weer een email gestuurd naar MGevents en geschreven vrijdag geen geld dan ga ik aangifte doen van oplichting,
ze schreef nu ik maak het vandaag over?????
gr anny
ik heb vanmorgen weer een email gestuurd naar MGevents en geschreven vrijdag geen geld dan ga ik aangifte doen van oplichting,
ze schreef nu ik maak het vandaag over?????
gr anny
Hoi
ik wordt er ook tureluurs van.
Mij lijkt toch de beste manier om de krachten te bundelen.
ik kreeg vanmorgen nog een email van MGevents ze beloofde vandaag het geld terug te storten smoesje?
gr anny
ik wordt er ook tureluurs van.
Mij lijkt toch de beste manier om de krachten te bundelen.
ik kreeg vanmorgen nog een email van MGevents ze beloofde vandaag het geld terug te storten smoesje?
gr anny
Ook wij zijn de dupe geworden van MG Events.
Hebben op 12 september 2009 al 5 tickets betaald voor het concert van Andrea Berg op 19 november 2009 in Arnhem. Wij hebben geen brief of iets gekregen over de annulering van het concert. Toevallig dat mijn echtgenoot iets wilde nazien op de site van MG Events en er toen achter kwam dat het concert was geannuleerd. Meteen geprobeerd om met MG Events contact te krijgen (telefonisch), maar mevr. was ziek, had de griep zoals zoveel andere Nederlanders en we moesten maar een Email sturen, die werd dan waarschijnlijk gelezen. Na het weekend heb ik dat dan maar gedaan en daar kwam 2 uren later een antwoord op, dat de echtgenoot van mevr. was overleden en dat zei de laatste twee jaren hard had gewerkt, maar dat het niet was gelukt en dat er nu betalingsproblemen waren. Verder hoor je niets meer en is het ook niet mogelijk om te telefoneren, daar er iedere keer een bandje speelt over ziek zijn.
Ik maak me wel echt zorgen over de afloop van het probleem en ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Wat ook voor ons een groot bedrag is.
Hopelijk kunnen jullie ons en met ons vele anderen helpen met dit probleem.
Gr. Ingrid Kleuskens
Hebben op 12 september 2009 al 5 tickets betaald voor het concert van Andrea Berg op 19 november 2009 in Arnhem. Wij hebben geen brief of iets gekregen over de annulering van het concert. Toevallig dat mijn echtgenoot iets wilde nazien op de site van MG Events en er toen achter kwam dat het concert was geannuleerd. Meteen geprobeerd om met MG Events contact te krijgen (telefonisch), maar mevr. was ziek, had de griep zoals zoveel andere Nederlanders en we moesten maar een Email sturen, die werd dan waarschijnlijk gelezen. Na het weekend heb ik dat dan maar gedaan en daar kwam 2 uren later een antwoord op, dat de echtgenoot van mevr. was overleden en dat zei de laatste twee jaren hard had gewerkt, maar dat het niet was gelukt en dat er nu betalingsproblemen waren. Verder hoor je niets meer en is het ook niet mogelijk om te telefoneren, daar er iedere keer een bandje speelt over ziek zijn.
Ik maak me wel echt zorgen over de afloop van het probleem en ben bang dat ik mijn geld kwijt ben. Wat ook voor ons een groot bedrag is.
Hopelijk kunnen jullie ons en met ons vele anderen helpen met dit probleem.
Gr. Ingrid Kleuskens
-
We moeten met zijn allen radar vragen (via het contactformulier)of men in de uitzending een oproep wil doen voor al die andere honderden mensen die kaarten hebben gekocht en op hun geld wachten, dan maken we misschien een kans dat er iets gedaan wordt. Toch?
-
We moeten met zijn allen Radar vragen (via het contactformulier) om in de uitzending een oproep te doen voor alle honderden andere gedupeerden die kaarten hebben gekocht en op hun geld wachten, dan maken we meer kans dat er iets ondernomen wordt.
Hallo
Het is nu toch gebeurd wij hebben het geld van de kaartjes van het concert van Demis terug ontvangen.
Ze schreef wel ik heb het terug geboekt maar dan moet je toch nog afwachten>
groetjes anny.
Het is nu toch gebeurd wij hebben het geld van de kaartjes van het concert van Demis terug ontvangen.
Ze schreef wel ik heb het terug geboekt maar dan moet je toch nog afwachten>
groetjes anny.
Laatst gewijzigd door visje1949 op 23 nov 2009 15:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Hallo
Er is toch hoop.
ik heb vandaag het geld terug gekregen van de kaartjes van het Demis concert.
gr anny
Er is toch hoop.
ik heb vandaag het geld terug gekregen van de kaartjes van het Demis concert.
gr anny
-
Is er nog iemand die nieuws heeft ?
-
Nee, ik heb mijn geld in ieder geval niet retour en ik zou het ook wel raar vinden als ze de één wel geld teruggeven maar de ander niet
-
Ik heb inmiddels ook contact gezocht met Kassa (Vara) en de Gelderlander (krant).
Ook ik kreeg te horen van beiden fanclubs.
Ik ben stapel gek op Hansi Hinterseer en heb voor volgend jaar 3 concerttickets gekocht van januar en februari 2010.
Zelfs mijn vriendin en haar man hebben kaartjes gekocht van Hansi Hinterseer.
En één ticket van Semino Rossi.
Dus vier kaartjes in totaal ben ik denk ik kwijt.
Heb e-mail gestuurd naar xxxx van MG Events.
Krijg totaal geen antwoord van haar.
Dus, ik moest maar afwachten.
Ik kan zelf niet bellen, want ik ben slechthorend.
Dus, ik ben afhankelijk van e-mails.
Ik krijg veel te horen/lezen over dat ze ziek is of dat ze rust moet hebben van de dokter of anderen zeggen dat het niet goed gaat met de zaak.
Dus, we worden van kast naar muur gestuurd. Wie moeten ik geloven.
Ik hoop van harte dat die concerten nog door gaat
Ik ben stapel gek op Hansi Hinterseer en heb voor volgend jaar 3 concerttickets gekocht van januar en februari 2010.
Zelfs mijn vriendin en haar man hebben kaartjes gekocht van Hansi Hinterseer.
En één ticket van Semino Rossi.
Dus vier kaartjes in totaal ben ik denk ik kwijt.
Heb e-mail gestuurd naar xxxx van MG Events.
Krijg totaal geen antwoord van haar.
Dus, ik moest maar afwachten.
Ik kan zelf niet bellen, want ik ben slechthorend.
Dus, ik ben afhankelijk van e-mails.
Ik krijg veel te horen/lezen over dat ze ziek is of dat ze rust moet hebben van de dokter of anderen zeggen dat het niet goed gaat met de zaak.
Dus, we worden van kast naar muur gestuurd. Wie moeten ik geloven.
Ik hoop van harte dat die concerten nog door gaat
Toevallig ontdekt dat het concert van Andrea Berg niet doorging, volgens de site van MG Events kon je de kaartjes terug sturen en geld terug krijgen of naar Keulen. De kaartjes terug gestuurd maar geen geld ontvangen, na mailen en bellen geen contact met hun gekregen. Nu hebben we een brief gekregen dat we kunnen kiezen, of we kunnen naar Keulen of naar Dortmund, maar niets over geld terug.
We hadden ook nog voor een ander concert geboekt en betaald, maar hiervan nog geen kaartjes ontvangen. Dus hier zijn we ook het geld van kwijt.
We hadden ook nog voor een ander concert geboekt en betaald, maar hiervan nog geen kaartjes ontvangen. Dus hier zijn we ook het geld van kwijt.
Toevallig ontdekt dat het concert van Andrea Berg niet doorging, volgens de site van MG Events kon je de kaartjes terug sturen en geld terug krijgen of naar Keulen. De kaartjes terug gestuurd maar geen geld ontvangen, na mailen en bellen geen contact met hun gekregen. Nu hebben we een brief gekregen dat we kunnen kiezen, of we kunnen naar Keulen of naar Dortmund, maar niets over geld terug.
-
Beste Tros radar , forumgebruikers.
Mijn naam is Rob , een vriendin van mij heeft 3 tickets gekocht bij MG voor het concert van Semino Rossi , 25 Februari te Arnhem.
Ik heb de 4 topics op het forum eens bekeken en er schijnt inderdaad nog wel heel wat mis te zijn bij MG.
Meer benieuwd ben ik nog hoe het af is gelopen met mensen die van niks wisten en toch naar de Rijnhal zijn gegeaan voor het Andrea Berg concert dat dus afgeblazen was. Aan alle leden zou de nieuwsbrief zijn verstuurd over "ziekte" maar in deze brief was niets te vinden over de mogelijkheid van een bus trip naar een in Duitsland gepland concert. Op de 2 sites van Mevrouw Los waren andere dingen gezet , zij heeft mgtrading.nl en mgevents.nl . Op 1 stond de nieuwsbrief , op de andere staat de info over het vervallen concert.
Via beide sites "evenementen" link is dit op beide sites echter wel te vinden.
Maar goed , mijn topic gaat over Semino.
Een andere vriendin van mij heeft een e-mail ontvangen van xxxx , dat de kaarten voor Semino wél geldig zouden zijn , hieronder plak ik dit bericht , met wel de ontvanger afgeschermd voor privacy.
From: [email protected]
To: ********
Subject: RE: concert Semino Rossi
Date: Wed, 18 Nov 2009 14:06:40 +0100
Hallo ********,
Jawel het concert gaat gewoon door en voor de kaartjes hoeft u niet bang te zijn.
Even de mailing van de duitse promoter afwachten.
Ik heb mijn best gedaan voor alle fans en laat niemand zakken.
Met vriendelijke groet,
MG Events
xxxx
=========================
Gezien de omstandigheden nemen we dit natuurlijk met een korrel zout , beter gezegd een kilo zout.
Ik hoop dat Tros Radar hier aandacht aan gaat besteden ,
per kaar betaal je gemiddeld 50 á 60 Euro , we zouden wel eens voor 200 €
de boot in kunnen gaan.
Wat kunnen we doen ?
De kaartverkoper Eventim die nu de verkoop doet voor Semino Rossi
( onder semmel.de ) geeft nog geen info dat MG kaarten geldig zouden zijn.
Wie weet meer ?
MvG Rob in Enschede.
Mijn naam is Rob , een vriendin van mij heeft 3 tickets gekocht bij MG voor het concert van Semino Rossi , 25 Februari te Arnhem.
Ik heb de 4 topics op het forum eens bekeken en er schijnt inderdaad nog wel heel wat mis te zijn bij MG.
Meer benieuwd ben ik nog hoe het af is gelopen met mensen die van niks wisten en toch naar de Rijnhal zijn gegeaan voor het Andrea Berg concert dat dus afgeblazen was. Aan alle leden zou de nieuwsbrief zijn verstuurd over "ziekte" maar in deze brief was niets te vinden over de mogelijkheid van een bus trip naar een in Duitsland gepland concert. Op de 2 sites van Mevrouw Los waren andere dingen gezet , zij heeft mgtrading.nl en mgevents.nl . Op 1 stond de nieuwsbrief , op de andere staat de info over het vervallen concert.
Via beide sites "evenementen" link is dit op beide sites echter wel te vinden.
Maar goed , mijn topic gaat over Semino.
Een andere vriendin van mij heeft een e-mail ontvangen van xxxx , dat de kaarten voor Semino wél geldig zouden zijn , hieronder plak ik dit bericht , met wel de ontvanger afgeschermd voor privacy.
From: [email protected]
To: ********
Subject: RE: concert Semino Rossi
Date: Wed, 18 Nov 2009 14:06:40 +0100
Hallo ********,
Jawel het concert gaat gewoon door en voor de kaartjes hoeft u niet bang te zijn.
Even de mailing van de duitse promoter afwachten.
Ik heb mijn best gedaan voor alle fans en laat niemand zakken.
Met vriendelijke groet,
MG Events
xxxx
=========================
Gezien de omstandigheden nemen we dit natuurlijk met een korrel zout , beter gezegd een kilo zout.
Ik hoop dat Tros Radar hier aandacht aan gaat besteden ,
per kaar betaal je gemiddeld 50 á 60 Euro , we zouden wel eens voor 200 €
de boot in kunnen gaan.
Wat kunnen we doen ?
De kaartverkoper Eventim die nu de verkoop doet voor Semino Rossi
( onder semmel.de ) geeft nog geen info dat MG kaarten geldig zouden zijn.
Wie weet meer ?
MvG Rob in Enschede.