LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.

ook problemen met tele2 ?

ja
11
39%
nee
17
61%
 
Totaal aantal stemmen: 28

trappist
Berichten: 197
Lid geworden op: 23 okt 2003 11:02

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door trappist »

jammer dat het zo moest aflopen maar het is niet anders...pech
wel zou ik dit verhaal ergens opslaan om het door te geven aan een eventuele nieuwe bewoner, dan hoeft die niet dezelfde ellende mee te maken....

Doggynl
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 sep 2009 01:34

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door Doggynl »

Hallo,

Ik ben nieuw hier..
en ik kwam hier omdat het me handig leek.. :D
Ik heb dezelfde problemen wat MrLo heeft.
Ik heb de telefoon kabel wel gevonden alleen geen isra punt.
Ze zijn al geld van me af aan het boeken, maar heb het nooit kunnen gebruiken.
Ik heb een kpn monteur gekregen, alleen dat was een storingsmonteur.. :?
Om zeker te zijn dat er geen isra punt er is.. die was er dus niet, maar goed
ben weer aan het wachtte tot er een monteur komt.

MrLo ik wil weten hoe je het heb gedaan om je geld terug te krijgen en geld voor het bellen naar de klantenservice (van tele2-->kpn-->tele2-->kpn-->tele2)
Kreeg ook vaak de site aansluitingen.nl als advies maar die site is niet actief in de provincie waar ik woon(handig)..

Alvast bedankt voor de ZEER nuttige topic over tele2 zit precies in dezelfde soort situatie

vr gr doggynl

stofzuigertje

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je ISRA punt ontbreekt of zeer moeilijk te vinden is, zoals bovenwoningen in grote steden en dit punt vaak beneden zit bij buren....

Een goede telefoon aansluiting kun je indien dit werkte ook een modem op aansluiten mits de draden niet extreem lang zijn en van goede kwaliteit.

Juist oude huizen zit de ISRA soms verstopt achter wanden die bewoners ooit plaatsten en niet in meterkast.
Maar een draad die signaal leverde is voldoende, en hoewel het signaal meestal minder word kun je vaak toch nog voldoende signaal krijgen voor 20Mb ADSL verbindingen.

Doggynl
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 sep 2009 01:34

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door Doggynl »

Ik heb gebeld naar tele2 en ze zeggen als de telefoonkabel er wel ligt maar de isra niet dat, dat het mijn eigen verantwoording is.
Toen ik hier ging wonen waren ze aan het restauren.
Het gaat om een bestaande huis dat is opgedeeld in 3 flats en 1 studio.
Ik wil het gaan opzeggen en iedergeval niet betalen maar tele2 gaat dreigen met incassobureau en daar ben ik wel bang voor.
Tele2 zegt dat ze tot aan de kabel van het huis hun eigen verantwoording is.

1 tele2 medewerker gaf me te kennen dat ik alles terug gecrediteerd kreeg wanneer ik verbinding zou hebben en andere medewerker zou me 2 maanden kwijtschelden.
Ik heb gevraagd tele2 dat per e-mail te versturen, maar heb niks binnen gekregen.

Ik weet nu niet wat mijn rechten en plichten zijn en wat ik het beste kan doen.

MrLo
Berichten: 40
Lid geworden op: 01 jul 2009 15:06

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door MrLo »

Beste Doggynl,

Bedankt voor je reactie, Hoe ik het gedaan heb kan je helemaal op deze site lezen.
wel wil ik je vast vertellen dat het ons 5 maanden gekost heeft, heel veel energie, en ons geen isra punt opgeleverd heeft.
wel heeft deze site me enorm geholpen, ik kan je dus aanraden misschien een nieuw verhaal te starten!
Verder staat er ook ergens in de reactie's hoe je zelf een isra punt kan aansluiten als je de telefoon-kabel hebt ( die hebben wij niet ) wel op eigen risico uiteraard.
Heel veel sterkte ermee.. en misschien is het handig alle gesprekken met de klantenservice op te nemen omdat ons ook diverse aanbiedingen gedaan zijn die later ontkend zijn..
mvg

MrLo

Doggynl
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 sep 2009 01:34

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door Doggynl »

Ze hebben nu de huisaansluitingen.nl gegeven, maar kom weer bij KPN dan uit.
Tele2 medewerkers zegt dat het in Algemene voorwaarden staat dat het mij verantwoording is.

dit staat in de algemene voorwaarden

4.1 De Klant kan slechts een Overeenkomst met Tele2 sluiten en de Dienst afnemen indien de Klant beschikt over een functionerende
Aansluiting die voldoet aan de eisen van Tele2.

Ik heb geen aansluiting.. dus kan ik het contract ontbinden dan?

MrLo
Berichten: 40
Lid geworden op: 01 jul 2009 15:06

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door MrLo »

Dat lijkt me idd wel dat je dat dan kan ontbinden..
goed gevonden ik hoop dat je er snel uitkomt!
ook is het raadzaam te mailen met het mail adres dat hier ook tussen de coments staat.. en te blijven mailen!
mvg

Doggynl
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 sep 2009 01:34

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door Doggynl »

Dank je Mrlo,

Ik probeer het daarop te laten ontbinden en er staat nergens iets waar de isra punt mijn verantwoording is, als het er niet is. alleen als het er is dat de klant het zelf moet onderhouden. niet hetzelf aan te laten sluiten

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Ondertussen niet bang zijn voor incasso bureau's, Tele 2 strooit er wel mee rond, ze dreigen er mee en je krijgt er dan verschillende aan de deur. Meestal als je het aan de één uitlegt, trekt deze zich terug van de zaak en aantal maanden later heb je weer een ander.
Ik heb het voor laten komen en op mijn rubliek, stond de gerechtsdeurwaarder de stotteren en heeft om uitstel gevraagd!

Ik kreeg een brief van tele2 binnen op de zelfde dag als van de rechtbank, in de ene vraagt tele2 uitstel en in de andere voorkom afsluiting, ik neem al 5 jaar geen diensten meer van ze af!
Nou ze mogen me afsluiten hoor, graag zelfs!

Ik ben al jaren tevreden KPN klant, heb telefoon, tv en internet!
Ga niet betalen omdat je bang bent voor een deurwaarder, dat zijn ook gewoon mensen!
Leg gewoon het verhaal uit en ik wil met je wedden dat hun ook van de zaak afstappen!
Kost hun immers ook geld, als tele2 niet goed bezig is!

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte doggynl,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2

Doggynl
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 sep 2009 01:34

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door Doggynl »

Hallo webservice tele2,

Ik heb een e-mail gestuurd naar jullie met de info over hoe en wat en ik krijg dit naar me terug gestuurd.

Geachte heer Horstmeier,

Het WebServiceTele2-team heeft zich tot taak gesteld om te reageren op diverse vragen, mogelijke onduidelijkheden of klachten op het internet over de producten van Tele2. Het WebServiceTele2-team is echter geen vervanging voor de bestaande klantenservice van Tele2. Neemt u in dit geval alstublieft contact op met Tele2 op telefoonnummer 0900-2411602 [lokaal tarief].

Met vriendelijke groet,

Niels .....
WebServiceTele2

Hoezo moest ik een e-mail naar jullie sturen, als jullie me totaal niet kunnen helpen.
Dit heeft echt geen zin.

Lekker is dat, wordt weer het verkeerde pad opgestuurd.
Laatst gewijzigd door Doggynl op 30 sep 2009 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Doggynl
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 sep 2009 01:34

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door Doggynl »

Deze 2 dingen staan in de algemene voorwaarden.

9.2 Indien de Klant niet (meer) beschikt over een functionerende Aansluiting kan Tele2 de Dienst buitengebruik stellen. Indien de

Aansluiting van de Klant niet (meer) functioneert en ook niet meer gaat functioneren, om welke reden dan ook, dient de Klant de

Klantenservice hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen.

en

4.1 De Klant kan slechts een Overeenkomst met Tele2 sluiten en de Dienst afnemen indien de Klant beschikt over een functionerende

Aansluiting die voldoet aan de eisen van Tele2.

Kan ik op basis daarvan het ontbinden?

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte Doggynl,

Graag zou ik u mijn excuses willen aanbieden. Het is niet de bedoeling geweest om u een standaard antwoordt toe te doen komen. Zou u mij alstublieft nog eenmaal uw gegevens willen sturen met vermelding van u gebruikersnaam in dit forum? Op deze wijze weet ik zeker dat ik uw klacht in behandeling kan nemen.

Met vriendelijke groet,

Webservice Tele2

MrLo
Berichten: 40
Lid geworden op: 01 jul 2009 15:06

Re: opgelicht en voorgelogen door Tele2 zonder isra punt

Ongelezen bericht door MrLo »

EINDELIJK GOED NIEUWS!

Deze week Hebben we de schadevergoeding, belkosten en al het geld dat we betaald hebben voor het abbonement waar we niks aan hadden terug gekregen!

Ik denk niet dat dit zonder dit forum gelukt was, dus iedereen hier hartelijk, Heel hartelijk bedankt!!

Gesloten