LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door ron1 »

9 van de 10 keer krijg je 5 kilo papier in d ebus met folders, erg vermakelijk, maar op 1 of andere manier zijn de superaanbiedingen wel HEEL snel uitverkocht.

Gisteren met Kruidvat, de SUPERSMOKER, ik wilde hem toch proberen, van 60 euro voor 10 euro, om 9 uur en 6 minuten in de winkel, actie ging gisteren in en uit dus.......eenvoudig vmbo meisje achter kassa zegt.....nee, uitverkocht, we hebben maar 2 doosjes binnengekregen....dit is mij al tig keer overkomen...zou het aan mij liggen :shock:

Toolboy

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door Toolboy »

Yep dat ligt aan u.
Zeker niet aan de slappe regels die hier in Nederland aan de orde zijn omtrent dit soort zaken :wink: T

stofzuigertje

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Mijn buurvrouw werkte daar bij Kruidvat en zelf zij kreeg regelmatig niets binnen van diverse aanbiedingen.
Dus ze adverteren iets wat vermoedelijk slechts in enkele winkels verkrijgbaar was en zeggen dan uitverkocht.

Ook heb ik ooit 3 weken later iets gekocht voor aanbiedingsprijs omdat ze deze aanbieding pas een week later toen de folder was afgelopen binnen kregen!
Dus als je volgende week volop Super Smokers ziet is dat mogelijk!

Daarom lees ik de Kruidvat folder nooit meer, het is al vaker met leuke producten gebeurd.
Altijd producten die niet in vaste assortiment zitten zoals deze!

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door ron1 »

Aangezien ik me stierlijk verveel heb ik een digitale klacht ingediend via kruivat.nl

Toolboy

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ron 1 .
Ik wacht al meer dan 2 jaar op een antwoord van deze gasten.
Verwacht dan ook niets denk ik.??

T

j.frankfort
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 nov 2009 13:49

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door j.frankfort »

Het kan nog veel gekker met aanbiedingen.
Bij Bart Smit een aanbieding voor de nieuwste k3 cd.
Volgens de folder van Bart Smit zelf, vanaf a.s. maandag in de winkel.
En je krijgt er een gratis k3 slaapzak bij. (op=op)
Tot mijn verbazing, is de cd bij ons in roosendaal nu al uitverkocht, met bijbehorende slaapzak. de cd lag deze week namelijk al in de winkel.
Hoezo misleidende reclame, en een teleurgestelde dochter.
WAARDELOOS!

pima
Berichten: 442
Lid geworden op: 20 nov 2009 12:57

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door pima »

Nee hoor ligt niet aan jouw, ben een keer achter een aanbieding aangegaan, pas bij de 5de winkel was het raak en het meisje zei eerlijk dat er naar 2 stuks binnen waren gekomen en vaak helemaal niet, zijn gewoon klantenlokkertjes

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door ron1 »

Ik heb overigens een correct antwoordt van Kruidvat gekregen, maar goed, ik rook me nog steeds de ....... :!:

Vigo
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2009 13:50

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door Vigo »

Zojuist (om 13:01) bij een BartSmit filiaal geweest, filiaal gaat op maandag om 13:00 open. Geen rijen met mensen of iets dergelijks. En ook daar zijn de CD en de slaapzak van K3 uitverkocht. Onbegrijpelijk.

En bellen met de klantenservice heeft ook geen zin. Na de mededeling dat het erg druk is (goh :!: ), krijg je een stilte van een seconde of 15, waarna je bedankt wordt voor het het bellen en daarna wordt de verbinding verbroken.

Schandalig. Ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice, als het goed is, krijg ik binnen twee dagen antwoord.

j.frankfort
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 nov 2009 13:49

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door j.frankfort »

Heb vrijdag al een mail gestuurd naar bart smit :evil: , gisteren kregen we het foldertje binnen en wat stond daarin? bij de nieuwe k3 cd gratis slaapzak.
dus nog een mail er achteraan gestuurd. ben benieuwd wat we horen

lansing
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 nov 2009 17:13

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door lansing »

[quote="Vigo"]Zojuist (om 13:01) bij een BartSmit filiaal geweest, filiaal gaat op maandag om 13:00 open. Geen rijen met mensen of iets dergelijks. En ook daar zijn de CD en de slaapzak van K3 uitverkocht. Onbegrijpelijk.

Mijn man is ook vanmiddag naar Bartsmit geweest( was ook de eerste in de zaak) en daar vertelde ze dat afgelopen zaterdag de verkoop was geweest en dat dit moest van studio100. Misschien dat alleen Spijkenisse die opdracht heeft gehad?? Maar ik blijf het heel raar vinden.

sjeel
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 jul 2007 07:25

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door sjeel »

Nee hoor, dit is in Amsterdam ook het geval. Wat een misleiding zeg. Ik heb alles al aangeschreven maar dat zal niet veel uitmaken maar dit vind ik zo raar. Alles was zaterdag al uitverkocht. De leverancier had idd gezegd dat de cd op zaterdag verkocht mocht worden.

mwijn007
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2008 09:44

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door mwijn007 »

Aanbieding K3 cd met slaapzak bij bart smit. verkoop op maandag 23-11-2009
zo luid de advertentie in hun eigen blaadje, maar wat blijkt uitverkocht al op vrijdag 20-11-2009. hoe kan dat? misleidende reklame kom je in de winkel op maandag 23-11-2009 om 13.00 uur de winkel opend nu pas en toch al uitverkocht.

Henk_Lohuis
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 nov 2009 22:40

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door Henk_Lohuis »

Hallo,

Hier in Brda precies hetzelfde.
Er stond een rij voor me. Ongeveer 10 personen.
Iedereen kreeg te horen dat de CD met slaapzak was uitverkocht.
Alleen was het nog mogelijk om de CD te bestellen met een Princess overtrek.

Ook hier kreeg iedereen te horen dat de verkoop afgelopen vrijdag reeds was begonnen.

Heel vreemd, daar het ook mogelijk was om via de Webshop van Bart Smit je te laten registreren zodra het mogelijk was om de CD met slaapzak te bestellen was.

Wij hebben ons tweemaal geregistreerd maar hebben geen bericht van Bart Smit mogen ontvangen dat de verkoop was begonnen.

Gisteren hebben we reeds via de Webshop moeten constateren dat de verkoop reeds was gestart en dat de slaapzak reeds was uitverkocht via de webshop.

Wij vinden dat Bart Smit hier behoorlijk tekortschiet, ook is het een zeer slecht excus van Bart Smit dat zij de klant mededelen dat ze gedwongen zijn door Studio 100 om de verkoop te starten op vrijdag, daar de actie pas vandaag (maandag) zou starten.

Ook de klantenservice van Bart Smit reageert zeer lakoniek op alle klachten.

Tevens hebben we vanavond moeten constateren dat Bart Smit in de nieuwe Folder voor de komende periode wederom reclame maakt voor de K3 CD met slaapzak.

We mogen hier heel duidelijk stellen dat Bart Smit hier haar boekje te buiten gaat !!

yogibear
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 mei 2008 19:29

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door yogibear »

Hier een moeder van een 5 jarige K3 fan uit Stadskanaal.
Ook hier waren ze om 13.10 uur vanmiddag uitverkocht!!
Een gelukje....wij konden de cd's reserveren.
UItverkocht...omdat ze allemaal waren gereserveerd.
Dus dikke pech voor degene die voor de winkel lagen gebivakeerd.
Maar, om eerlijk te zijn was deze actie een grote aanfluiting!!!
Je krijgt er een slaapzak van K3 de ijsprinsjes bij.
Is toch belachelijk!!
Je koopt de nieuwste CD,met Josje......dan geef je toch geen slaapzakken van de oude K3 weg????
Bart Smit......dikke ****!!!
Laatst gewijzigd door yogibear op 23 nov 2009 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 31435
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door witte angora »

Ach, het is overal zo, als bij Albert Heijn het brood in de aanbieding is, is het er nooit als ik er ben, of ik nu 's ochtends kom of 's middags of 's avonds, en welke dag en of het druk of rustig is maakt ook niet uit.

Altijd uitverkocht, en over een uur is er weer. Maar ik ga geen uur wachten. Zou ik eigenlijk wel een keer moeten doen, ben eigenlijk wel benieuwd hoelang een uur bij AH duurt.

Wel ligt er altijd ander (duurder) brood onder het reclamebord.

Ik kom dus bijna nooit meer bij Albert Heijn, en niet alleen vanwege dat brood dat er nooit is.

witte angora
Berichten: 31435
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door witte angora »

En als ik alle reacties zo lees is het eigenlijk geen

Bart Smit

maar

Bart Snik... :wink:

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door Shareena »

ron1 schreef:9 van de 10 keer krijg je 5 kilo papier in d ebus met folders, erg vermakelijk, maar op 1 of andere manier zijn de superaanbiedingen wel HEEL snel uitverkocht.

Gisteren met Kruidvat, de SUPERSMOKER, ik wilde hem toch proberen, van 60 euro voor 10 euro, om 9 uur en 6 minuten in de winkel, actie ging gisteren in en uit dus.......eenvoudig vmbo meisje achter kassa zegt.....nee, uitverkocht, we hebben maar 2 doosjes binnengekregen....dit is mij al tig keer overkomen...zou het aan mij liggen :shock:

Dus als het een slimme HBO man was geweest was het wel goed geweest? :?

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door Shareena »

j.frankfort schreef:Het kan nog veel gekker met aanbiedingen.
Bij Bart Smit een aanbieding voor de nieuwste k3 cd.
Volgens de folder van Bart Smit zelf, vanaf a.s. maandag in de winkel.
En je krijgt er een gratis k3 slaapzak bij. (op=op)
Tot mijn verbazing, is de cd bij ons in roosendaal nu al uitverkocht, met bijbehorende slaapzak. de cd lag deze week namelijk al in de winkel.
Hoezo misleidende reclame, en een teleurgestelde dochter.
WAARDELOOS!

Heb inderdaad de aanbieding bij toeval zaterdag al kunnen kopen! Had de laatste :D

De hadden ze vrijdag binnen gekregen en gelijk in de verkoop gedaan zei dat meisje!

Vigo
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 nov 2009 13:50

Re: Aanbieding UITVERKOCHT na 5 minuten

Ongelezen bericht door Vigo »

Hulde voor Bart Smit. Mijn e-mail heeft effect gehad. Ik ben vanmiddag gebeld door de klantenservice. Ze hebben nog enkele setjes op kunnen kopen en ze sturen mij een CD en slaapzak toe, verzendkosten zijn voor hun rekening. En met vele excuses.

Netjes afgehandeld door Bart Smit.

Gesloten