LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte telefoon: Samsung E2210

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
ydneWendy
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 nov 2009 20:05

Slechte telefoon: Samsung E2210

Ongelezen bericht door ydneWendy »

Met mijn telefoon heb ik,net als met mijn laptop,best wat problemen.
Je zou haast denken dat ik met mijn spullen gooi ofzo!

Ik heb de Samsung E2210 simlock vrij gekocht bij kijkshop,pas geleden.
Ik had hem nog niet zo lang toen hij opeens kapot ging,ik kon nie sms'en nie en nie bellen nie :P
Maar al met al erg lastig,je abbonements kosten gaan gewoon door.
Dus ik hem ter reparatie aangeboden.
Na 4 weken kon ik hem eindelijk ophalen en je raad het al...OF hij is niet gemaakt OF ik heb op wonderbaarlijke wijze precies hetzelfde probleem meteen weer!

Ik kan niet sms'en omdat ik geen letters in kan typen,daar reageert hij niet op.
Ben ik uit mijn sms-box en toets ik een tel.nr. in,dat doet hij wel dus de toetsen zijn niet kapot.
Druk ik na het nr.te hebben ingetoets op bellen dan doet hij alsof hij gaat bellen,valt vervolgens helemaal uit en meteen daarna gaat hij weer aan,zonder dat ik mijn pincode moet intoetsen :?: :shock:

Erg vreemd.

Maargoed,ik intussen zwaar gefrustreerd omdat ik inmiddels al 6 weken geen tel.heb en ook geen vaste aansluiting dus afhankelijk ben van dat ding weer mailen naar samsung.

Ik kreeg een mail terug,misschien wel leuk om even te tonen hier:

Hartelijk dank voor uw mail van 16-11-2009.

Samsung heeft procedure dat wij moeten opvolgend, het zal niet mogelijk zijn om uw toestel om te ruilen of terug te betalen.

Wij kunnen u wel aanraden om via een PhoneHouse uw toestel binnen te brengen, daar kunt u meestal ook aan een vervangtoestel geraken.

Dank bij voorbaat,

Met vriendelijke groeten,

Nuh Durmaz

Fijn zo vol taalfouten!
En ik heb het toetsel niet bij phonehouse gekocht dus dan heb ik geen garantie als ik hem daarheen breng.
Plus daarbij komt dat ik niet weer die telefoon 4 weken wil missen ter zogenaamde reparatie om hem vervolgens nog net zo kapot terug te krijgen.
Ik hoef dit ondeugdelijke product niet meer,ik wil mijn geld het liefst terug.

Maar wat zijn hierin mijn rechten?

Is het niet zo dat dit wettelijk gezien een ondeugdelijk product is en ik dus hoe dan ook mijn geld terug mag vragen?
Of minstens een andere telefoon van dezelfde prijsklasse?

Het is toch niet normaal dat die dingen binnen een jaar 2x kapot gaan,zowel mijn telefoon als mijn laptop,en ik er gewoon niks tegen kan doen... :roll:

ydneWendy
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 nov 2009 20:05

Re: Slechte telefoon: Samsung E2210

Ongelezen bericht door ydneWendy »

:D :D Ik ben toch nog heel blij,kijkshop belde me op mijn werk dat ik alsnog een ander toestel mocht uitzoeken voor dezelfde prijs!!

Eindelijk kan ik weer bellen en sms'en!!
Erg klantvriendelijk van kijkshop.
Als ik dat vergelijk met de reactie van samsung ben ik erg blij dat ik kijkshop ook heb gemailt!

:) echt superservice!

Gesloten