LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webwinkels die lucht verkopen.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
etkes
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:34

Webwinkels die lucht verkopen.

Ongelezen bericht door etkes »

Ik heb slechte ervaring met webwinkels.
Bestelling geplaatst bij ExtremeDiscount (1114,06€) Stond in voorraad, heb ook meteen gestort, wat mij misvallen is.
Na 14 dagen, niets mogen ontvangen, email wordt niet of nauwelijks beantwoord.
Geannuleerd, heb wel 6 weken mogen wachten om mijn geld retour te krijgen, dat was een wijs lesje.
Zelfde bestelling gedaan bij BobShop, was ook in voorraad, maar deze keer onder rembours, Ze gaven mij een datum van ontvangst, ik dan maar thuisblijven, maar er kwam niets, dus ook geannuleerd, maar deze keer had ik de troeven in mijn hand.
Wat ik daaruit geleerd heb is, dat vele Webwinkels lucht verkopen, en niet de waarheid verkondigen wat betreft voorraad, en daarmee profiteren van de intrest van Uw geld door 6 weken te wachten van terug te storten.
Telefoneren is ook duur 0,50€, en in de wacht staat U.
Daarom adviseer ik eenieder om met REMBOURS te kopen, en niet te storten op voorhand.
Mijn vraag is, kennen jullie nog meer van die luchtverkopers, laat het mij weten..

Etkes

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Webwinkels die lucht verkopen.

Ongelezen bericht door Berenice »

Je kunt ook altijd even navragen of iets daadwerkelijk op voorraad is. Vaak plannen dat soort bedrijven toekomstige leveringen van de leverancier alvast in op de voorraad. En als dat dan niet of te laat binnen komt hebben ze inderdaad een probleem.

Gesloten