LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie kent CdL Incasso & Legal Services

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
rambelje

wie kent CdL Incasso & Legal Services

Ongelezen bericht door rambelje »

Wie heeft er ervaring of kent deze incassobureau CdL Incasso & Legal Services?

We kregen een brief van hun met dat ze beslag hebben gelegt. Heb met hun gebeld om de belasting vrijevoet te veranderen die hebben ze vast gestelt voor een alleenstaande terwijl we echt samenwonen en ook zo bekend zijn bij de gemeente, dit willen ze niet doen. Verder was die meneer niet echt vriendelijk aan de telefoon.

Vandaar ook mijn vraag.

jor

Re: wie kent CdL Incasso & Legal Services

Ongelezen bericht door jor »

Het (lijkt) een redelijk nieuw bureau.Kijk maar eens via google.nl. Vreemd trouwens, een incassobureau met enkel een mobiel nummer?
Bedrijfsinformatie van CDL Incasso & Legal Services
Bedrijfsnaam CDL Incasso & Legal Services
Adres Jan van Galenstraat 2-d
Postcode 1051 KM
Plaats AMSTERDAM Routeplanner
Telefoonnummer 06-25017227
Faxnummer

rambelje

Ongelezen bericht door rambelje »

Dat vind ik er ook vreemd aan

Royalflush

Ongelezen bericht door Royalflush »

- Geen website
- Geen vast telefoonnummer
- Van Galenstr. 2-d klinkt als een woonadres, geen bedrijfspand

Amateurs/oplichters dus. Niet op reageren en evt. aangifte doen.

Pavlova

Ongelezen bericht door Pavlova »

Alleen bepaalde overheidsinstellingen (Belastingdienst, Gemeentelijke Sociale Diensten o.a.) zouden vereenvoudigd beslag mogen leggen, en anders moet er een vonnis gewezen zijn die door een deurwaarder betekend is, voordat er beslag gelegd kan worden. Dat wordt ook door een gerechtsdeurwaarder gedaan. Nou heb ik nog nooit gehoord van dit kantoor en zo te zien gaat het ook zeker niet om een gerechtsdeurwaarder.

Ik zou eerst maar eens (schriftelijk) vragen om een kopie van het vonnis (of dwangbevel, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk).
Verder weet ik niet of er beslag gelegd is bij een werkgever of bij een uitkerende instantie, maar zeker in het eerste geval zou ik naar de werkgever stappen en vragen naar het exploot die de werkgever heeft ontvangen en of daar een kopie van het vonnis bij zat. Die hoort namelijk onderdeel van het beslagexploot te zijn.
Schakel ook juridische hulp in bijv. van het Juridisch Loket.

Gesloten