De kwaliteit van de tv pakketten holt m.i. hard achter uit. Herhalingen, soms in dezelfde week, dan beginnen series gewoon weer opnieuw alsof er niets anders is, ook nog op verschillende kanalen. Ben je eindelijk van de reclame af, krijg je eerst nog eens aankondigingen van komende uitzendingen tot vervelens aan toe.
Ben je daar doorheen en het programma vangt weer aan, meteen boven in beeld waar je naar kijkt en een aantal malen wat er op andere zenders is (alsof we achterlijk zijn en niet weten waar we naar kijken).
Even later racende objecten of twee weken lang vallende dominostenen door je beeld waardoor in een film de personen onthoofd worden, of een mol en andere aankondigingen door je ondertiteling. Op RTL tegenwoordig halverwege je beeld lange tijd een rode knop om digitaal andere films, programma's te kunnen kijken. Al die bewegende objecten en aankondigingen worden steeds groter en storender. Bij RTL 5 houd men een groot logo in beeld bij de meest hilarische beelden uit programma's en waarom? Hoor meer mensen hier over klagen, maar niemand die dit kenbaar maakt, vandaar dit bericht. Wij, als kijker, hebben toch ook wel enig recht van spreken? We betalen giga veel geld voor al die herhalingen en ik noem het reclameterreur. Geschreven naar UPC (mijn provider) maar de rode knop zal binnenkort wel verdwijnen, maar de rest kunnen zij niets aan doen. Ik neem aan dat zij als doorgeefluik toch ook verantwoordnig hebben voor kwaliteit? Wie houd hier de hand aan?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kwaliteit TV uitzendingen
-
Re: Kwaliteit TV uitzendingen
UPC zit al weer tijden in financiële nood. Dus moet er meer over hetzelfde netwerk om winstgevend te kunnen worden. Daardoor holt de kwaliteit van alle producten achteruit. Probeer er zo snel mogelijk vanaf te komen. Satelliet geeft nog steeds het beste beeld. Snel weer opzeggen.
Gr. A
Gr. A