LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met meetic/lexa

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Mechwarrior94
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 nov 2008 01:54

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Mechwarrior94 »

Beste mensen, dit is nou precies waarom ik een dergelijk bedrijf nooit zal vertrouwen. Elk bedrijf dat je een try-out van enkele dagen geeft, of zeer beperkte toegang als dit gratis moet, is een bedrijf dat problemen veroorzaakt. Deze websites zijn dan voornamelijk ook opgezet om u als bezoeker van zo'n website een poot uit te draaien, het is overigens niet alleen dating sites dat dit doet! Bijna alles dat veel geld vraagt per maand kunt u er veilig vanuit gaan dat dit geen zuivere koffie is, dus ook websites als de genoemde meetic/lexa.

Het lijkt een goede website waar u een kans zou maken voor een leuke mogelijke partner, maar de meeste gebruikers zijn helaas nep profielen. Gemaakt om u ervan te overtuigen dat u bij een dergelijke website zou moeeten aanmelden en dus te betalen. Zodra u betaald gebeurt er vervolgens niets! U kunt zo vaak u wilt proberen maar u zal nooit snel een partner vinden, In sommige gevallen is het zelfs zo dat de communicatie tussen echte mensen onmogelijk word gemaakt om maar zo veel mogelijk geld van u te kunnen ontvangen door u aan het lijntje te houden.

Kortom, niet aanmelden en laat deze websites dus niet uw geld krijgen!

mabiba80
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 feb 2006 13:44

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door mabiba80 »

standaard antwoorden.
Laatst gewijzigd door mabiba80 op 11 nov 2011 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Drente
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2009 11:37

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Drente »

Ik heb het een paar dagen geprobeerd, en wat gegoogled, en het is nogal duidelijk dat Lexa zo corrupt is als de pest.
Trouwens ook lachwekkende features -- en dan doel ik ook op Lexamore -- wie bedenkt zoiets?
En vooral dat onvoorstelbaar slechte Nederlands (voortdurend spel- en taalfouten, mannelijke en vrouwelijke voornaamwoorden verkeerd om gebruikt, absurde archaïsche stijl, af en toe een Frans woordje erdoor, enz. enz.)
En natuurlijk proberen ze je steeds te verleiden om betalend lid te worden met behulp van nep-berichten. En dan het bedrog met de betaling -- waar inmiddels op heel wat plaatsen op het Internet over wordt geklaagd. Werkelijk onvoorstelbaar slecht deze site -- en moeilijk te geloven dat iemand hiervoor zou vallen! Aan mij zal het overigens niet liggen: ik zal Lexa eens even totaal af gaan kraken in mijn eigen vrienden- en kennissenkring. En ik stel voor dat iedereen die dezelfde mening is toegedaan, hetzelfde doet.

Met vriendelijk groet,
Drente.

consumer123
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 aug 2009 10:56

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door consumer123 »

Hieronder een toelichting tot het verwijderen van je meetic/lexa account. Ik heb het zelf reeds geprobeerd en het werkt. De sleutel tot succes is om eerst de automatische verlenging van je abonnement te beeindigen en vervolgens je profiel permanent te verwijderen. Je kan volgens mij met je lexa username ook inloggen op de website van meetic.com, dus als je onderstaande beschrijving volgt zou het moeten lukken. Succes.

HOW TO UNSUBSCRIBE TO MEETIC:

1°You can cancel your automatic renewal online via your ‘My account’ page, which can be reached via the link displayed in the menu bar at the top of any page when you are logged into meetic.com. Select the ‘My subscription’ tab and choose ‘Manage my subscription: click here to upgrade or cancel’. For security reasons, you will be asked to confirm your username and password to continue with the cancellation of your automatic renewal online. You can see the date of the next subscription payment scheduled (if any) on the ‘My subscription’ tab of your ‘My account’ page. When you cancel your automatic renewal and your subscription expires, your profile is not automatically deleted. It will remain on the site as normal, and you are free to take out a new subscription whenever you like.

2°If you wish to delete your profile, you must first cancel the automatic renewal of your subscription (if you have not already done so) as described above. Once the automatic renewal has been cancelled go to your ‘My account’ page, which can be reached via the link displayed in the menu bar at the top of any page when you are logged into the website. Under your ‘My personal info’ tab, there is a link at the bottom of the page that says ‘to delete your account, click here!’. You will be required to enter your username and password and to confirm your wish to delete your profile. Once confirmed, you will immediately lose access to your account and you will be redirected to the login page. Your account, and all the information associated with it, will be permanently deleted within 24 hours. This means you will no longer have access to any stored messages, lists, profiles or any other inform ation stored on your account. Your deleted account cannot be reopened, and the data cannot be retrieved at a later date. You may of course open a new account whenever you like.

Arnout75
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2009 10:27

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Arnout75 »

Bij mij is mijn het maandbedrag ook 2 keer afgeschreven. Moeilijk moeilijk om dit geld terug te hebben moeten ontvangen. Vaag.
Zit nou gewoon op een paar gratis datingsites, werken ook prima
waarom betalen en aan iets vast zitten
www.paig.nl
www.relatiefront.nl
www.singleplaats.nl
en zo zijn er nog meer

123jack123
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2009 16:10

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door 123jack123 »

Mijn ervaringen met Datingsites zoals Meetic Lexa maar ook Relatieplanet zijn erg slecht en heb het daarom eens gekozen voor gratis datingsite www.dating2000.nl
Deze site overtreft al mijn verwachtingen ondanks dat het gratis is, de service is geweldig ze zijn bereid om je van alle kanten te helpen en de reacties die ik ontvang op mijn profiel zijn echt serieus voor mij hoeft de betaalde dating niet meer

patje72
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2009 08:22
Contacteer:

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door patje72 »

Nou ik moet eerlijk zeggen dat ik juist alleen maar goede ervaringen heb met de dating sites. Ook met lexa
Nooit problemen gehad met aanmelden of afzeggen.

premiumblue
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mei 2007 16:07

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door premiumblue »

Uitschrijven bij Lexa is idd érg lastig. Via een ander forum is het toch gelukt !

Opzeggen Lexa:
Ga naar homepage, dan naar mijn account, dan naar mijn persoonlijke gegevens,
links onderin kun je aanklikken dat je uitgeschreven wilt worden. (Zijn hele kleine letters, maar staat er wel. helemaal onderaan)

Je krijgt dan nog een scherm met de vraag of je het wel zeker weet en moet je je gebruikersnaam en wachtwoord invullen. (let hierbij op, meestal moet de inlognaam met een hoofdletter (ook als je dat anders bij het inloggen niet deed))

Alle gegevens worden verwijderd.

Moz
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2009 20:14

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Moz »

Ook ik ben gigantisch bedonderd door ze :cry:
Ik belde de ing om te vragen ze te blokkeren en het terug te storten maar dat zou volgens hen alleen kunnen als ik het rekeningnummer van Lexa zou hebben..

Nu raden jullie het al...nergens te vinden dat rekeningnummer!
Ik belde naar de klantenservice van Lexa en daar zei een onwijs onbeschoft mens dat ik die niet kon krijgen...

Weet iemand of ze actie ondernemen als je het terug laat storten of kunnen ze je niets maken?

Alvast bedankt!

Monique1987
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 nov 2009 18:38

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Monique1987 »

Op je afrekening of via telebankieren heb je toch een rekening nummer???

Je kunt altijd zien wie er wat af gehaald heeft en met wel nummer en anders kan de bank dat zien.

als of die het naar het onbekende sturen????????

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Het is inderdaad zo dat onze bankgegevens op uw rekeningafschrift zijn terug te vinden. Echter is het terugstorten wel aan bepaalde voorwaarden verbonden. Het Lexa Customer Care team is 6 dagen per week per e-mail bereikbaar voor al je vragen, problemen en opmerkingen. U kunt uw bericht sturen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Lexa.nl
Laatst gewijzigd door lexa.nl op 10 mei 2012 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.

bertsoer
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2012 17:54

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door bertsoer »

Beste Lexa,

Dit nummer is niet bereikbaar...slecht teken ???

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door Guardian72 »

bertsoer schreef:Beste Lexa,

Dit nummer is niet bereikbaar...slecht teken ???
Dat was in 2009 bereikbaar :|
Kennelijk kregen ze teveel klachten - en hebben ze een ander nummer.

anria
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 sep 2009 14:11

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door anria »

Hoi mensen,
Ik dacht laat ik eens 1 maand lexa proberen. Was aanbieding van Euro 4,99 voor 1 maand. Ik de kleine lettertjes nog gelezen en er zat geen addertje deze keer onder het gras dat je dan toch nog 1 maand extra lid moest blijven.
Ik heb 2 dagen na mijn lidmaatschap mijn lidmaatschap beeindigd aan het eind van die maand en automatische incasso geblokkeerd.
Dit zag ik ook netjes verschijnen.
Ik dacht, zo dit loopt netjes.
Maar te vroeg gedacht. Ik zou dus nu geen lid meer moeten zijn van lexa(per 20 april 2012) maar wat schetst mijn verbazing vandaag, ze hebben gewoonweg Euro 24,95 van mijn rekening gehaald. DIEFSTAL NOEM IK DIT. Ga ik kijken op lexasite(was ik al vanaf 20 april niet meer geweest ivm beeindiging, zie ik dat er bij mijn lidmaatschap staat onbeperkt en gewoon automatische incasso. Hoe schandalig. Je kan het dus zelf wijzigen maar zij veranderen het wel weer naar hun straatje. Het zijn dussssssssssss gewoon vieze oplichters. Wijzigen mijn gewijzigde gegevens en halen geld van mijn rekening. Ik wil niks met lexa, nooit meer. Zijn vieze oplichters!!! DIEVEN gewoonweg. Ik kijken of ik het bedrag terug kon laten boeken. Kon niet, stond niets achter van bedrag terugboeken. Ik denk wat krijgen we nu. Ik per direct gebeld met ING en uitgelegd en ze gaat uitzoeken of ik het geld terug kan krijgen(ben benieuwd) , anders ga ik het zelf terughalen in dat k.tland(Frankrijk, als ik het goed begrijp) en de rekening hebben ze nu wel geblokkeerd. Maar wat ben ik BOOS, een vreselijke slechte site lexa, daarnaast geen leuke vent ontmoet in die maand en dan ook nog eens bestolen. Vind het vreselijk. Ben iemand die van eerlijkheid houd en mijn gegevens hebben ze gewoonweg zelf veranderd!!! Schandalig toch!
Moet ze niet voor mij hebben staan, dan maak ik ze af!
Hoop dat Radar hier iets aan gaat doen, dit is diefstal, hun miljonair op valse manier!
Als mensen iets weten wat ik hier nog meer mee kan doen. Ik heb lexa al mail gestuurd en ben benieuwd.....................die zitten vast op de bahama's van ons geld!

bertsoer
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2012 17:54

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door bertsoer »

anria, misschien een idee een website te maken..

www.lexa-opgelicht.nl of een facebook pagina aanmaken...
Gaan we mensen verzamelen met dezelfde problemen en een anti Lexa site maken,.. kijken of ze dan wel reageren als we gezamenlijk een advocaat nemen..

Ik ben webdesigner, dus kom maar op met de ideeën
En geen leuke vent gezien, heb je wel goed gezocht hahahaha :-)

Bert

WillemLW
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 apr 2012 00:09

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door WillemLW »

Ik heb ook hele slechte ervaringen bij lexa.nl.

Ik kocht 6 maanden in (was actie). Na die 6 maanden dacht ik: dan is het klaar en zal ik wel opnieuw moeten inschrijven. Maar niets was minder waar: ik kreeg in ene een rekening: STILZWIJGEND was het verlengd met een JAAR (!). Ik klagen: zij zo van ja dat staat ergens in de kleine letters....Nou ik heb dus mooi niet betaald ondanks alle dreigementen van incassokosten en deurwaarders. Uiteindelijk hebben ze het opgegeven (ze konden alleen nog maar naar de rechter, want deurwaarder mag niks zonder rechtelijke uitspraak). Nooit meer wat van ze gehoord.

Maar ze maken het allemaal zo moeilijk en ondoorzichtig mogelijk daar bij Lexa. Nu mogen ze niet meer stilzwijgend met een jaar verlengen (ook al had je korting) maar alleen voor onbepaalde tijd (per maand opzegbaar). Ze hebben nu (eindelijk) ook nieuwe voorwaarden overeenkomstig die wet (van Marcel van Dam geloof ik).

Ik blijf heel ver weg van Lexa. En je krijgt ook vaak NEP-interesse berichtjes heb ik het idee daar. IK vertrouw ze niet meer.

bertsoer
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2012 17:54

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door bertsoer »

Maar jij hebt contact gehad, dat lukt niet eens. ze reageren niet op [email protected] en geen telefoonnummer...

??????????

WillemLW
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 apr 2012 00:09

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door WillemLW »

Dat was vorig jaar. Het telefoonnummer van Lexa is: 0800 350 350.

[email protected]
[email protected]
[email protected]
Laatst gewijzigd door Radar op 20 sep 2013 10:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Foutief nummer verwijderd

bertsoer
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2012 17:54

Re: Problemen met meetic/lexa

Ongelezen bericht door bertsoer »



Gesloten