LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Glasplaat achter kookplaat
Glasplaat achter kookplaat
Weet iemand wat zo'n zilverglasplaat van 90x70cm gehard glas voor achter de kookplaat ongeveer moet kosten?
Re: Glasplaat achter kookplaat
Nee hier onbekend, ik weet alleen dat je de hele dag bezig bent met een poetsdoek, het is inderdaad erg mooi,, bijvoorbeeld rookglas, maar je poetst je de hele dag wezenloos.
Je bedoelt bij jouw onbekend Er zijn natuurlijk nog meerdere forumleden...
En tsja dat poetsen houd je toch, ook met een RVS plaat, het zal bij mij toch één van de twee moeten gaan worden en dan kies ik liever glas.
En tsja dat poetsen houd je toch, ook met een RVS plaat, het zal bij mij toch één van de twee moeten gaan worden en dan kies ik liever glas.
Prima hoor succes.
Probeer eens een doek met wat olijfolie, en je RVS blijft mooi.(ook je RVS kookplaat) is een door mij gebruikte methode en werkt perfect .Wel gebruiken na de normale reiniging.als finishing touchook met een RVS plaat
janny
-
100 - 150 euroWeet iemand wat zo'n zilverglasplaat van 90x70cm gehard glas voor achter de kookplaat ongeveer moet kosten?
Er zijn een aantal meubelleveranciers die zo'n gehard glazen plaat van 90x70 standaard in het programma hebben.
Hey bedankt voor je reactie zelfstandigste!
Kreeg zojuist een aanbieding van een keukenleverancier. Ze hadden nog zo'n glasplaat op voorraad liggen voor 150,- incl. bevestigingsmateriaal...
Kreeg zojuist een aanbieding van een keukenleverancier. Ze hadden nog zo'n glasplaat op voorraad liggen voor 150,- incl. bevestigingsmateriaal...