LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MG Events

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
sinel47

Re: MG Events

Ongelezen bericht door sinel47 »

Hallo,
Ik heb gister een aangetekende brief naar MG gestuurd met de mededeling dat ze binnen 14 dagen mijn geld, meer als € 400, moeten overmaken. ( 9 kaartjes)Alles voorzien met betalingsbewijzen. Even afwachten of er iets gebeurt, zoniet dan ga ik aangifte doen en mijn rechtsbijstands verzekering hierover inschakelen.

Ada Goudriaan

Ongelezen bericht door Ada Goudriaan »

Ook ik heb kaarten besteld voor het concert van Demis Roussos en wel enkele dagen voordat het concert werd geannuleerd. Omdat de kaarten een kado waren voor mijn ouders en ik de zaal niet ken heb ik gebeld met mevrouw Los om te informeren wat goede plaatsen zijn. Het wrange is dat dit enkele dagen gebeurde voordat het concert werd afgelast. Mevrouw Los moet dit debacle toch hebben zien aankomen en ik ben dan ook heel erg :x. De bewuste vrijdag heb ik mevrouw Los weer telefonisch gesproken en zij verzekerde me dat het aankoopbedrag zou worden teruggestort als ik de kaarten retourneerde. Tot op heden is het geld niet teruggestort. Het e-mailadres bestaat inmiddels niet meer en telefonisch zijn ze ook niet meer te spreken. Nu kreeg ik op 16 november jl. een mail met het bericht dat we binnenkort een brief van een Duitse promotor zullen ontvangen. We zitten er niet op te wachten om naar een concert in Duitsland te gaan, eerlijk gezegd is de lol er zo wel van af. Ik wil gewoon mijn geld terug, zoals is toegezegd door mevrouw Los.

Hansifan

Ongelezen bericht door Hansifan »

De website is weer aangepast. Alle evenementen zijn eraf. Dat geeft je wel wat te denken :x

LeonP

Ongelezen bericht door LeonP »

Aha, dus de website aanpassen kan wel, maar de meesten hun geld terugboeken niet...?

christien spierings

Ongelezen bericht door christien spierings »

Ook ik ben gedupeerd door MGevents.Ik heb kaartjes besteld en betaald voor Andrea Berg.
Maar de kaartjes nooit ontvangen. Vanaf 21 okt. bel en mail ik regelmatig. Maar krijg geen reactie. Mevrouw heeft al 6 weken de griep.
Als ik geen kaartjes heb kan ik ook niet naar Köln voor haar optreden, waar ik wel interesse in heb. Kan Radar mij daar mee helpen???? :(

ageeth12

Ongelezen bericht door ageeth12 »

Ik was blij dat ik voor de musikantenstadl nog geen kaartje had geboekt. Maar op de website van de rijnhal komt de musikantenstadl ook niet meer voor. Wie weet of dit concert in Arnhem nog door gaat. En of iemand al kaartjes hiervoor had en al iets gehoord heeft over een oplossing.

Froukje5

Ongelezen bericht door Froukje5 »

Ik ben voor een grondig artikel op zoek naar mensen, die slechte ervaringen hebben met MG Events. S.v.p. mailen naar [email protected].

gerbets

Ongelezen bericht door gerbets »

Ook ik heb drie kaartjes gekocht van Hansi Hinterseer vanaf het begin steeds problemen. En alles wat deze Mevr. Los beloofd komt niets van terecht. Telefonisch niet bereikbaar ( griep ) en op mail geen antwoord.
Ik ben bang dat we naar onze centen kunnen fluiten.
Ger

Paula100

Ongelezen bericht door Paula100 »

Dag MG-gedupeerden! De volgende gedupeerde meldt zich hierbij aan en voegt zich bij jullie...Ook ik ben belazerd door Marianne Los uit Holthees (haar prive-woonplaats): 4 kaartjes voor het concert van Demis Roussos... 218 EURO lichter en van Demis totaal niets gezien...Met de griep is ze vertrokken met ons geld..?? Misschien kunnen wij ons verenigen en samen een vuist maken tegen deze oplichtster? Ik neem justitiele stappen en ga deze dame voor het gerecht slepen! Paula100 :evil:

Thea van Drongelen

Ongelezen bericht door Thea van Drongelen »

Lijkt me het beste om met z,n alle deze mevrouw los aan te pakken,dan heb je zeker meer kans dan op eigen houtje iets opstarten.

Hansifan

Het wordt steeds leger op hun website.
Het MKB keurmerk is niet meer aanwezig. :o

Wordt ook niet meer herkend bij de KvK

Corvette85

Ongelezen bericht door Corvette85 »

:!: Aan degenen die tickets via MG hebben van Semino Rossi , Helene Fischer, en artiesten van het Frülingsfest der Volksmusik: :!:

Zie de vernieuwde info op de site van de rijhal: http://www.rijnhal.nl/wm.cgi?type=conte ... g=NL&id=68

Op deze pagina staat het nummer 020 - 511 00 70 voor meer info.

U doet er goed aan uw info hier te melden ,
zodat Eventim dit uit kan zoeken qua geldigheid.

Zorg dat u klaar hebt liggen:

Vak / rij / plaatsnummers indien van toepassing.
Scans van kaarten en overschrijvingsbewijs van Uw rekening naar MG.

U kunt dan na uw telefoontje per email Uw bestanden versturen naar Eventim ,
waarvoor u even het mail adres aan de telefonist(e) moet vragen.

U krijgt dan met 5 dagen info van Eventim over uw kaarten die via MG gekocht zijn.

Succes !

miloja

Ongelezen bericht door miloja »

Ook ik sluit me aan bij de lijst van gedupeerden van MG Events.

Ik heb in september 2 cd's besteld en betaald maar tot heden de cd's nog steeds niet ontvangen. Ook heb ik 2 kaarten inclusief tiroler buffet voor Hansi in Eindhoven in februari 2010 besteld en betaald. Ik vrees dat ik ook hier geen waar voor mijn geld krijg. Ik hoop dat er tegen die tijd iets geregeld is voor de fans van Hansi maar ik vrees het ergste.

Als ik het optelsommetje maak ga ik voor € 225 de boot in dankzij Marianne Los.

MARIANNE BEDANKT!!

Mia.

gerbets

Ongelezen bericht door gerbets »

Hallo allemaal,
stuur allemaal uw klachten ook door naar [email protected].
Want samen staan we sterker deze vrouw moet gestopt worden.

kdebijl

Ongelezen bericht door kdebijl »

Ook in wil me bij deze toevoegen aan de lijst van gedupeerde. Op 10-06-09 heb ik 2 kaartjes besteld voor Hansi Hinterseer in Arnhem. Na een paar keer gebeld te hebben, en een vaag verhaal te horen kreeg dat de kaarten naar een adres in Dordrecht waren gestuurd, kreeg ik vervolgens een factuur en als ik die zou betalen zouden de kaarten opgestuurd worden. Dit terwijl ik dus al op 10-06-09 via Ideal betaald had. Na nog een keer gebeld te hebben heb ik dan toch op 08-09-09 mijn 2 kaarten ontvangen.

Karin

audje m

Ongelezen bericht door audje m »

ik kreeg vandaag bericht van mg-events dat de kaarten van semino rossi gewoon geldig zijn voor 25-02 2010.
kijk even op www.rijnhal.nl

audje m

alsod de duivel er mee speelt krijg ik net telefoontje van eventim dat ook nu weer valse beloftes worden gedaan,dus de kaarten bij mg-events zijn helemaal niet meer geldig voor semino rossi.
neem ff contakt op met www.eventim.nl .
zo zie je maar weer hoe mg-events de boel belazerd

Corvette85

Ongelezen bericht door Corvette85 »

Aan Audje M en andere volgers.

Ik heb zojuist een email van Eventim ontvangen , en ben ook gebeld net voordat ik de mail kreeg.

De MG kaarten voor Semino Rossi kan ik opsturen naar Eventim ,
ik krijg er geldige voor terug , er kan wel verschil in plaats/stoelen zitten.

Indien eenieder gewoon even contact opneemt met Eventim via
020 - 511 00 70 , dan helpen ze je er prima mee , zie ook mijn eerdere posting. Dit gaat dus alléén over het Semino Concert.

Je krijgt dan ook het adres waar je je kaarten heen moet sturen.
Tip: STUUR DE KAARTEN AANGETEKEND OP !!!

Want postbodes sorry , ik heb er niks mee....

audje m

inderdaad corvette,kaarten opsturen naar eventim krijg je geldige terug,ook ik kreeg telefoontje.
dit is pas een service van eventim,petje af voor hun.

Hansifan

Vanmorgen bij de post een officieel kaartje gekregen van Semmel concerts GmbH in samenwerking van Eventim.nl
Omdat ik alleen kaarten heb gekocht voor Hansi in Arnhem heb ik toch gebeld naar het service center 020-5110070. Ik werd netjes gevraagd om wat gegevens door te geven.
Misschien toch de moeite nemen om te bellen. Hopelijk kunnen ze toch wat regelen voor de Hansifans.
Laatst gewijzigd door Hansifan op 01 dec 2009 18:29, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten