LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet betalen, plundert Dexia mijn rekening dan nog???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
melvinpoorter

Niet betalen, plundert Dexia mijn rekening dan nog???

Ongelezen bericht door melvinpoorter »

De 15e loopt mijn contract af, ik ga niet betalen. Kan dexia zomaar de restschuld van mijn rekening afhalen??

Bedankt voor elk serieus antwoord.

familievader

Re: Niet betalen, plundert Dexia mijn rekening dan nog???

Ongelezen bericht door familievader »

als diegene aan wie betaald moet worden geen incassomachtiging heeft kunnen ze ook niks incasseren zonder dat de rekeninghouder daarvoor een opdracht geeft. Hebben ze wel een incassomachtiging, kunnen ze gewoon blijven incasseren. Maar als je stopt met betalen, loopt de schuld en daarmee de rente daarover gewoon door. Met als gevolg op enig moment incassobureau, rechtzaak, vonnis en afhankelijk van de inhoud daarvan deurwaarder en nog meer kosten. Neem je de gok of ga je voor zekerheid.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Nee Melvinpoorter, dat kan niet, mocht Dexia eventueel doorgaan met incasseren, hetgeen ik zonder meer betwijfel dan kun je moeiteloos storneren, een telefoontje naar je bank/giro is genoeg, je blijft natuurlijk ten alle tijden baas over je eigen rekening. Storneren kun je toen tot een maand na afschrijving,

Groetjes Ton

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

EN WE GAAN WINNEN, DUS JE HOEFT NIET TE BETALEN HOOR.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hallo, ook ik heb mijn automatische incasso stopgezet door een aangetekende brief naar Dexia te sturen + een stopzetting van de bank (een kaartje), ze hebben daarna ook niets meer geincasseerd.
succes ermee.

verstrate

Ongelezen bericht door verstrate »

wij hebben incasso stopgezet omdat mijn vrouw als eega kontrakt heeft vernietigd.
hebben vorige maand een rode kaart aan getekend verstuurd naar dexia maar tot onze verbazing gaan ze gewoon door met incaseren snap niet hoe dit kan . :?:

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Zogenaamde "familievader",

Je schrijft : Neem je de gok of ga je voor zekerheid.
Wat versta je onder gok en wat onder zekerheid.

Melvin, wil je meer weten, mail me, klik op het envelopje naast mijn naam.
Van mij krijg je tenminste een normaal antwoord.

Groeten,
Piet

Hans Ganders

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Piet ik las dat je nu alle tijd hebt en in Bosnie was geweest, wat bedoel je met mail me ? Ben je soms op zoek naar sex of wat ??

Kijk anders even naar de advertenties in de Gay-krant of zo. Ik zie deze berichten constant van je mail me even ?

Hans

familievader

Ongelezen bericht door familievader »

het van dale online woordenboek geeft als betekenis van GOK de: onderneming waarbij men veel risico neemt een sprong in het duister, waagstuk en ook nog als scherts grote neus bij gokken op vermeldt het verwachtingen bouwen op, speculeren op, spelen op.
Als je het woord zekerheid intoetst krijg je oa als betekenis: zaak die vaststaat, vastigheid. Als tegengestelde zetten ze onzekerheid. En dan ben je weer terug bij gokken, gok, gokken op etc. Kun je overigens ook zelf nakijken onder www.vandale.nl
Maar ja ben je niet beroepsmilitair geweest. Een mensensoort waaraan ik een principiele afkeer heb, mensen die niet gewend zijn om na te denken en zelfstandig te handelen. Ideaal als portier. Ik heb in elk geval het genoegen gehad in mijn vroegere jaren een ex beroepsmilitair tot waanzin te drijven. Hij is gillend het lokaal uitgerend.

Gesloten