Afgelopen weekend hebben wij voor een totaalbedrag van €181,- een stereoset besteld en direct via ideal betaald bij de webwinkel videopartner.nl
deze set zou op voorraad zijn, aldus de site, en binnen 1 dag geleverd. wij hebben echter geen bevestiging via email gekregen, wat wel gebruikelijk is bij webwinkels.
Dinsdag en donderdag heb ik via het contactformulier de vraag gesteld wanneer hij geleverd wordt. geen reactie.
vandaag via email opnieuw deze vraag gesteld. We hebben dus nog steeds niets ontvangen, het geld is van onze rekening af maar we krijgen geen reactie van hun kant. bellen is €0,30 per minuut dus dat is geen optie.
zijn er mensen hier op het forum die ervaringen hebben met deze webwinkel?
wat kan ik nog doen zodat ik of de set alsnog ontvang of mijn geld terug krijg?
alvast bedankt!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen gehoor bij videopartner.nl
Re: geen gehoor bij videopartner.nl
Of een aangetekende klachten brief sturen met een ultimatum erin dat dit wordt opgelost. Voldoen ze daar niet aan kun je naar, als ze daarbij zijn aangesloten, de Geschillencomisie stappen. Kost wel €50 euro maar dat kun je weer verhalen bij hun. Grote kans dat ze je nu wel tegemoet komen.