LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] composieten aanrechtblad
composieten aanrechtblad
koop nooit een coposieten aanrechtblad van royal stone want nu bijna een jaar later gaan de kleren allemaal stuk
moet zelf het polijsten betalen heb verdorie nog garantie
belachelijk vindt ik dit en jullie
moet zelf het polijsten betalen heb verdorie nog garantie
belachelijk vindt ik dit en jullie
Re: composieten aanrechtblad
wat doe je met / bij dat blad als je kleren stuk gaan ? en wat, aan het blad, zou je dan opnieuw moeten polijsten, wat dan extra zou moeten kosten ?
sta er gewoon bij wat te doen niet zo veel want heb afwasmachine en het bedrijf wil dat wel doen maar tegen betalinglegoleek schreef:wat doe je met / bij dat blad als je kleren stuk gaan ? en wat, aan het blad, zou je dan opnieuw moeten polijsten, wat dan extra zou moeten kosten ?
wat voor randafwerking heb je ? recht, waterkering, gefrijnd, geruwd? of zitten er bramen aan de rand. wat is de oorzaak dat je kleren kapot gaan
waterkering en bramen ja dat denk ik door de braampjeslegoleek schreef:wat voor randafwerking heb je ? recht, waterkering, gefrijnd, geruwd? of zitten er bramen aan de rand. wat is de oorzaak dat je kleren kapot gaan
De vraag is nu, hoe komen die bramen in het blad, zaten die er vanaf het begin al in, of zijn ze er spontaan stukjes uitgevallen dan is het gewoon slecht werk en/of kwalitiet en dan heb je naar mijn mening gewoon garantie.
Heb je dit overigens ook met je verkoper besproken, want hij zou er voor moeten zorgen dat dit opgelost gaat worden. Hij is je aanspreekpunt en verantwoordelijke.
Heb je dit overigens ook met je verkoper besproken, want hij zou er voor moeten zorgen dat dit opgelost gaat worden. Hij is je aanspreekpunt en verantwoordelijke.
hij kan niks voor mij doen heeft de klacht doogespeeld naar royal stone en volgens mij zitten ze er al vanaf het beginlegoleek schreef:De vraag is nu, hoe komen die bramen in het blad, zaten die er vanaf het begin al in, of zijn ze er spontaan stukjes uitgevallen dan is het gewoon slecht werk en/of kwalitiet en dan heb je naar mijn mening gewoon garantie.
-
koop nooit een coposieten aanrechtblad van royal stone want nu bijna een jaar later gaan de kleren allemaal stuk
Dan is het bruut jammer dat u er zo lang mee gewacht heeft........en dan nog als u zich geregistreerd zou hebben en 75 euro naar Royal Stone gestort zou hebben had u levenslange garantie van ze gekregen.hij kan niks voor mij doen heeft de klacht doogespeeld naar royal stone en volgens mij zitten ze er al vanaf het begin
Als een klant bij mij met deze klacht had gekomen had ik de bramen wel even weg gehaald en dat niet doorgeschoven naar Royal Stone.
Die " bramen" zitten aan de onderzijde van het blad nietwaar (de waterkering)? hoe kan je daar aan blijven hangen?
Zijn het wel braampjes? Bijna iedere fabrikant maakt een facetafwerking aan de steen, zowel boven als onder, omdat een rechte, onbewerkte, rand gewoonweg te kwetsbaar is.
Ik heb onlangs ook zo'n geval gehad. Een klant klaagde dat haar kleding stuk ging door het werkblad en dat vroeger met het oude werkblad.... je kent het wel. Iedere keer ontstonden op dezelfde plek slijtplekken en gaatjes in haar truien, bloesjes, t-shirts.
Bij onderzoek bleek dat de dame in kwestie, tijdens het gebruik van de keuken, tegen het werkblad leunde waardoor de kleding tussen de riemgesp en het werkblad terecht kwam en daardoor door ging slijten.
Daarna is deze rare dame me nog tijden blijven stalken...... het is namelijk mijn vrouw
Om een lang verhaal kort te maken: kan het in dit geval hetzelfde verhaal zijn?
MVG
N.B. Om zelf natuursteen en composiet bij te werken zijn de schuur- en polijstmiddelen van KGS perfect. http://www.natuursteenenzo.nl heeft ze op de website staan.
Ik heb onlangs ook zo'n geval gehad. Een klant klaagde dat haar kleding stuk ging door het werkblad en dat vroeger met het oude werkblad.... je kent het wel. Iedere keer ontstonden op dezelfde plek slijtplekken en gaatjes in haar truien, bloesjes, t-shirts.
Bij onderzoek bleek dat de dame in kwestie, tijdens het gebruik van de keuken, tegen het werkblad leunde waardoor de kleding tussen de riemgesp en het werkblad terecht kwam en daardoor door ging slijten.
Daarna is deze rare dame me nog tijden blijven stalken...... het is namelijk mijn vrouw
MVG
N.B. Om zelf natuursteen en composiet bij te werken zijn de schuur- en polijstmiddelen van KGS perfect. http://www.natuursteenenzo.nl heeft ze op de website staan.
-
Jarenlang heb ik veel shirts moeten weggooien omdat rondom de buikstreek gaatjes waren onstaan. Waarvan ik de oorzaak niet kon vinden........
Totdat er iemand uit mijn naaste omgeving, mijn attendeerde dit misschien veroorzaakt werd door de rand van mijn aanrecht. Dat bleek inderdaad het geval te zijn. Doordat ik de proef op de som nam, het T shirt over de rand heen scheurde, sneed de rand als een scherp mes door de stof heen. De dader was opgespoord. Het blad had ik toen al jaren. En inmiddels al 25 a 30 shirts in de vernieling gegaan. Mijn keukenblad (ceasarstone/composiet) ziet er prachtig uit maar werkt vernietigend. Ik hoop dat er meer reacties op dit probleem, omdat mijn klacht nog niet als serieus beschouwd wordt door de leverancier
Totdat er iemand uit mijn naaste omgeving, mijn attendeerde dit misschien veroorzaakt werd door de rand van mijn aanrecht. Dat bleek inderdaad het geval te zijn. Doordat ik de proef op de som nam, het T shirt over de rand heen scheurde, sneed de rand als een scherp mes door de stof heen. De dader was opgespoord. Het blad had ik toen al jaren. En inmiddels al 25 a 30 shirts in de vernieling gegaan. Mijn keukenblad (ceasarstone/composiet) ziet er prachtig uit maar werkt vernietigend. Ik hoop dat er meer reacties op dit probleem, omdat mijn klacht nog niet als serieus beschouwd wordt door de leverancier
-
klopt ik had precies het zelfde,overal gaatjes in.nu oppassen en zonder riem nergens meer last van.heeft bij mij een jaar en veel gevloek gekost om daar achter te komen.maxx schreef:Zijn het wel braampjes? Bijna iedere fabrikant maakt een facetafwerking aan de steen, zowel boven als onder, omdat een rechte, onbewerkte, rand gewoonweg te kwetsbaar is.
MVG
-
Keukenzaak kan wel reageren met "ik heb het doorgespeeld naar de fabrikant" maar de keukenzaak blijft verantwoordelijk, hij kan zich niet verschuilen achter de werkbladleverancier. Probleem is verder met een half uurtje werk op te lossen.
Ik heb sinds 2000 een Royal stone blad op de keuken. Er zit in klein braampje in de randlijst door het stoten met een hard voorwerp.
Ik ben er uitermate tevreden mee (nee, ik ben noch klant noch werkzaam daar).
En wat maxx schrijft over die gesp, dat zou ook wel eens de oorzaak van die 25 a 30 t-shirts kunnen zijn. Of de kwaliteit van die shirts is "bagger"dat kan natuurlijk ook.
Ik ben er uitermate tevreden mee (nee, ik ben noch klant noch werkzaam daar).
En wat maxx schrijft over die gesp, dat zou ook wel eens de oorzaak van die 25 a 30 t-shirts kunnen zijn. Of de kwaliteit van die shirts is "bagger"dat kan natuurlijk ook.