| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Homepage L.Blok
-
Gast
Homepage L.Blok
---------------------------------------------------------------
Ik zag dat de home page van L. Blok weer beschikbaar is. (met enkele handige verbeteringen)
http://home.hccnet.nl/l.blok
Ik zag dat de home page van L. Blok weer beschikbaar is. (met enkele handige verbeteringen)
http://home.hccnet.nl/l.blok
-
Gast
Re: Homepage L.Blok
Meneer Blok,
Ik zag in de nieuwsbrief van payback dat u de fakkel heeft overgedragen. Bij deze wil ik u ook danken voor uw inzet en payback daar te brengen waar zij nu een doorstart maakt. Dank u wel! En ik hoop nog vaak postings van u te zien zowel hier als op het payback forum.
Enne laat u kisten. Wij weten wel beter dan die malloten hierop het forum.
Ik zag in de nieuwsbrief van payback dat u de fakkel heeft overgedragen. Bij deze wil ik u ook danken voor uw inzet en payback daar te brengen waar zij nu een doorstart maakt. Dank u wel! En ik hoop nog vaak postings van u te zien zowel hier als op het payback forum.
Enne laat u kisten. Wij weten wel beter dan die malloten hierop het forum.
-
Gast
Of bedoelt u: laat u niet kisten. Anders is het nogal hatelijk hè.Enne laat u kisten. Wij weten wel beter dan die malloten hierop het forum.
-
Gast
Afscheid:
De heer L. (Lourens) Blok heeft zijn bestuursfunctie definitief neergelegd en die beschikbaar gesteld voor opvolging. Via deze weg willen wij dan ook nadrukkelijk de heer Blok dank zeggen voor zijn tomeloze inzet. Bovendien kan de Vereniging middels de door de heer Blok verkregen informatie verdere stappen ondernemen voor de ophanden zijnde BKR zaak
Heer Blok het gaat u goed en nog veel gezondheid gewenst.
De heer L. (Lourens) Blok heeft zijn bestuursfunctie definitief neergelegd en die beschikbaar gesteld voor opvolging. Via deze weg willen wij dan ook nadrukkelijk de heer Blok dank zeggen voor zijn tomeloze inzet. Bovendien kan de Vereniging middels de door de heer Blok verkregen informatie verdere stappen ondernemen voor de ophanden zijnde BKR zaak
Heer Blok het gaat u goed en nog veel gezondheid gewenst.
-
An
Nou dat is jammer dan, maar wel te begrijpen! Ik wens u ook het allerbeste hoor, Meneer Blok. Ook namens mij en mijn familie, bedank ik u voor uw bijdrage hier op het forum.
Het ga u goed verder.
Groetjes van An,
Het ga u goed verder.
Groetjes van An,
Bedankt meneer Blok voor alles wat u gedaan heeft .toet
hr. Blok, u bent een goeie vent, uw inzet en persoonlijke noot
waren niet te evenaren.
Ik vond het altijd leuk als u erbij was.
Laten we hopen op een goede afloop .
Hartelijke groet, Sonja.
waren niet te evenaren.
Ik vond het altijd leuk als u erbij was.
Laten we hopen op een goede afloop .
Hartelijke groet, Sonja.
-
koekenpannetje
Meneer Blok,
U heeft groot gelijk dat u bent afgetreden u heeft veel voor de Vereniging gedaan.
Niets kon gedeclareerd worden, behalve dan door de ex-voorzitter zelf, maar dat is een ander verhaal, en nu is de Vereniging een kind met een waterhoofd geworden maar liefst 5 bestuursleden en een hele hoop afdelingshoofden van allerlei werkgroepen .
En nu wordt er maar liefst een kilometervergoeding van 22 cent vergoed en de telefoonkosten allemaal tegen inlevering van BTW-bonnetjes en weet ik veel wat niet meer.
Het lijkt wel een multinational en de leden maar betalen. Wie zal dat betalen, zoete lieve Gerritje;) De kas is leeg en van een kale kip (JW) valt weinig te plukken.
Allemaal ex-militairen in het bestuur en een koekenbakker plus nog een soort meneer Donner. En maar declareren neem nou die criminoloog heeft een schuld opgebouwd van tonnen heeft geen betaalde baan en die declareren zich straks te pletter. Als er nog maar € 1.000,00 in de kas zit, kunnen ze ook naar hun poen fluiten.
Dus wordt de doorstart wederom een valse start. U bent de enige met een goede intelligentie en heeft afgehaakt ik denk, dat dat voor zich spreekt.
Ik wens U veel succes en plezier in uw verdere leven. Het was me een genoegen om met U te discussiëren.
K.Pannetje.
p.s. omdat u nogal gevoel voor humor heeft deze nog even als afscheidskadootje:
Geplaatst op 11 Nov 2003 14:19 door Karin
--------------------------------------------------------------------------------
Hoe laat Captain?
morgenstond
Gast
Geplaatst op 11 Nov 2003 14:23 door morgenstond
--------------------------------------------------------------------------------
als de haan 3 keer heeft gekraaid.................alhoewel, in Amsterdam een haan kraaien?????????????????????????????
U heeft groot gelijk dat u bent afgetreden u heeft veel voor de Vereniging gedaan.
Niets kon gedeclareerd worden, behalve dan door de ex-voorzitter zelf, maar dat is een ander verhaal, en nu is de Vereniging een kind met een waterhoofd geworden maar liefst 5 bestuursleden en een hele hoop afdelingshoofden van allerlei werkgroepen .
En nu wordt er maar liefst een kilometervergoeding van 22 cent vergoed en de telefoonkosten allemaal tegen inlevering van BTW-bonnetjes en weet ik veel wat niet meer.
Het lijkt wel een multinational en de leden maar betalen. Wie zal dat betalen, zoete lieve Gerritje;) De kas is leeg en van een kale kip (JW) valt weinig te plukken.
Allemaal ex-militairen in het bestuur en een koekenbakker plus nog een soort meneer Donner. En maar declareren neem nou die criminoloog heeft een schuld opgebouwd van tonnen heeft geen betaalde baan en die declareren zich straks te pletter. Als er nog maar € 1.000,00 in de kas zit, kunnen ze ook naar hun poen fluiten.
Dus wordt de doorstart wederom een valse start. U bent de enige met een goede intelligentie en heeft afgehaakt ik denk, dat dat voor zich spreekt.
Ik wens U veel succes en plezier in uw verdere leven. Het was me een genoegen om met U te discussiëren.
K.Pannetje.
p.s. omdat u nogal gevoel voor humor heeft deze nog even als afscheidskadootje:
Geplaatst op 11 Nov 2003 14:19 door Karin
Hoe laat Captain?
morgenstond
Gast
Geplaatst op 11 Nov 2003 14:23 door morgenstond
als de haan 3 keer heeft gekraaid.................alhoewel, in Amsterdam een haan kraaien?????????????????????????????
Blokkie, zo noemde we jou wel eens in het begin, dat was nooit denigrerend bedoeld, toen kon het nog. Bedankt voor alles wat je voor ons hebt gedaan, ik zal je missen, al het goede gewenst.
Anne.
Anne.
-
Hans Ganders
Blokkie was niet flexibel . Maar heeft het forum van Radar wel groot gemaakt.
Hans.
Hans.