Onlangs zat ik op de site van Hi te surfen en kwam op een link waarmee je door invulling van je nummer een verlengingsaanbod zou kunnen bekijken. Als abb houder van Hi dacht ik leuk....
Telefoon uitgezocht, gegevens ingevuld en ik maar wachten op de bestelde telefoon. Ondertussen ook geld van mijn rekening afgeschreven. Via Hi de status van de bestelling bekeken. Blijkt dat de order door onvolledige en/of injuiste gegevens is geannuleerd. Hi bericht of belt je daar niet over maar dit ter zijde.
Voor 100% alles goed ingevuld. Ook in de (leverings)voorwaarden is niets te vinden dat ze zomaar een bestelling kunnen annuleren.
Volgens mij zijn ze verplicht te leveren en kunnen ze niet eenzijdig besluiten maar niet te leveren.
Zijn er mensen die dit soort "praktijken" eerder hebben meegemaakt. Na eerdere wat negatieve ervaringen met HI en hun webshop heb ik nu zoiets van:
leveren dat toestel of anders maak ik er advocaten werk van!
Het kan toch niet zomaar zijn dat hun eenzijdig een opdracht kunnen annuleren als je aan alle voorwaarden die genoemd worden op de site en voorwaarden specifiek bij het smsverlengingsaanbod noemt helemaal niks hierover.
Graag reacties!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hi en contractverlenging
-
Re: Hi en contractverlenging
Ik denk dat als je geen contract formulier hebt, je geen poot hebt om op te staan.
Echter de afschrijving die plaatsgevonden heeft is die gestorneerd door hun?
zoniet dan kun je dat waarschijnlijk gebruiken als bewijs voor niet geleverde producten na betaling.
veel succes, hoor hier graag meer van.
groetjes
Echter de afschrijving die plaatsgevonden heeft is die gestorneerd door hun?
zoniet dan kun je dat waarschijnlijk gebruiken als bewijs voor niet geleverde producten na betaling.
veel succes, hoor hier graag meer van.
groetjes
-
Re: Hi en contractverlenging
een contractformulier?
Die krijg je pas bij levering.
Volgens mij kan HI het niet maken dat ze eenzijdig de koop toch niet door kunnen laten gaan als alle gegevens juist zijn ingevuld, geld is betaald en ik dus aan alle voorwaarden heb voldaan die op de site genoemd staan om in aanmerking te komen voor het verlengingsaanbod.
Met simpel terugstorten van het geld, ik heb het nog niet terug, kan HI de koop ook niet zomaar ongedaan maken.
Ik heb al een brief "op hoge poten" gestuurd. Ik ben net zo benieuwd!
Die krijg je pas bij levering.
Volgens mij kan HI het niet maken dat ze eenzijdig de koop toch niet door kunnen laten gaan als alle gegevens juist zijn ingevuld, geld is betaald en ik dus aan alle voorwaarden heb voldaan die op de site genoemd staan om in aanmerking te komen voor het verlengingsaanbod.
Met simpel terugstorten van het geld, ik heb het nog niet terug, kan HI de koop ook niet zomaar ongedaan maken.
Ik heb al een brief "op hoge poten" gestuurd. Ik ben net zo benieuwd!