Ik heb afgelopen dinsdag een simkaart van Lycamobile gekocht en wilde hem registreren via de website van Lycamobile. Het probleem is echter dat waneer ik alle gegevens ingevoerd heb op de registratie pagina dan wil het om een of andere reden niet lukken, er komt dan met rode letters in beeld dat ik mijn telefoonnummer en pukcode moet controleren. Echter heb ik dit al een tientallen keer gedaan maar alles heb ik goed ingevuld maar krijg echter nog steeds die foutmelding.
Ook kan ik geen klantenservice of een van de andere nummers van Lycamobile bellen, ik krijg dan te horen dat de oproep niet is toegestaan. De simkaart werkt wel gewoon in mijn telefoon dus daar ligt het niet aan.
Ik heb via de website van Lycamobile een email gestuurd naar de klantenservice maar tot op heden nog steeds geen antwoordt terug gehad. Ook heb ik een email gestuurd naar de Free Record Shop, omdat ik mijn simkaart daar gekocht heb, maar ook hier weer geen antwoordt terug gekregen tot op heden.
Ik las op de website van Radar dat Lycamobile eerder via het netwerk van T-Mobile werkte en na omstandigheden door een geldkwestie is overgestapt naar het netwerk van Vodafone. Dus in principe zou de simkaart gewoon moeten werken.
De simkaart kostte 10 euro en dan verwacht je dus ook dat het werkt. Nu is mijn vraag of er nog meer mensen dit probleem hebben met deze provider en wat er aan te doen valt.
Hoe kan ik mijn simkaart werkende krijgen of mijn 10 euro terug.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lycamobile simkaart werkt niet na aankoop
Re: Lycamobile simkaart werkt niet na aankoop
heeft U een nieuwe Vodafone of oude T mobile kaart?
Eis in de winkel Uw geld terug of laat hun het doen als ze zeggen dat het wel goed is.
Eis in de winkel Uw geld terug of laat hun het doen als ze zeggen dat het wel goed is.
Re: Lycamobile simkaart werkt niet na aankoop
Nee ik heb een simkaart van Lyca, ik krijg wel gewoon een netwerkverbinding maar verder kan ik er niet mee bellen of smsen.