LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat als overbrugg, hyp. afloopt na 2 jaar: veilen???

Hypotheek of hypotheekverstrekkers kan je hier bespreken.
JP Blankert

Re: Wat als overbrugg, hyp. afloopt na 2 jaar: veilen???

Ongelezen bericht door JP Blankert »

Hoe ziet mijn appartement eruit? 1e verdieping en dan gemeenschappelijke trap naar 3e verdieping.

Minstens 1 kijker per week! Al 2 jaar lang

Allemaal zeggen ze 'nee vanwege gemeenschappelijke trap'. Ik dacht dat economisch te compenseren door heel lage prijs, je krijgt nu heel veel m2 per euro, maar mensen willen toch niet.....ik wist dat dat soort appartementen moeilijker lag, maar anderen in de straat lukte het voor de recessie na 25 bezoekers wel.

Nu ben ik heel open, maar dit is geen reclame:

Onderstaand heb je de hele straat:
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/stra ... ohmanlaan/
en het mijne is 112B.

Verder zakken in prijs moet volgens de makelaar niet, want dan denken mensen teveel dat er een probleem is met het huis

Vroeger vond men een gemeenschappelijke trap geen probleem, tegenwoordig kennelijk wel. Puur een eerste verdieping kost vaak 110 k, voor 125 = 15 k extra heb je extra ruimte boven plus prachtig dakterras.

Misschien zegt bank volgende week: 'Hou appartement maar, verhuur voor 1100 euro per maand (dat is de prijs in de straat), dan zijn je maandinkomsten zodanig hoog dat je lening mag houden'.

Alle commentaar welkom!

Gesloten