LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***
Re: ***
Je hebt een volle agenda en kan dus eigenlijk ook niet in je huis klussen zo komt het om me over.
Waarom koop je dan een huis.
Het is toch logisch dat een aannemer even om de tafel wil gaan zitten of niet soms.
Dan pas je gewoon je afspraken maar een keer aan he, je wilt toch zelf een huis.
Waarom koop je dan een huis.
Het is toch logisch dat een aannemer even om de tafel wil gaan zitten of niet soms.
Dan pas je gewoon je afspraken maar een keer aan he, je wilt toch zelf een huis.
Er staat niet in dat ze ook in de avond uren en in het weekend volle agenda's hebben. Misschien wil de aannemer wel niet dan afspreken. En over het eerste antwoord dat ze volle agenda's hebben en niet kunnen klussen is onzin. Ik heb ook een tijd terug huis gekocht en nam ook geen vrij vanwege mijn uren. Die had ik hard nodig. Ik was daarom in de avond uren en in het weekend bezig. En ja ik ben het er ook mee eens wat nu belangrijker is. Is je werk belangrijker had dan nooit dit huis gekocht.
Ik denk als jij goede argumenten aanbrengt bij de aannemer om evt s' avonds te komen dat dat best kan.
Maar als je zelf al dwars ligt dat je het via mail wil doen dan hebben hun er ook geen zin in.
Je koopt het huis toch voor jezelf dus een beetje moeite willen doen is niet verkeerd.
Ik heb zelf 6 jaar geleden ook een nieuw huis gekocht overdag ben ik ook weg aannemer gewoon s'avonds uitgenodigd bakje koffie erbij en problemen besproken etc etc.
Maar als je zelf al dwars ligt dat je het via mail wil doen dan hebben hun er ook geen zin in.
Je koopt het huis toch voor jezelf dus een beetje moeite willen doen is niet verkeerd.
Ik heb zelf 6 jaar geleden ook een nieuw huis gekocht overdag ben ik ook weg aannemer gewoon s'avonds uitgenodigd bakje koffie erbij en problemen besproken etc etc.
Ik weet zeker dat ze daar wel op toe happen. Gewoon ff belletje plegen situatie uitleggen. Het beste is toch om even langs te gaan. Om zo de boel uit te leggen. Een paar uur meer of minder maakt ook niets meer uit. En trouwens om een hypotheek te regelen. Weet niet hoe en waar je dat gedaan hebt. Maar zoals een hypotheker of hypotheekvisie zijn op koopavonden gewoon open dus daar had je ook al uren op kunnen besparen. En meestal als je een afspraak maakt willen ze er ook zaterdags wel voor je zijn.