LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] groothuis almelo

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
stokstaartje20

groothuis almelo

Ongelezen bericht door stokstaartje20 »

Bij ons gaan ze een twee onder een kap bouwen als beide woningen verkocht zijn. Nu zijn wij benieuwd of er te onderhandelen valt over de prijs, aangezien de markt toch enigszins ingestort is en ik ook niet de hoofdprijs voor mijn woning ga krijgen. Dan ga ik er van uit dat ik die ook niet hoef te betalen. Het probleem is dat de huizen vorig jaar december al opgeleverd zouden worden. Maar niemand koopt ze. En heeft iemand ervaring met dit bouwbedrijf? En wat betreft meerwerk? Is dat daar aardig in de hand te houden? Als ik bijvoorbeeld vloerverwarming wil en hele andere tegels op de vloer. Kun je dan gewoon die tegels laten vervangen, of geef ik aan welke ik wil. Ik ben bang dat ik in dat geval heel duur uit ben. Graag advies van ervaringsdeskundigen.

miraltje

Re: groothuis almelo

Ongelezen bericht door miraltje »

het is naief om te denken dat u iets van de prijs afkrijgt bij groothuis omddat de markt is "ingestort".
groothuis heeft tijd en voldoende financieele middelen om niet te hoeven zakken met de prijzen van hun woning aanbod.
deze 2 dingen ontbreken bij de meeste particulieren die kunnen het niet veroorloven om meerder hypotheken op te brengen voor een langere periode.
bij de standaard groothuis woning kunt u tot begin van de bouw nog specifieke wensen laten meenemen.
dit meerwerk moet duur betaald worden, minderwerk kennen dit soort ondernemeningen niet daar gaat u mee akkoord.
als de bouw eenmaal begonnen is zijn wijzigingen voor oplevering niet meer mogelijk.

stokstaartje20

Re: groothuis almelo

Ongelezen bericht door stokstaartje20 »

ik weet dat groothuis bouw niet meer in prijs kan zakken, maar de eigenaar van de grond misschien nog wel, want die zit met de handen in het haar. En vantevoren goed afspreken wat wel en niet mogelijk is en daar een vaste prijs voor afspreken, en ondertussen dus niets meer veranderen. Is het in dit geval dan verstandig om misschien maar de standaard hele kleine karige keuken te accepteren en dan deze er gewoon weer uit te slopen? Dan hoef ik niet bij groothuis mijn keuken te kopen.

Gesloten