LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NANO Interieur toch niet failliet.

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
HenvD
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 nov 2009 12:42

NANO Interieur toch niet failliet.

Ongelezen bericht door HenvD »

Ik was zaterdag in Villa Arena en heb begrepen van de verkoopster bij Nano Interieur dat de firma gered is en op de oude voet blijft doordraaien.

Fally
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 nov 2009 15:58

Re: NANO Interieur toch niet failliet.

Ongelezen bericht door Fally »

was nano open dan?
en verkopen ze gewoon dezelfde meubels?
Dan ga ik nu direct naar villa arena om mn bank alsnog te bestellen minus mijn aanbetaling!!!

WinjeWanje
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 nov 2009 14:56

Re: NANO Interieur toch niet failliet.

Ongelezen bericht door WinjeWanje »

Laatste ontwikkelingen in het faillissement van Nano Interieur

Alle gedupeerde consumenten in het faillissement van Nano Interieur hebben lang moeten wachten voordat duidelijk werd dat de curator geen leveringen zou doen of aanbetalingen zou restitueren.
Vanaf het moment dat de curator dit bekend heeft gemaakt kunnen consumenten een beroep doen op de aanbetalingsgarantieregeling.
Veel consumenten wilden weten wat er zou gebeuren met de voorraden van Nano Interieur.
Per 1 december hebben wij vernomen dat alle vestigingen van Nano Interieur weer open zijn. Wanneer dit precies gebeurd is nog niet bekend.
Wij wijzen u erop dat deze vestigingen niet CBW-erkend zijn en de algemene voorwaarden, en dus ook de garanties van de CBW, niet van toepassing zijn.

Consumenten die al een vervangende koop hebben gesloten moeten deze overeenkomst nakomen.
Consumenten die wel onder de CBW-garanties willen kopen kunnen gewoon een beroep op de aanbetalingsgarantieregeling doen.

Gesloten