Naast profiel aan de onderzijde staat nu PB en het werkt prima.Ook MSN en de andere zaken zijn(althans lijken) ingeschakeld.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onderling PB sturen
Onderling PB sturen
Hm, zonder dat ik het heb gemerkt kunnen we elkaar nu dus ook een PB sturen. Een goede zaak 
Naast profiel aan de onderzijde staat nu PB en het werkt prima.Ook MSN en de andere zaken zijn(althans lijken) ingeschakeld.
Laatst gewijzigd door jor op 05 dec 2009 13:30, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Onderling PB sturen
PB's ofwel Persoonlijke Berichten zijn sinds vandaag inderdaad ingeschakeld. Gebruikers kunnen elkaar nu dus onderling berichten sturen. We kijken even hoe dat loopt en zijn benieuwd naar uw ervaringen.
Helemaal top soms wil je wel eens dingen zeggen die niet voor iedereen bedoeld zijn 1000x dank 
Hem, nu lijkt het er ineens op dat afbeeldingen plaatsen ( wat eerst in gebruik is genomen ) toch weer uitgeschakeld is.
Update= het werkt hier weer op de normale manier.
Update= het werkt hier weer op de normale manier.
Maar even in dit topic! Ik wens jullie allemaal een voorspoedig 2010 toe.
Jor
Jor
-
seagoing racer2
-
Guardian72
- Contacteer:
Ik sluit me bij Jor aan.
Aan alle Forum deelnemers een goed 2010 gewenst.
Bedankt voor allen die in 2009 hebben bijgedragen aan het oplossen van problemen, en het 'onderwijzen' van mensen zoals ik, die soms dingen nog niet helemaal snapten.
Aan alle Forum deelnemers een goed 2010 gewenst.
Bedankt voor allen die in 2009 hebben bijgedragen aan het oplossen van problemen, en het 'onderwijzen' van mensen zoals ik, die soms dingen nog niet helemaal snapten.
-
VioletPrue
Inderdaad iedereen een gelukkig, gezellig maar vooral gezond 2010 gewenst!
-
jeanne-veghel
Gelukkig en vooral gezond nieuwjaar voor iedereen natuurlijk.
Maar je kunt niet iedereen een PB sturen, want sommige mensen hebben die niet aan staan, bv stofzuigertje en hoe kom je dan in contact met hem/haar??
Maar je kunt niet iedereen een PB sturen, want sommige mensen hebben die niet aan staan, bv stofzuigertje en hoe kom je dan in contact met hem/haar??