LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cadeau??
Cadeau??
Wijnvoordeel te Ruinerwold bestaat 10 jaar en dat willen ze vieren. Elke klant krijgt bij z'n bestelling een gratis fles Médoc uit 1999 (het geboortejaar van Wijnvoordeel) cadeau. Een heel leuke geste, ware het niet dat de klant een bijdrage in de verzendkosten ad 5,95 euro krijgt doorberekend....
niet echt mijn idee van iets cadeau doen!
niet echt mijn idee van iets cadeau doen!
Re: Cadeau??
Nou dat is een "wereldschokkende" onthulling die je daar doet..........
Die fles krijg je gratis bij je bestelling en voor je bestelling betaal je de verzendkosten, voor de gratis fles betaal je geen extra verzendkosten en die is dus gratis.
Jij misleidt zelf de boel door net te doen alsof je 5,95 voor die gratis fles moet betalen, maar de fles kost je dus niets. Lijkt me logisch dat je wel een bestelling moet plaatsten en dat je niet alleen de gratis fles kunt krijgen, de opmerking "gratis bij uw bestelling" lijkt me wat dat betreft duidelijk.
Niets aan de hand dus.
Die fles krijg je gratis bij je bestelling en voor je bestelling betaal je de verzendkosten, voor de gratis fles betaal je geen extra verzendkosten en die is dus gratis.
Jij misleidt zelf de boel door net te doen alsof je 5,95 voor die gratis fles moet betalen, maar de fles kost je dus niets. Lijkt me logisch dat je wel een bestelling moet plaatsten en dat je niet alleen de gratis fles kunt krijgen, de opmerking "gratis bij uw bestelling" lijkt me wat dat betreft duidelijk.
Niets aan de hand dus.
Van hun website afgehaald:
Bezorging
Uw bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd bij bestellingen boven de € 120. In het andere geval betaalt u € 5,95 aan bijdrage in de bezorgkosten. Wanneer uw bestelling op voorraad is heeft u deze binnen maximaal zes werkdagen in huis. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Ik zou hier maar snel reageren en excuses aanbieden. Een bedrijf zwart maken omdat u niet goed leest, hoort niet!
Bezorging
Uw bestelling wordt gratis bij u thuisbezorgd bij bestellingen boven de € 120. In het andere geval betaalt u € 5,95 aan bijdrage in de bezorgkosten. Wanneer uw bestelling op voorraad is heeft u deze binnen maximaal zes werkdagen in huis. Wanneer uw bestelling niet op voorraad is wordt er contact met u opgenomen over de levertijd. Mocht de levertijd voor u niet acceptabel zijn dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Ik zou hier maar snel reageren en excuses aanbieden. Een bedrijf zwart maken omdat u niet goed leest, hoort niet!
Het lijkt me dat jullie mijn post niet goed gelezen cq begrepen hebben. Ik heb een bestelling bij Wijnvoordeel geplaatst, daarvoor moet ik dus 5,95 verzendkosten betalen. Tot zover helemaal okee.
Maar los bij deze bestelling krijg ik die gratis fles, waarvoor ik ook 5,95 verzendkosten dien te betalen. Ik heb niet de bedoeling Wijnvoordeel zwart te maken, in tegendeel, ik ben heel tevreden over ze.
Maaarrr.... cadeau is cadeau, daarom was ik onaangenaam verrast over die extra verzendkosten! Is het zo duidelijk?
Maar los bij deze bestelling krijg ik die gratis fles, waarvoor ik ook 5,95 verzendkosten dien te betalen. Ik heb niet de bedoeling Wijnvoordeel zwart te maken, in tegendeel, ik ben heel tevreden over ze.
Maaarrr.... cadeau is cadeau, daarom was ik onaangenaam verrast over die extra verzendkosten! Is het zo duidelijk?
-
Als je echt 2 x 5,95 moet betalen zou ik eerst even contact met ze opnemen of dit wel goed is. Of had je dat al gedaan?
Je had het in je eerste text over 1x 5.95 verzendkosten. Als je erbij had gezegd dat je ook over die fles wijn ook 5.95 moest betalen was het anders geweest. En idd is hier al contact over geweest met dit bedrijf.
-
Ik heb daar even wat wijn in mijn winkelmand gegooid, de gratis fles komt er vanzelf bij en maar 1 x 5,95 verzendkosten?
Ja, ik heb ze gemaild. Maar in hun antwoord wordt niet ingegaan op mijn opmerking over die extra verzendkosten voor de gratis fles wijn... ik denk erover alleen de wijn die ik besteld heb met de daarbij horende verzendkosten te betalen. En dan maar afwachten...
Als je die andere annuleert zal het geen problemen opleveren. Zo niet. Tja dan denk ik dat je toch een probleempje hebt. Maar het lijkt mij sterk dat er 2 x verzendkosten worden berekend. Ik zit nu even op de site. Als ik 1 fles wijn bestel dan krijg ik de andere wijn idd gratis. Die wijn kost 44.95. De verzendkosten 5.95. Komt op een totaal bedrag van 50.90 uit. Verder ga ik niet. Wou het even testen. Verder staat er op de site dat je pas na ontvangst van de wijnen hoeft te betalen. Mijn advies kijk even die mail na wat voor bedrag daar opstaat. Lijkt mij vreemd dat daar toch ineens 5.95 meer rekenen. De rekening sturen ze met post. Mocht daar een hoger bedrag opstaan ja dan moet je ze maar even bellen en evt de mail en rekening opsturen.
En om zo'n reden een bedrijf zwart te maken is echt te erg voor woorden. Het is niet mijn bedoeling om je de grond in te trappen. Maar een beetje uit je verhaal te horen heb je nog niet alles gecontroleerd. Doe dat eerst even.
En om zo'n reden een bedrijf zwart te maken is echt te erg voor woorden. Het is niet mijn bedoeling om je de grond in te trappen. Maar een beetje uit je verhaal te horen heb je nog niet alles gecontroleerd. Doe dat eerst even.
Sanmarko,
ik heb 2 aparte fakturen gekregen. Eén voor de bestelde wijn en één voor, jawel, de gratis fles.
Ik heb niet op de site gekeken naar de prijs van het cadeau. Als die zo duur is als je zegt ga ik niet moeilijk doen over 5,95 extra verzendkosten, hoor.
ik heb 2 aparte fakturen gekregen. Eén voor de bestelde wijn en één voor, jawel, de gratis fles.
Ik heb niet op de site gekeken naar de prijs van het cadeau. Als die zo duur is als je zegt ga ik niet moeilijk doen over 5,95 extra verzendkosten, hoor.
Nee die gewone fles wijn was zo duur. Daarbij kreeg ik dus ook nog GRATIS die andere fles wijn. 0 voor die fles wijn. 44.95 voor die andere fles wijn en 5.95 verzendkosten. 2 facturen lijkt me stug. Is dit wel het geval zal ik eerst (telefonisch) contact met hun opnemen. De situatie uitleggen en wat ik eerder al zei je bewijs opsturen. Maar goed na een mailtje ben je er al zat van. Hoezo ongeduldig. Bel morgen eerst maar en kijk wat daar achter weg komt. Als je idd 2 rekeningen hebt gekregen klopt er idd iets niet. En jij hebt als het goed is bewijs om te laten zien dat je gelijk hebt.
Zeggen ze dat nog niets daarover ja dan heb je reden tot klagen
Zeggen ze dat nog niets daarover ja dan heb je reden tot klagen
Dan heb je dus zelf wat verkeerd gedaan, want ieder ander die een bestelling plaatst betaald 5,95 verzendkosten voor de bestelling inclusief de gratis fles wijn. (vanaf 120 euro zelfs geen verzendkosten.)Redstar schreef:Het lijkt me dat jullie mijn post niet goed gelezen cq begrepen hebben. Ik heb een bestelling bij Wijnvoordeel geplaatst, daarvoor moet ik dus 5,95 verzendkosten betalen. Tot zover helemaal okee.
Net nog even zelf een fictieve bestelling geplaatst en de gratis fles wordt automatisch toegevoegd en er wordt eenmalig 5,95 verzendkosten in rekening gebracht. (gewoon je bestelling plaatsen en de fles verschijnt automatisch in het winkelmandje)
goedemorgen,
Mijn naam is Jacco Oosterhof van Wijnvoordeel.nl. Ik heb het bovenstaande verhaal gelezen en ik ben bang dat iets mis is gegaan bij de facturatie. Uiteraard had Redstar geen 2x verzendkosten gefactureerd moeten krijgen.
Ik zou deze misser van onze kant graag willen herstellen, maar hiervoor heb ik aanvullende gegevens nodig zodat ik de order er bij kan pakken. Als Redstar een email zou willen sturen naar [email protected] tav Jacco Oosterhof, dan zal ik direct alles corrigeren.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
www.wijnvoordeel.nl
Jacco Oosterhof
Mijn naam is Jacco Oosterhof van Wijnvoordeel.nl. Ik heb het bovenstaande verhaal gelezen en ik ben bang dat iets mis is gegaan bij de facturatie. Uiteraard had Redstar geen 2x verzendkosten gefactureerd moeten krijgen.
Ik zou deze misser van onze kant graag willen herstellen, maar hiervoor heb ik aanvullende gegevens nodig zodat ik de order er bij kan pakken. Als Redstar een email zou willen sturen naar [email protected] tav Jacco Oosterhof, dan zal ik direct alles corrigeren.
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groet,
www.wijnvoordeel.nl
Jacco Oosterhof
-
Idd het is soms net kiezen trekken.. en daarnaast vind ik dat je hier pas moet komen klagen als je er met de leverancier niet uit komt.JtC schreef:Mensen moeten trouwens wel wat gedetaileerder hun verhaal opschrijven. Het valt me altijd op hoeveel relevante informatie sommige TS'ers weglaten in hun verhaal. Pas in de loop van de discussie komen die zogeheten apen uit de mouw...