LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gxm.nl
-
gxm.nl
Ik heb laatst een abbo van o2 op deze site besteld en ook de sim en alles ontvangen .Maar ik wacht nu al een paar maanden op de sponsering maar die komt maar niet . Heb email gestuurd maar geen reactie en dan is dit een website die in de consumentengids als betrouwbaar werd genoemd Iemand nog problemen met deze site ?
Re: gxm.nl
Het is je wellicht ontgaan maar van o2 zal je niets meer ontvangen omdat ze nu telfort heten en wat bedoel je met sponsering ????
Jaja ze hebben nu een andere naam met sponsering bedoel ik het bedrag dat je op je rekening krijgt bijgestort als je via internet een abbo besteld
Ook ik wacht nog steeds op het terugstorten van het sponsoring bedrag.
Contact opnemen lukt niet, wordt nooit opgenomen, emails worden niet beantwoord en ook O2/Telfort weet niet wat ze hier mee aan moeten. Het enige dat zij kunnen doen is controleren wat GXM uitvreet.
Het is ook wel frappant dat de website van GXM de aanbiedingen van augustus aangeeft terwijl het inmiddels november is. Zouden ze in het niets verdwenen zijn of op de fles ???
Wellicht wil Tros Radar hier aandacht aan besteden, maar hoe melden we dit probleem bij hen aan ? Weet iemand dat ?
Contact opnemen lukt niet, wordt nooit opgenomen, emails worden niet beantwoord en ook O2/Telfort weet niet wat ze hier mee aan moeten. Het enige dat zij kunnen doen is controleren wat GXM uitvreet.
Het is ook wel frappant dat de website van GXM de aanbiedingen van augustus aangeeft terwijl het inmiddels november is. Zouden ze in het niets verdwenen zijn of op de fles ???
Wellicht wil Tros Radar hier aandacht aan besteden, maar hoe melden we dit probleem bij hen aan ? Weet iemand dat ?
-
Ik heb al wel na 2 keer mailen een bericht gehad dat ik moest mailen naar iemand anders , heb ik gedaan en een mail gekregen dat het binnen een maand zou worden overgemaakt worden. Maar ik heb er niet veel vertrouwen in. Wat me eigenlijk het meeste steekt is dat de consumentenbond in haar gids deze site aanbeveelde
-
Ze zijn inmiddels gestopt met hun activiteiten en op de website staaat het bedrijf dat het heeft overgenomen. Ben nog steeds aan het wachten, maar ik vrees het ergste
Laatst gewijzigd door schadowrave op 16 apr 2004 03:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is heel goed te vertrouwen Rogier Bakx ([email protected]) en Paul Herps ([email protected]) hebben het overgenomen u kunt ook een mailtje sturen naar [email protected]
Groetjes
Groetjes
Ik zit ook nog steeds te wachten op mijn geld, heb gemaild naar dat adres maar er word steeds gezegd dat ze het zo druk hebben dan ze aan kunnen
Ja ze zijn echt te vertrouwen, ze houden je een paar maanden bezig en dan zeggen ze dat ze tot betaling overgaan en daarna beginnen ze weer over een creditfactuur terwijl ze al van te voren hebben bevestigd dat ze deze al hadden en nu word er niet meer op de mails gereageerd.
Geplaatst op: 25 Dec 2003 03:59 Onderwerp:
Het is heel goed te vertrouwen Rogier Bakx ([email protected]) en Paul Herps ([email protected]) hebben het overgenomen u kunt ook een mailtje sturen naar [email protected]
Groetjes