LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuken in een nieuwbouw woning laten plaatsen? Optie?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
stokstaartje20

keuken in een nieuwbouw woning laten plaatsen? Optie?

Ongelezen bericht door stokstaartje20 »

In de nieuwbouwwoning waar ik interesse in heb wordt een keukentje geplaatst. Eigenlijk is het geen keuken te noemen. Een paar onderkastjes met dubbele spoelbak, werkblad van 2 meter of zo en een afzuigkap op een vreemde plaats.
Nu zegt men om de keuken te laten vervallen krijg je maar een paar honderd euro korting. Uitbreiden is altijd meerwerk en alleen te koop bij de bouwonderneming. Maar die vind ik niet mooi. Is een keuken qua kastjes altijd basis? En kan ik die dan met welke keuken die ik mooi vind uitbreiden. Of hebben jullie suggesties. De apperatuur die ik wil hebben is van siemens, maar keukenbedrijven hebben hun eigen merken, en ik ben niet gecharmeerd van Whirlpool of Atag, of Etna. Is het dan een optie om een kale keuken te kopen en dan de apparatuur bij een witgoed zaak? Wie kan mij op weg helpen. Keuken is een klein L vorm 3.75 bij 1.40

Janny

Re: keuken in een nieuwbouw woning laten plaatsen? Optie?

Ongelezen bericht door Janny »

Lees even het koopkontract, want hierin staat omschreven hetgeen je koopt.
Verder het bouwbestek. daarin staat precies wat er geleverd moet worden, en mogelijk dat daar een stelpost in vermeld staat, zo ja, dan is het misschien mogelijk om met die stelpost en het meer dat u er voor overhebt een voor u passende keuken te kopen. Mocht hij reeds geplaatst zijn!! dan is het inderdaad, slopen en voor eigen rekening een wenselijke keuken plaatsen.
janny

Gesloten