LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Open vragen voor Piet Koremans

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Mario

Open vragen voor Piet Koremans

Ongelezen bericht door Mario »

Beste Piet,

Ik heb jouw profiel gelezen en vraag me het volgende af:

Beroepsmilitair : Dat word je omdat je een bepaalde mentaliteit hebt. We kennen allemaal nog de slogan: "Wie niets presteert, gaat naar Weert" 36 jaar militair dan weet je dat er een tijd kan komen om oorlogshandelingen te verrichten.

Je was in Bosnië misschien wel in Screbenica toen Dutchbat die moslims af liet slachten. Was jij daarbij ????? En ben je sinds die tijd bekeerd ?? Of is het ook een stukje eigen belang dat je je nu inzet voor je zelf en anderen.

Wilde jij niet graag een huis hebben in Bosnië en had je daarvoor niet meerdere contracten afgesloten bij Dexia. Naar verluidt heb jij een gigantische restschuld.

Zijn jouw motieven wel zo eerlijk als je doet voorkomen ???? En spreekt Jürgen Weber altijd maar onzin, of was jouw betrokkenheid groter bij deze affaire dan je toe wilt geven.

Ik twijfel aan jouw oprechtheid derhalve deze vragen. Als je zo eerlijk bent als je je voordoet, zul je geen problemen hebben om deze vragen te beantwoorden en ook of je Jürgen eerlijk hebt beantwoord en behandeld.

Gaarne je commentaar.

Mario

bram van norg

Re: Open vragen voor Piet Koremans

Ongelezen bericht door bram van norg »

Mario.

Wil je voortaan je uiterst beledigende insinuaties bij je houden?

Iedereen heeft het recht om zijn bedenkingen te hebben, maar om dit soort vuilnis-berichten op dit forum te plaatsen zonder ook maar enige onderbouwing behoudens persoonlijke bedenkingen, getuigd van geen enkel nivo

Il raad je aan eens naar een psychiater te gaan. Het lijkt me wel tijd voor je

Bram

Captain-America

Re: Open vragen voor Piet Koremans

Ongelezen bericht door Captain-America »

Bram,

Maak je niet verder druk om deze voormalige (mislukte) pizzabakker. Dit is, helaas voor hem, het enige wat hij kan. En uiteraard ook ditmaal weer geheel anoniem. Tsja het is tenslotte niet een ieder gegeven om zichzelf te kunnen zijn. Eerlijkheid, openbaarheid e.d., met uitzondering van datgene in hun straatje, zul je niet bij dit soort sujetten aantreffen.

Mazzeltov;

Ralph

Gesloten