LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Intrum Justitia
-
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 14 okt 2008 16:26
Re: Intrum Justitia
Intrum eist en wie eist bewijst. Meld ze schriftelijk dat er van een vordering geen sprake is, dat hun opdrachtgever HCC dit heeft erkend en dat jij dit kunt bewijzen. Vertel Intrum verder dat wanneer zij toch menen geld van jou tegoed hebben, dat zij dit kunnen voorleggen aan de kantonrechter. Uiteraard zul jij verweer voeren en alle eventuele gerechtelijke kosten op Intrum verhalen.
Dit is een uitgemaakte zaak. Verspil er verder niet te veel tijd aan is mijn advies.
Dit is een uitgemaakte zaak. Verspil er verder niet te veel tijd aan is mijn advies.
Re: Intrum Justitia
Oke, bedankt voor je reactie.Royalflush schreef:Intrum eist en wie eist bewijst. Meld ze schriftelijk dat er van een vordering geen sprake is, dat hun opdrachtgever HCC dit heeft erkend en dat jij dit kunt bewijzen. Vertel Intrum verder dat wanneer zij toch menen geld van jou tegoed hebben, dat zij dit kunnen voorleggen aan de kantonrechter. Uiteraard zul jij verweer voeren en alle eventuele gerechtelijke kosten op Intrum verhalen.
Dit is een uitgemaakte zaak. Verspil er verder niet te veel tijd aan is mijn advies.
Nog wat...........op die factuur van Intrum Justitia staat mijn naam verkeerd gespeld. Mijn voornaam letters staan in de verkeerde volgorde en de achternaam is totaal verkeerd gespeld. Het tussenvoegsel tussen mijn voornamen en achternaam is ook maar weggelaten door die gasten van Intrum. Zelfs in de straatnaam staat een fout.
Zijn ze dan zo professioneel daar?
Re: Intrum Justitia
Nog even aansluitend op Marc Verschurens verhaal over fotosessie.com:
De politie van Zwolle vraagt mensen die ten onrechte facturen van fotosessie.com hebben gekregen contact met de politie op de te nemen.
Zie deze link:
http://www.destentor.nl/regio/zwolle/56 ... ningen.ece
De politie van Zwolle vraagt mensen die ten onrechte facturen van fotosessie.com hebben gekregen contact met de politie op de te nemen.
Zie deze link:
http://www.destentor.nl/regio/zwolle/56 ... ningen.ece
Re: Intrum Justitia
Als je een brief krijgt van een incassobureau en deurwaarde
denk goed na wie er fout zit zit je zelf niet fout dan een bezwaarschrift indienen aangetekend.
denk goed na wie er fout zit zit je zelf niet fout dan een bezwaarschrift indienen aangetekend.
Re: Intrum Justitia
Echt niet. Als je zeker weet dat zij fout zitten en zij niet op telefoontjes cq. emails reageren.. Laat maar voorkomen.
Dan zijn de kosten van jouw vrije dag en hun advocaten voor hun. Maar zover laten ze het echt niet komen.
Dan zijn de kosten van jouw vrije dag en hun advocaten voor hun. Maar zover laten ze het echt niet komen.
Re: Intrum Justitia
Ik heb ook zo'n slechte ervaring met Intrum justitia.
Op 25/09 werd er automatisch een bedrag van mijn rekening geincasseerd namens Energie Direct. Dit bedrag was euro 220,00 hoger dan mijn maandelijkse afschrijving maar wel met de omschrijving "periodieke afschrijving". Ik heb dat bedrag 3 dagen later laten storneren. Op 1/10 kreeg ik al een dreigmail van Energie Direct dat ik een betalingsachterstand zou hebben. (6 dagen nadat het bedrag was afgeschreven). Dus ik heb ze gemaild dat ik het bedrag terug heb laten storten omdat ik eerst wil weten waarom het bedrag opeens 220, 00 hoger uitpakt.
Ze mailden me een paar dagen later terug dat het een jaarrekening betrof en onmiddelijk gingen ze weer dreigen met kosten etc.
Ik heb ze weer teruggemaild dat ik dan graag de jaarrekening per post wilde ontvangen daar ik wat problemen met mijn PC had en dat ik het bedrag naar ze zou overmaken.
Dat bedrag heb ik toen direct overgemaakt, omdat ik dacht, nou ze sturen me die jaarrekening wel toe.In de omschrijving nogmaals het verzoek geplaatst voor een toezending van de jaarrekening per post.
De volgende dag kreeg ik zonder een antwoord op mijn schrijven weer een dreigmail dat ze het over zouden gaan dragen aan INTRUM JUSTITIA.
Ik dacht dat heeft elkaar net gekruist, ik heb betaald. Buiten dat, E.D. bleef in gebreke omdat ik nog steeds niet wist waarvoor ik nu opeens 220,00 euro moest betalen.
Krijg ik 6 dagen nadat het bedrag van mijn rekening is afgeschreven, een brief van INTRUM JUSTITIA dat ik binnen 8 dagen een bedrag van euro 404,98 moet betalen.
Ik ben direct in de pen geklommen, uitgelegd hoe het zit.
Ik bedoel, had helemaal geen betalingsachterstand, wilde alleen maar weten hoe of wat.
Krijg ik 1 maand!! later een brief van Intrum Justitia dat ik binnen 8 dagen een bedrag van 406,02 moet betalen. Brief is persoonlijk gericht, maar niet ondertekend, noch een naam staat vermeld.
Dus ik gebeld, ik denk ze begrijpen het blijkbaar niet.
krijg ik me daar een bitch aan de lijn, heel onbeleefd, liet me niet uitpraten, gooide aan het eind van het gesprek de hoorn erop.
En daar moet ik zaken mee doen?
Ze beschuldigde me van contractbreuk, maar het feit is: ik heb voordat die mail van E.D. kwam, betaald en inderdaad nog steeds geen jaarafrekening gezien.
Maar dat vinden ze blijkbaar bij INTRUM JUSTITIA geen probleem.
En buiten dat, ik heb nog nooit van een bedrijf gehoord dat binnen 6 dagen nadat de betalingstermijn verstreken zou zijn al met kosten gaat dreigen.
Ze reageren niet op mijn verzoek. Dit slaat dan op Energie Direct.
Maar de agressieve manier van doen van Intrum Justitia is ver beneden alle peil/.
Op 25/09 werd er automatisch een bedrag van mijn rekening geincasseerd namens Energie Direct. Dit bedrag was euro 220,00 hoger dan mijn maandelijkse afschrijving maar wel met de omschrijving "periodieke afschrijving". Ik heb dat bedrag 3 dagen later laten storneren. Op 1/10 kreeg ik al een dreigmail van Energie Direct dat ik een betalingsachterstand zou hebben. (6 dagen nadat het bedrag was afgeschreven). Dus ik heb ze gemaild dat ik het bedrag terug heb laten storten omdat ik eerst wil weten waarom het bedrag opeens 220, 00 hoger uitpakt.
Ze mailden me een paar dagen later terug dat het een jaarrekening betrof en onmiddelijk gingen ze weer dreigen met kosten etc.
Ik heb ze weer teruggemaild dat ik dan graag de jaarrekening per post wilde ontvangen daar ik wat problemen met mijn PC had en dat ik het bedrag naar ze zou overmaken.
Dat bedrag heb ik toen direct overgemaakt, omdat ik dacht, nou ze sturen me die jaarrekening wel toe.In de omschrijving nogmaals het verzoek geplaatst voor een toezending van de jaarrekening per post.
De volgende dag kreeg ik zonder een antwoord op mijn schrijven weer een dreigmail dat ze het over zouden gaan dragen aan INTRUM JUSTITIA.
Ik dacht dat heeft elkaar net gekruist, ik heb betaald. Buiten dat, E.D. bleef in gebreke omdat ik nog steeds niet wist waarvoor ik nu opeens 220,00 euro moest betalen.
Krijg ik 6 dagen nadat het bedrag van mijn rekening is afgeschreven, een brief van INTRUM JUSTITIA dat ik binnen 8 dagen een bedrag van euro 404,98 moet betalen.
Ik ben direct in de pen geklommen, uitgelegd hoe het zit.
Ik bedoel, had helemaal geen betalingsachterstand, wilde alleen maar weten hoe of wat.
Krijg ik 1 maand!! later een brief van Intrum Justitia dat ik binnen 8 dagen een bedrag van 406,02 moet betalen. Brief is persoonlijk gericht, maar niet ondertekend, noch een naam staat vermeld.
Dus ik gebeld, ik denk ze begrijpen het blijkbaar niet.
krijg ik me daar een bitch aan de lijn, heel onbeleefd, liet me niet uitpraten, gooide aan het eind van het gesprek de hoorn erop.
En daar moet ik zaken mee doen?
Ze beschuldigde me van contractbreuk, maar het feit is: ik heb voordat die mail van E.D. kwam, betaald en inderdaad nog steeds geen jaarafrekening gezien.
Maar dat vinden ze blijkbaar bij INTRUM JUSTITIA geen probleem.
En buiten dat, ik heb nog nooit van een bedrijf gehoord dat binnen 6 dagen nadat de betalingstermijn verstreken zou zijn al met kosten gaat dreigen.
Ze reageren niet op mijn verzoek. Dit slaat dan op Energie Direct.
Maar de agressieve manier van doen van Intrum Justitia is ver beneden alle peil/.
Re: Intrum Justitia
Er staat me bij dat een bedrijf per wet verplicht is om na de rekening nog twee maal schriftelijk een herinnering te sturen alvorens ze tot incasso over kunnen gaan. Tevens bedraagt de betalingstermijn een maand ipv. de vaak gehanteerde 2 weken.
In elk geval gaat Energie direct hier dus al de mist in.
In elk geval gaat Energie direct hier dus al de mist in.
Re: Intrum Justitia
Waar staat dat?Shindai schreef:Er staat me bij dat een bedrijf per wet verplicht is om na de rekening nog twee maal schriftelijk een herinnering te sturen alvorens ze tot incasso over kunnen gaan.
Ook hier de vraag: waar staat dat?Tevens bedraagt de betalingstermijn een maand ipv. de vaak gehanteerde 2 weken.
In elk geval gaat Energie direct hier dus al de mist in.
-
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48
Re: Intrum Justitia
Klopt, en dat is algemeen bekend. Helaas is het zo dan je niet kan bewijzen dat deze herinneringen niet zijn verzonden. Er zijn meer bedrijven die dit nalaten en veel te vroeg het incasso traject uitbesteden. Sighn of the times zullen we maar zeggen.
-
- Berichten: 214
- Lid geworden op: 14 okt 2008 16:26
Re: Intrum Justitia
Dit is onjuist. Wanneer jij de vooraf afgesproken betalingstermijn hebt overschreden, dan kan Energie Direct zonder verdere schriftelijke herinneringen meteen overgaan tot het buitengerechtelijke incassotraject (artikel 6:83 BW).Shindai schreef:Er staat me bij dat een bedrijf per wet verplicht is om na de rekening nog twee maal schriftelijk een herinnering te sturen alvorens ze tot incasso over kunnen gaan. Tevens bedraagt de betalingstermijn een maand ipv. de vaak gehanteerde 2 weken.
In elk geval gaat Energie direct hier dus al de mist in.
De wettelijke betalingstermijn is dertig dagen, tenzij door beide partijen een andere (redelijke) betalingstermijn is overeengekomen.
-
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15
Re: Intrum Justitia
Hoezo te groot, ze nemen zoveel mogelijk zaken op zich als ze maar kunnen en zijn niet voor rede vatbaar, ze leven immers van de verhogingen, waardoor mensen vaak een 2e herrinering krijgen terwijl de eerste nooit verstuurt is, hierdoor kunnen ze dus makkelijk verhoging op verhoging gooien,
tja en wie controleerd hun?
veel succes
tja en wie controleerd hun?
veel succes
Re: Intrum Justitia
Ík heb sinds Sept 2009 mijn abonnement beeindigd bij Tele2 door dat ik 2jaar lang ellende gehad heb met TV Telefoon en Internet.Er was ook verteld dat Ik mijn facturen line in kon zien maar dat ging sinds April niet meer.Ik heb een jaar geleden 22.50 euro teveel moeten betalen die ik na maanden terugverrekend gekregen heb.Lang geen TV en veel storingen.Ik heb veel klachten Telefonisch gedaan en gemaild maar geen antwoord.Als Ik vraag om doorverbindinding met [persoonsnaam door moderator verwijderd] van"klantenservice" maar ze weten niet wie het is. Ik wil mijn facturen op papier.Ik heb genoeg onkosten moeten maken en er gebeurd nog niets De laatste rekening heb ik niet betaald omdat ik in April nog effe gezien had dat ze op de 15e ook weer te veel gerekend hadden.Mijn vrouw belt altijd naar het buitenland met een 0900 nr van televergelijk bv 1ct per min en Tele2 telde gewoon 4ct bij per min.Sinds ik een brief kreeg een week geleden van Interum Justitia word Ik iedere morgen wakker gebelt,vast en mobiel dit gaat 3a4 keer als ik hem opneem word hij afgedrukt de volgende direkt is het iemand van Interum Justitia over wanner dat Ik ga betalen.Ik heb hun verteld dat ik op de facturen wacht Hun zijn de genen die mijn telef nrs hebben van Tele2.Dit is voor mij telefoontereur.Als Ik morgen weer gebeld word dan scheld Ik ze verrot.Het gaat over een nota van ongeveer 65.00euro.
Laatst gewijzigd door Radar op 13 jun 2019 10:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: persoonlijke gegevens door moderator verwijderd
Reden: persoonlijke gegevens door moderator verwijderd
-
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48
Re: Intrum Justitia
Joep, ik heb het zelfde meegemaakt. Had meer dan 5 jaar geleden een mobile telefoon abbo van tele2, maar de openstaande nota waar ze mee kwamen was allang verlopen. Ze hadden toen wel een betaling die ik gedaan had voor tele2 internet naar die nota doorgesluisd, ondanks dat er duidelijk het notanummer en zo bij stond. Eerst konden ze die betaling niet achterhalen, toen hadden ze hem gevonden, maar kon die niet terug worden gezet naar tele2 internet. Heb op een gegeven moment, uit pure ellende, een nummer van personeelszaken weten op te speuren en mijn klacht over hun medewerkers daar ingediend, met het hele verhaal er bij over die betaling. Die heeft dat toen uitgezocht, en hoewel zij op een gegeven moment niet thuis meer gaf, kreeg ik wel een restitutie van teveel betaalde abbo kosten op mijn bankrekening terug gestort.
Ik zeg ook altijd, ga nooit in zee met tele2, want het zijn pure oplichters, en hun klantenservice is er een van callcenter medewerkers die geen moer voor je kunnen doen.
Ik heb nu internet van xs4all en ben ontzettend blij en tevreden !
Ik zeg ook altijd, ga nooit in zee met tele2, want het zijn pure oplichters, en hun klantenservice is er een van callcenter medewerkers die geen moer voor je kunnen doen.
Ik heb nu internet van xs4all en ben ontzettend blij en tevreden !
Re: Intrum Justitia
MoeBenIkErVan:Kun jij mij laten weten hoe Ik die personeelszaken kan bereiken,want van dit gedoe van"volgens de consumentenbond"de beste provider ben Ik echt goed over de ROOIE
-
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 04 feb 2009 09:48
Re: Intrum Justitia
Ach, je weet maar nooit...
[email protected] ( als ze er nog werkt )
www.tele2.nl/werkenbij is een site met allemaal vacatures waar je op kan reageren. Via die weg kan je ook een poging wagen.
Helaas is het nog steeds zo dat Tele2 géén bezoek adres heeft, zoals veel grote bedrijven dat niet meer hebben, dus ben je gewoon afhankelijk van een fax, e-mail of duur telefoon nummer. Ik zou me de kosten van dat nummer maar besparen, want dat lost niks op.
Succes, moe
[email protected] ( als ze er nog werkt )
www.tele2.nl/werkenbij is een site met allemaal vacatures waar je op kan reageren. Via die weg kan je ook een poging wagen.
Helaas is het nog steeds zo dat Tele2 géén bezoek adres heeft, zoals veel grote bedrijven dat niet meer hebben, dus ben je gewoon afhankelijk van een fax, e-mail of duur telefoon nummer. Ik zou me de kosten van dat nummer maar besparen, want dat lost niks op.
Succes, moe
-
- Berichten: 249
- Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59
Re: Intrum Justitia
Geachte Joep1234
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Graag zou ik u ook willen vragen om uw gebruikersnaam en eventueel de link naar dit topic toe te voegen aan de e-mail . Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Webservice Tele2
Re: Intrum Justitia
het zijn een stel mafketels op een rij..
ik werd 1,5jaar geleden gebelt door de NEM ( Nederlandse Energy Maatschappij)
die beweerde heel leuk dat ik een PRIJS had gewonnen (3 jaar goedkopere stroom) dus ik zeg, klink allemaal mooi en aardig, stuur mij maar een info pakket, dan kan ik altijd nog beslissen. (ik heb dus geen ja gezcht) dus ik denk dat ik een info pakket krijg toegestuurd.. hebben ze me gewoon aangemeld voor goedkopere stroom van de NEM!! (terwijl ik gewoon nuon heb en die gewoon betaal) dus ik krijg een rekening,, en weer een rekening enz, nu 1,5 jaar verder heb ik cker 40 aanmaaningen liggen van de NEM voor iets wat ik nooit heb gehad. want volgends de NUON zit ik gewoon nog steeds bij hun aangemeld, en leveren zij nogsteeds mijn stroom. nu komt het leuke.. ik krijg nu ineens sms-jes van INTRUM_NL... met de text er in dat ik contakt moet opnemen met hun.. wtf..! mag dat wel?? ik bedoel.. ik heb al +/-: 400 keer aan de tel gehangen met de NEM omdat ik nooit ben overgestapt.. (wat de NEM wel beweerd) en ook nog steeds geen deurwaarder gezien,,. alleen maar brieven (sommige vanuit de toekomst,, zoals op deze die ik hier voor me heb liggen komt die uit 02-feb-2010 "gekregen op 13 april 2009 dus jah ze sporen niet) maar elke maand is er een aanmaaning van 52 euro + 36 euro administratie.,. ik betaal echt niet.. ik bedoel zou jij betalen voor iets wat je niet krijgt,, of waar je nooit naar over bent gestapt..
het is erg irritand dat je ook geen fatzoenlijk woord krijgt vanaf de NEM of INTRUM.NL en in mijn geval, kunnen ze de pot op..
ik ben niet gek..
ik werd 1,5jaar geleden gebelt door de NEM ( Nederlandse Energy Maatschappij)
die beweerde heel leuk dat ik een PRIJS had gewonnen (3 jaar goedkopere stroom) dus ik zeg, klink allemaal mooi en aardig, stuur mij maar een info pakket, dan kan ik altijd nog beslissen. (ik heb dus geen ja gezcht) dus ik denk dat ik een info pakket krijg toegestuurd.. hebben ze me gewoon aangemeld voor goedkopere stroom van de NEM!! (terwijl ik gewoon nuon heb en die gewoon betaal) dus ik krijg een rekening,, en weer een rekening enz, nu 1,5 jaar verder heb ik cker 40 aanmaaningen liggen van de NEM voor iets wat ik nooit heb gehad. want volgends de NUON zit ik gewoon nog steeds bij hun aangemeld, en leveren zij nogsteeds mijn stroom. nu komt het leuke.. ik krijg nu ineens sms-jes van INTRUM_NL... met de text er in dat ik contakt moet opnemen met hun.. wtf..! mag dat wel?? ik bedoel.. ik heb al +/-: 400 keer aan de tel gehangen met de NEM omdat ik nooit ben overgestapt.. (wat de NEM wel beweerd) en ook nog steeds geen deurwaarder gezien,,. alleen maar brieven (sommige vanuit de toekomst,, zoals op deze die ik hier voor me heb liggen komt die uit 02-feb-2010 "gekregen op 13 april 2009 dus jah ze sporen niet) maar elke maand is er een aanmaaning van 52 euro + 36 euro administratie.,. ik betaal echt niet.. ik bedoel zou jij betalen voor iets wat je niet krijgt,, of waar je nooit naar over bent gestapt..
het is erg irritand dat je ook geen fatzoenlijk woord krijgt vanaf de NEM of INTRUM.NL en in mijn geval, kunnen ze de pot op..
ik ben niet gek..
-
- Berichten: 375
- Lid geworden op: 18 sep 2009 09:15
Re: Intrum Justitia
Ik zou als ik jou was zelf een zaak anspannen, voor dat hun het doen om erger te voorkomen.
Je hoeft tegenwoordig maar ergens een kleine ja te zeggen en je hebt een abbonament aan je broek, maar er af komen, daar heb je bewijzen voor nodig.
intrum justitia leeft van de verhogingen, dus die gaan door met sturen, en binnenkort een deurwaarder, dus ben ze voor en vraag een zaak aan!
Je hoeft tegenwoordig maar ergens een kleine ja te zeggen en je hebt een abbonament aan je broek, maar er af komen, daar heb je bewijzen voor nodig.
intrum justitia leeft van de verhogingen, dus die gaan door met sturen, en binnenkort een deurwaarder, dus ben ze voor en vraag een zaak aan!
Re: Intrum Justitia
Energiebedrijven nemen altijd de gesprekken op.
- Vraag het bandje op .
- Doe niets telefonisch doe alles schriftelijk ivm bewijslast.1 keer een aangetekende brief waarin je alles opvraagd naar intrum en de NEM
- Hun kunnen wel zeggen dat je ,je hebt aangemeld laat ze dat maar bewijzen.
- Jij hebt alles betwist dus je staat sterk
Re: Intrum Justitia
EagleOne2002 schreef:Ik zou als ik jou was zelf een zaak anspannen, voor dat hun het doen om erger te voorkomen.
Je hoeft tegenwoordig maar ergens een kleine ja te zeggen en je hebt een abbonament aan je broek, maar er af komen, daar heb je bewijzen voor nodig.
intrum justitia leeft van de verhogingen, dus die gaan door met sturen, en binnenkort een deurwaarder, dus ben ze voor en vraag een zaak aan!
urmz.. ik heb al 400 keer telefonish contakt met de NEM gehad over het feit dat ik in een BEGELEIDINGS WONING woonde (waar dus de NEM beweerd energy te leveren) de begeleidings instantie (kwintes genaamd) zou het uitzoeken en oplossen. ik woon al 3 maanden niet meer op dat adres en ben ook uit de begeleiding vanweg dat gezeur met de NEM. kort gezegt ik ben alles kwijt door iemand die lachend mij vertelde dat ik 3 jaar goedkopere stroom had gewonnen,., en echt ik heb nergens ja op gezecht alleen op het info pakket. net als "tafeltje" op pagina 1 van het forum over de NEM:
maar goed.. mijn vriendin werkte een tijdje trug voor een callcentre en weet dus dat de NEM niet bevoegd is om een deurwaarder in te schakelen. anders hadden we die allang aan de deur moeten hebben staan. maar tot op heden alleen maar brieven om je bang te maken en dan sturen ze intrum op je af.. die ook nix mogen doen.. dan jou benaderen via email of sms.. op het momend dat INTRUM voor mijn deur staat dan zijn ze strafrechtmatig in overtreding.Tafeltje schreef:Deze week ben ik gebeld door de Nederlandse Energie Maatschappij over groene stroom. Uit het verhaal dacht ik dat het om Essent ging. Ik heb gezegd dat ze informatie mochten sturen. Nu heb ik een pakket gekregen waarin staat, dat ik telefonisch aangemeld ben en als ik niet akkoord ga dit binnen 7 dagen schriftelijk moet melden.
Terwijl de meneer voor de telefoon zei, dat ik telefonisch wel kon aangeven of ik wel of niet akkoord ging en dat de informatie die mij toegezonden werd geheel vrijblijvend was.
Dit is toch niet de juiste gang van zaken.
Zijn er meer die dit meegemaakt hebben?"!