LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klachten bond weigerd mijn lidmaatschap

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
jboere

klachten bond weigerd mijn lidmaatschap

Ongelezen bericht door jboere »

ik wilde mijn vraag en klacht kwijt bij de klachten bond Lelystad
omdat ik graag geholpen wilde worden kreeg ik een agressieve mail met de melding
u lid maatschap is geweigerd. ik vind dit ongehoord ik vind dat iedereen geholpen
moet worden ik zal hier onder hoe ze het schreven.

Geachte mevrouw / mijnheer

Uw lidmaatschap en uw klacht zijn geweigert inmiddels hebben wij uw betaling terug geboekt op uw rekening. Het heeft geen zin om in de toekomst nog klachten aan te melden bij De Klachtenbond.

Met vriendelijke groet;

De Klachtenbond
zo gaan ze nu met mensen om die hulp zoeken ik heb overal al hulp gevraagd maar niemand helpt je ,ik vraag mij af waarom de site van klachten bond er opstaat vroeger hielpen ze elkaar maar nu is het zoek het maar uit .
wie heeft dit ook mee gemaakt ik vind dit niet meer leuk je word nergens meer
geholpen .
groetjes

WarZir

Re: klachten bond weigerd mijn lidmaatschap

Ongelezen bericht door WarZir »

Iets zegt mij dat ik hier nog een stuk achtergrond verhaal mis? :wink: Het lijkt me dat de klachten bond niet zomaar een dergelijke mail verstuurd, dan moet er haast wel iets meer voorgevallen zijn...

jlthkoch

Ongelezen bericht door jlthkoch »

Zoals Warzir ook al opmerkt, lijkt me inderdaad goed dat je de mail(s) die jij naar hen stuurde hier ook plaatst, want het lijkt er een beetje op dat er het een en ander voorgevallen is.

Waarom wordt anders je lidmaatschap geweigerd en willen ze niets meer met je te maken hebben?

jor

Ongelezen bericht door jor »

jboere schreef:ik wilde mijn vraag en klacht kwijt bij de klachten bond Lelystad
omdat ik graag geholpen wilde worden kreeg ik een agressieve mail met de melding
u lid maatschap is geweigerd. ik vind dit ongehoord ik vind dat iedereen geholpen
moet worden
Er moet iets gebeurd zijn waardoor het lidmaatschap werd geweigerd,er valt niets over te zeggen zonder meer info over de voorgeschiedenis.

navavista

Ongelezen bericht door navavista »

Pas op voor de klachten bond ze zijn goed begonnen, toen heette het nog boycot.nu, maar sinds ze in zee zijn gegaan met vele multinationals die mogen adverteren op hun site zijn hun belangen verandert en staan ze niet volledig neutraal meer in uw zaak. Ze zijn goed begonnen maar van een goed jong bedrijf zijn ze verandert in een malafide organisatie die hun afspraken naar mensen niet meer nakomt. Hierin sta ik niet alleen, behalve mij zijn er nog vele anderen. Natuurlijk zijn er waarschijnlijk mensen die nog wel geholpen worden, maar de klachten worden niet meer zo afgehandeld als vroeger. Het is jammer, maar het is de praktijk vele bedrijven beginnen goed.
Maar vanaf het moment dat ze complimenten krijgen dat ze klachten snel oplossen en de bedrijven tegen wie ze op moeten komen voor de consument hun betalen om reclame te maken op hun site. Veranderen de belangen en laten ze de consument volledig in de kou staan. Want het geld wat ze van die multinationals krijgen is natuurlijk vele malen beter dan die 12 euro lidmaatschap per jaar als klant. Ik vind het jammer dat ik het moet schirjven, maar ik wil niet dat mensen beschaamd uit zullen komen. Vroeger waren ze goed, maar het gaat er om dat je goed blijft en je kwaliteit blijvend wordt verbeterd.

Gesloten