LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort customer relations ( of het gebrek daaraan )

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Toestanden

Telfort customer relations ( of het gebrek daaraan )

Ongelezen bericht door Toestanden »

Ik zie dat er op dit forum door Telfort gereageerd wordt.

laat ik ook eens een poging doen. Dan krijg ik hopelijk eindelijk een reactie!

Mijn probleem is het volgende:

Begin augustus werd ik door KPN gebeld dat er al twee dagen een verbinding openstond tussen mijn kantoornummer en een mobiel nr. Na enig onderzoek bleek dat dit mijn eigen mobiele nummer zou zijn. Mijn mobiel was in de tussentijd al een paar keer uit geweest ( ter info)

Ik schrok hier nogal van, aangezien ik op mijn telefoon niets zag hiervan. Meteen ben ik gaan bellen met zowel KPN als Telfort. Na uren aan de lijn gehangen te hebben werd mij door beide partijen verzekerd en bevestigd dat er geen verbindingen of doorschakelingen actief waren.

Maar tot mijn grote verbazing krijg ik wel enorme facturen van Telfort. Totaal €4800 omdat ik 6000 minuten zou hebben gebeld met mijn eigen kantoor! Vervolgens ben ik in alle rust weer gaan bellen en bellen en bellen en bellen. Net zo lang totdat ik eindelijk een incasso stop kreeg en mijn klacht in behandeling zou worden genomen door de afdeling customer relations (dat laatste kunnen ze beter weglaten ). Ik wacht nu al vier weken op een telefoontje van deze afdeling. las ik nu de klantenservice bel , krijg ik te horen dat ik geduld moet hebben.

Ik vind dit te gek voor woorden! Ik heb een zeer drukke baan en kan niet bellen of smsen. Vervolgens moet ik geduld hebben terwijl dit niet mijn schuld is en ik al vier weken wacht op antwoord!

Tot overmaat van ramp werd mijn gevraagd of ik mijn contract wou verlengen....

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Re: Telfort customer relations ( of het gebrek daaraan )

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Toestanden

Graag zoek ik voor u uit wat er aan de hand is. In een reactie kunt u uw klantnummer kenbaar maken.

Daphne

Toestanden

Bedankt voor uw reactie,

mijn klantnummer is:

Ik hoop dat jullie nu wel in aktie komen. Ik kan al 4 weken onterecht niet bellen. Ik hou bij hoeveel tijd me dit kost en bereken dit in uurloon en inkomstenderving.

Met KPN is het al zo goed als opgelost.
Laatst gewijzigd door Toestanden op 01 dec 2009 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Telfort webcare
verified
Contacteer:

Ongelezen bericht door Telfort webcare »

@Toestanden

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie. Het klantnummer kunt u verwijderen. Ik houd u op de hoogte.

Daphne

Toestanden

Beste Daphne,

Bedankt voor de snelle reactie. helaas heb ik daarna niets meer van jou vernomen. Ik zou nog een bevestiging ontvangen van de besproken zaken. Komt dat nog?

Even dacht ik dat er echt een oplossing was, maar nu begin ik weer te twijfelen.....

Gesloten