Vorige week vrijdag kreeg ik een telefoontje van Oxxio. Ze konden mij een goed aanbod doen. Ik zou 3 maanden gratis en vrijblijven stroom en gas krijgen. Daarnaast ook nog eens 1000 KW gratis. Nou mooier kun je het niet hebben toch. Maargoed 3 maanden gratis had ik al mijn twijfels. Ik zei dat ik er eerst rustig met mijn vriendin over wou hebben. Werd er aan de andere kant gezegd nou waarom moet u dat overleggen. Heb gelijk opgehangen. Wat onbeschoft zeg. Ze zijn 's avonds ook aan de deur geweest. Helaas deed mijn vriendin open.
Vandaag gebeld door een andere Oxxio medewerker. Deze zei dat ik terug gebeld wou worden omdat ik nog met mijn vriendin wou overleggen. Nou niet dus had ze al geschoten. Na het hele verhaal weer uitgelegd te hebben begon ik vragen te stellen. Zijn die 3 maanden gratis. Ja. Daarnaast ook nog 1000 KW gratis. Ja. Begon weer een verhaal. En kwam er uit dat ik wel voor die 3 maanden moest betalen. Nou dan gaat het over. Waarom. Nou genoeg redenen. Als je hier op het forum kijkt. Ja keek hij zelf ook wel eens op. Maar anderen hebben ook problemen. Ja maar ik zit nu goed bij essent en geen problemen. En vond het onbeschoft hoe die collega mij behandelde. Keurde hij ook niet goed. En dat ze durfde te vertellen dat ik terug gebeld wou worden vond ik helemaal niet correct. Ik wou nog doorgaan, begon hij weer. Ik mijn stem verheffen. Ging er weer tussendoor. Toen maar weer opgehangen.
10 minuten later werd ik weer gebeld. Ze had van haar collega vernomen dat ik interesse had. Moet het nou nog gekker worden. Ik vertelde haar op kwade manier dat ik geen interesse had en geen belletjes meer van hun wou ontvangen. Daarna maar weer opgehangen.
Door het lezen van alle reacties hier wou ik sowieso al geen klant worden. Maar door dit al helemaal niet. Ik ben me ervan bewust dat andere maatschappijen ook hun mankementen hebben. Alleen hebben wij daar nu nog geen last van gehad. En ik denk ook dat er vast meerdere mensen zijn die dit irritant vinden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oxxio wat een stelletje stalkers
-
Re: Oxxio wat een stelletje stalkers
Ik heb zoiets als je tevreden bent met je leverancier, dan moet je gewoon kunnen zeggen, sorry ik ben tevreden, zoek maar iemand anders!
Maar tegenwoordig krijgen mensen provisies als ze iemand weten te overtuigen en in hun bootje laat stappen, ongeacht of je er beter van wordt of niet.
De wereld is zo rot aan het worden, en vele instanties en mensen rotten net zo hard mee.
Het gaat tegenwoordig alleen maar om geld geld en nog eens geld.
Zelfs onze eigen regering kleed ons langzaam uit, men noemt dit legale oplichterij.
Als mensen vinden dat ze teveel betalen aan iets, kunnen ze beter zelf naar een ander instantie zoeken.
Wanneer je benaderd wordt zonder dat je het eigenlijk wil, dan advies zo snel mogelijk gesprek afkappen.
Veel succes verder
Maar tegenwoordig krijgen mensen provisies als ze iemand weten te overtuigen en in hun bootje laat stappen, ongeacht of je er beter van wordt of niet.
De wereld is zo rot aan het worden, en vele instanties en mensen rotten net zo hard mee.
Zelfs onze eigen regering kleed ons langzaam uit, men noemt dit legale oplichterij.
Als mensen vinden dat ze teveel betalen aan iets, kunnen ze beter zelf naar een ander instantie zoeken.
Wanneer je benaderd wordt zonder dat je het eigenlijk wil, dan advies zo snel mogelijk gesprek afkappen.
Veel succes verder
Ja heb je helemaal gelijk in. Maar nederlanders doen alles om te besparen. Daar hoor ik ook onder. Maar als ze moeten liegen om aan klanten te komen laat dan maar. Ik word bijna nooit gebeld door bedrijven. Hooguit 1x per 2 a 3 maand. En die bedrijven, als ik geen interesse heb, gaan dan ook niet door. Nee die zeggen nou ja dat kan. Misschien een ander keertje. Klaar. Zo kan het ook.
-
mensen zijn tegenwoordig mondig genoeg om hun eigen keuzes te maken. als ik iets wil kopen, dan weet ik wel waar ik zijn moet. en als ik het niet weet, dan hebben we internet nog.EagleOne2002 schreef:Ik heb zoiets als je tevreden bent met je leverancier, dan moet je gewoon kunnen zeggen, sorry ik ben tevreden, zoek maar iemand anders!
Veel succes verder
de oxxiocolporteur zijn nog dat hij ons niet wilde verkopen. maar een collectebus had hij niet bij zich. een goed doel? als hij daar zijn eiegen bankrekening mee bedoelt, sla ik een keertje over.
wat ik wel jammer vind is dat de goede doelen die aan de deur komen, ook in een slecht daglicht komen te staan door de verkooporganisaties
Juist. Ik doe wel eens mee met een enquete en weet ook dat ik dan gebeld kan worden. Maar dat je op zo'n manier afgehandel word vind ik dus niet kunnen. En ja als je interesse hebt bel je ze zelf wel.