LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interactieve tv kpn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
luc1986
Berichten: 31
Lid geworden op: 05 okt 2008 21:58

Interactieve tv kpn

Ongelezen bericht door luc1986 »

We hebben 9 november 2009 interactieve tv + 3 digitenne zenders van kpn besteld. Deze zijn een dikke week later geleverd. De tv werkt prima, maar de radio totaal niet. Wij hebben namelijk door heel het huis een radio instalatie hangen en ik had gevraagd of het mogelijk was de radio te bedienen met de radio afstandbediening (Als je boven bent ga je geen 3 trappen af om de radio aan te zetten of van zender te wisselen). Er werd toen positief op geantwoord, maar nu blijkt dat niet mogelijk te zijn. Ik wil hier dus vanaf omdat het voor ons niets is. Nu wordt er doodleuk beweerd dat we opzegkosten en weet ik het allemaal moeten gaan betalen. Maar zover ik weet kan je het een maand proberen en hebben ze niet de waarheid tegen ons verteld. Wat kan ik nu het beste doen?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Interactieve tv kpn

Ongelezen bericht door jor »

Het lijkt erop dat je zonder kosten er vanaf zou moeten kunnen,de regels van 1 maand proberen zie ik wel bij Digitenne maar helaas niet bij Interactieve TV. Maar het werkt niet Op de afgesproken wijze en dat moet toch een redelijk argument zijn.Hier staat 1 en ander.
http://www.kpn.com/tv.htm?sc_5=suprahome:kolom1:tv

Gesloten