Mhh... we zullen wel zienadrie1961 schreef:Welnee dit is de gebruikelijke Acer service en daar betaal je gewoon voorDit is gewoon klanten bedrog !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Windows 7 upgrade voor Acer niet te bestellen!
Re: Windows 7 upgrade voor Acer niet te bestellen!
Laatst gewijzigd door UltimaPro op 02 dec 2009 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
UltimaPro Al eens geprobeerd bij de winkel waar je de computer hebt gekocht of zei iets voor je kunnen doen.
Mijn computer functioneerde niet goed omdat ik hem niet kon upgrade met de windows 7 upgrade dvd, (typenummer was niet in de lijst aanwezig). Ik ben er mee terug geweest naar de zaak waar ik hem gekocht heb. En nu werkt hij. Het mooie is het kost me niets (gratis) dus zonder ellelange telefoontjes met nitwits die nauwelijks weten hoe ze een telefoon op moeten nemen, laat staan met goed fatsoen mensen te woord staan.
Mijn computer functioneerde niet goed omdat ik hem niet kon upgrade met de windows 7 upgrade dvd, (typenummer was niet in de lijst aanwezig). Ik ben er mee terug geweest naar de zaak waar ik hem gekocht heb. En nu werkt hij. Het mooie is het kost me niets (gratis) dus zonder ellelange telefoontjes met nitwits die nauwelijks weten hoe ze een telefoon op moeten nemen, laat staan met goed fatsoen mensen te woord staan.
Dank je voor de tip !
In dit geval heeft de winkel er helemaal niets mee te maken, De upgrade wordt aangeboden door Microsoft en in een aantal gevallen afgehandeld door de fabrikant (In dit geval helaas Acer).
De garantie beteft hier dan ook enkel het geleverde product en niet de upgrade.
Ik ben gelukkig zelf prima in staat soft,- en hardware problemen in de meest voorkomende gevallen zelf op te lossen Ik werk al zo'n 20 jaar in de IT
Ik wil graag prive en werk gescheiden houden, maar dat stopt als ik vrijdag niets hoor van Acer, dan ga ik wat andere touwtjes gebruiken om aan te trekken, misschien dat er dan wel beweging komt.... ik vrees echter het ergste.
In dit geval heeft de winkel er helemaal niets mee te maken, De upgrade wordt aangeboden door Microsoft en in een aantal gevallen afgehandeld door de fabrikant (In dit geval helaas Acer).
De garantie beteft hier dan ook enkel het geleverde product en niet de upgrade.
Ik ben gelukkig zelf prima in staat soft,- en hardware problemen in de meest voorkomende gevallen zelf op te lossen Ik werk al zo'n 20 jaar in de IT
Ik wil graag prive en werk gescheiden houden, maar dat stopt als ik vrijdag niets hoor van Acer, dan ga ik wat andere touwtjes gebruiken om aan te trekken, misschien dat er dan wel beweging komt.... ik vrees echter het ergste.
Kan het bedrijf waar je de Acer gekocht hebt dan geen druk leggen op Acer. Zei hebben meestal andere ingangen als wij als kopers. En Acer verliest neem ik aan als ze nog langer (computers) willen verkopen, niet graag een reseller.
Kreeg net dit bericht
Geachte klant,
Het serienummer van uw toestel is doorgezet naar Mentor Media voor toevoeging tot de database. U kunt over 5 dagen een nieuw verzoek in dienen voor een W7 upgrade.
Gezien de impact van de upgrades die wij niet hadden verwacht met betrekking tot de hoeveelheid aanvragen heeft heeft het helaas langer geduurt voordat uw verzoek is door gezet. We begrijpen hoe vervelend dit voor u is, en bieden hiervoor onze verontschuldigingen aan. We hopen uw nieuwe aanvraag zonder verdere problemen verloopt.
U kunt niet reageren op deze email. Mocht u verdere vragen hierover hebben, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze helpdesk.(kassa)
Met vriendelijke groet,
Call Centre
Customer Care Desk
Acer Computer BV
Europlaan 89
NL-5232 BC 's Hertogenbosch
The Netherlands
Geachte klant,
Het serienummer van uw toestel is doorgezet naar Mentor Media voor toevoeging tot de database. U kunt over 5 dagen een nieuw verzoek in dienen voor een W7 upgrade.
Gezien de impact van de upgrades die wij niet hadden verwacht met betrekking tot de hoeveelheid aanvragen heeft heeft het helaas langer geduurt voordat uw verzoek is door gezet. We begrijpen hoe vervelend dit voor u is, en bieden hiervoor onze verontschuldigingen aan. We hopen uw nieuwe aanvraag zonder verdere problemen verloopt.
U kunt niet reageren op deze email. Mocht u verdere vragen hierover hebben, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze helpdesk.(kassa)
Met vriendelijke groet,
Call Centre
Customer Care Desk
Acer Computer BV
Europlaan 89
NL-5232 BC 's Hertogenbosch
The Netherlands
Ook ik ben al ruim 3 maanden bezig de upgrade te bestellen. Heb hetzelfde probleem dat modelnummer niet automatisch wordt ingevuld. Ook al meerdere keren contact gehad met Acer en zeggen steeds dat dit probleem binnen een paar dagen is opgelost.
De persoon die achter de helpdesk zit weet echt niet waar hij/zij het over heeft en geeft standaard antwoorden via een script van Acer die voor hen ligt.
Stel je volgende week weer dezelfde vraag, krijg je exact hetzelfde antwoord als vorige week.
Ik wacht nog ff deze maand af en zal daarna de Consumentenbond inschakelen.
Ben het ook zat en heeft mij ook aardig wat telefoontjes gekost via dat 0900 nummer.
De persoon die achter de helpdesk zit weet echt niet waar hij/zij het over heeft en geeft standaard antwoorden via een script van Acer die voor hen ligt.
Stel je volgende week weer dezelfde vraag, krijg je exact hetzelfde antwoord als vorige week.
Ik wacht nog ff deze maand af en zal daarna de Consumentenbond inschakelen.
Ben het ook zat en heeft mij ook aardig wat telefoontjes gekost via dat 0900 nummer.
De konkurent Kassa had vanavond een mooi onderwerp over de gratis update van windows 7 die niet gratis is. Met dezelfde standaard antwoorden die ik hier in deze fora over dit onderwerp heb gelezen. Je mag blij zijn dat je niet de oficiële upgrade hoeft te kopen want deze is vele malen duurder. En het afwimpelen van winkeliers en producenten.
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... 1/speel/1/
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... 1/speel/1/
Goed,
Ondertussen herhaaldelijk contact gehad met Acer.
Vandaag de "toezegging"gehad dat ze het voor de einddatum gaan oplossen.. mhh
De "afdeling" die er mee bezig is, zou door de toestroom van calls aangaande de upgrade zo druk zijn geen tijd hebben om te communiceren........
Ook vandaag Microsoft wakker geschopt, gaat nog niet meteen werken vrees ik, maar ze weten er nu tenminste echt van. (zullen ze vast erg van onder de indruk zijn )
Ik ga maar eens zien of een advokaat iets kan bereiken.
Ondertussen herhaaldelijk contact gehad met Acer.
Vandaag de "toezegging"gehad dat ze het voor de einddatum gaan oplossen.. mhh
De "afdeling" die er mee bezig is, zou door de toestroom van calls aangaande de upgrade zo druk zijn geen tijd hebben om te communiceren........
Ook vandaag Microsoft wakker geschopt, gaat nog niet meteen werken vrees ik, maar ze weten er nu tenminste echt van. (zullen ze vast erg van onder de indruk zijn )
Ik ga maar eens zien of een advokaat iets kan bereiken.
Nog steeds met Acer bezig.... ze zijn ooooh zo vriendelijk.
Om de kosten voor hun te drukken word je halverwege het gesprek teruggezet in het hoofdmenu en na weer 2 minuten mag je je tel. no inspreken.
De laatste die ik gesproken heb zag volgens hem dat het probleem niet goed omschreven was en het zou 2 weken geleden voor vrijdag ! (elke keer weer die vrijdag) Opgelost zijn.
Ze doen niets, weigeren je een teamleider te geven.
Ik ben nu sinds eind september 2009 met ze bezig.
nog een paar dagen en het is een half jaar.......... om een simpele database query aan te passen zodat mijn system id number automatisch opgehaald wordt als ik mijn serienummer invoer..
Tjees... zo'n aanpassing maak ik zelf inder de 2 minuten.
Mijn advies aan toekomstige Acer kopers is dan ook om erg goed na te denken over de kwaliteit van de geboden service voordat ze een Acer aanschaffen.
In ieder geval is het voor mij de laatste keer geweest
Om de kosten voor hun te drukken word je halverwege het gesprek teruggezet in het hoofdmenu en na weer 2 minuten mag je je tel. no inspreken.
De laatste die ik gesproken heb zag volgens hem dat het probleem niet goed omschreven was en het zou 2 weken geleden voor vrijdag ! (elke keer weer die vrijdag) Opgelost zijn.
Ze doen niets, weigeren je een teamleider te geven.
Ik ben nu sinds eind september 2009 met ze bezig.
nog een paar dagen en het is een half jaar.......... om een simpele database query aan te passen zodat mijn system id number automatisch opgehaald wordt als ik mijn serienummer invoer..
Tjees... zo'n aanpassing maak ik zelf inder de 2 minuten.
Mijn advies aan toekomstige Acer kopers is dan ook om erg goed na te denken over de kwaliteit van de geboden service voordat ze een Acer aanschaffen.
In ieder geval is het voor mij de laatste keer geweest
-
Zie voor details mijn topic over Acer's slechte klantenservice voor de Windows 7 upgrade. Op Vara's Kassa staat er ook nog een. Na maanden gedoe heb ik de upgrade net binnen. Als je tenminste probeerde te bestellen op uiterlijk 31 januari 2010 zit je qua recht op levering goed, daarna heb je geen verhaal meer.
Nadat ik de (tamelijk krankzinnige) problemen met Acer eindelijk opgelost kreeg ging de levering via Mentor Media snel (binnen een week) en netjes (goede afhandeling en de juiste cd's). Mocht je nog steeds in de problemen zitten dan kun je het beste bellen met Acer's presales service onder nummer 0800-0158, dat scheelt ook die (te) hoge telefoonkosten. Succes!
Nadat ik de (tamelijk krankzinnige) problemen met Acer eindelijk opgelost kreeg ging de levering via Mentor Media snel (binnen een week) en netjes (goede afhandeling en de juiste cd's). Mocht je nog steeds in de problemen zitten dan kun je het beste bellen met Acer's presales service onder nummer 0800-0158, dat scheelt ook die (te) hoge telefoonkosten. Succes!