LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Grrrrrrrrrrrr Specsavers

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Phina

Grrrrrrrrrrrr Specsavers

Ongelezen bericht door Phina »

Ik heb dus een lenzen abonnement bij specsavers.
Telkens waneer ik mijn lenzen moet krijgen is er iets aan de hand.
Mijn lenzen verdwijnen spontaan in het niets.
Worden niet besteld.
De verkeerde sterkte.
En zo kan ik nog wel even door gaan.

Mijn linker lens (toric) was kapot.
Ik bel op en vraag of er een vervangende contactlens voor mij is.
Nee zegt de persoon aan de telefoon.
Als u nou eens voortaan 4 weken van te voren belt komen uw lenzen wel optijd.
Dat was dus in het verkeerde keelgat!
Ik zei dus pisnijdig: Dus ik moet op 7 juni 2004 vertellen dat op maandag 7 juli 2004 mijn lens kapot gaat! En de L*L zegt nog ja ook. Ik antwoord dat hij niet helemaal goed is en dat ik morgen wel terug bel.
Na een x-aantal keer bellen en nog een maand verder heb ik nog steeds geen lenzen.
Morgenochtend (12-8-2004) wordt ik door iemand van specsavers gebeld. Ik ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen.

Het gaat vanaf het begin al waardeloos en dat heb ik vandaag ook nog maar eens gezegd.

Het is dat ik het geld niet heb om mijn ogen te laten laseren anders had ik daar wel voor gekozen.

Phina (ik moest even ventileren)

Gast

Re: Grrrrrrrrrrrr Specsavers

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo, Phina. Ben erg benieuwd hoe het telefoongesprek is afgelopen. Graag een update!

dremi

Ongelezen bericht door dremi »

Ik ervaar geen enkel probleem. Heb op tijd mijn lenzen en bij een kapotte lens kan ik direct een andere ophalen. :lol:

Gast

Ze moeten nog bellen en het is nu vrijdag.
morgen ga ik gewoon even (on)gezellig langs op zuidplein.

Ik ben echt boos.

Phina

Phina

Ze moeten nog bellen en het is nu vrijdag.
morgen ga ik gewoon even (on)gezellig langs op zuidplein.

Ik ben echt boos.

Phina

Gast

scheer niet alle specsavers over een kam,dat het betreffende filiaal niet helemaal na behoren werkt wil niet zeggen dat ze allemaal ondermaats zijn,er zijn wel degelijk goede bij

Sonja

Ongelezen bericht door Sonja »

ik heb pas ook een bril gekocht, die hadden ze stuk gemaakt
met glazen inzetten, moetst toen ook een maand wachten...
Ze zijn best wel laks.

alleen met de oogmetingen zijn ze erg secuur en goed.
Ik ga toch wel blijven bij specsavers.

Gast

Dan heb je nu zeker een duik en/of WC bril op ?

Phina

Ik ben vandaag bij specsavers geweest op zuidplein.
Eerst werd er verteld dat de lenzen opgestuurd waren.
Toen zei er iemand dat ze gisteren binnengekomen waren.
Al met al een x aantal verschillende verhalen.

Uiteindelijk ben ik met welgemeende excuses en voor 3 maanden lenzen in de juiste sterkte naar huis gegaan.

Op 1 september moeten mijn lenzen die ik elk half jaar krijg binnen zoniet gaan ze er meteen achteraan.

Groeten een blijere Phina

Gast

ik ben weg bij specsavers en zal er nooit meer komen. onze dossiers heb ik laten vernietigen.
leuk bril met glazen kopen moet je daarna eens komen alleen voor glazen
nee ik heb het helemaal gehad met dit stelletje amateurs

DaHamsta

Ongelezen bericht door DaHamsta »

Amateurs is nog licht uitgedrukt!

Per 1 september zou ik mijn nieuwe lenspakket voor het komende half jaar ontvangen. Tot op heden heb ik nog geen lenzen. Na ik denk wel zo'n 20 keer bellen met Specsavers Nijmegen, lijkt het er toch echt op dat ze hun klanten liever kwijt zijn.

De schuld wordt gelegd bij de versturing van de pakketten vanuit Engeland. Kaan best, maar mij kun je niet wijsmaken dat zo'n foutje binnen een maand niet te herstellen is.

Daarbij wordt ik ook nog door verschillende personeelsleden voorgelogen. De een zegt dat de bestelling binnenkort geleverd wordt, terwijl de ander zegt dat de bestelling pas de 29e vanuit Engeland verstuurd is.

Ik heb dus wijselijk mijn lense-by-mail bij Specsavers per direct stopgezet! :evil:

Gast

Koop gewoon een bril, dat scheelt weer een hoop lenzen op de afvalberg. En koop hem bij Specsavers, want daar krijg je de standaardglazen gratis!

DaHamsta

Ongelezen bericht door DaHamsta »

Gast: Zeker Specsavers-fan die nooit het genot van Lenzen geproefd heeft?

Ik zou nooit meer aan een bril beginnen, lenzen zijn van veel groter gemak. Ik heb ook al bij verschillende winkels aanbieders lenzen geprobeerd, maar ik moet zeggen dat de service van Specsavers toch wel het allerbelabberst is.

Ik wacht nog steeds op mijn lenzen....6 oktober onderhand!! :evil:

Gast

Ik heb nog geen bril/lenzen nodig, als ik het ooit nodig ben dan koop ik geen wegwerp-lenzen. Ik geef enorm om het milieu. Er bestaat ook nog zoiets als hard- en softlenzen. :wink:

Gast

Ik heb hier prima ervaringen met mijn torische lenzen van Specsavers. Ik heb ze nu dik twee jaar en krijg ze keurig met de post bezorgd, altijd alles prima in orde. Ik heb een keer een "flubberlens" gehad, zonder problemen vervangen.

Een bril dragen is voor mij geen optie, te sterke glazen waardoor ik met jampotten loop die mijn beeld zo verkleinen dat ik amper nog wat kan lezen/onderscheiden op straat. Met mijn sterkte verkleinen de glazen alles zo'n 75% :-( Extra dunne glazen zijn voor mij dus niet de oplossing. Wel minder zwaar maar ze verkleinen nog net zo veel.

Waarom maandlenzen of wegwerplenzen? Omdat ik op die manier zeker weet dat ik altijd schone lenzen heb en dat is beter voor mijn ogen... mijn ogen zijn me echt heel dierbaar...

opticien

Ongelezen bericht door opticien »

ik ben zelf opticien en begrijp ook niet zo goed waarom mensen naar de specsavers gaan ik heb zelf een studie van 6 jaar gedaan om lenzen te kunnen aanpassen de mensen bij specsavers hebben een interne cursus van 10 dagen hiervoor gedaan!
denk is aan je gezondheid

Yvonn

Ongelezen bericht door Yvonn »

Ik heb nog nooit problemen gehad met het lenzenpakket van specsavers.
het is altijd keurig op tijd. Als het pakket binnenkomt kan ik zeker nog twee maanden wachten alvorens het te moeten openen.

serendipity

Ongelezen bericht door serendipity »

opticien schreef:ik ben zelf opticien en begrijp ook niet zo goed waarom mensen naar de specsavers gaan ik heb zelf een studie van 6 jaar gedaan om lenzen te kunnen aanpassen de mensen bij specsavers hebben een interne cursus van 10 dagen hiervoor gedaan!
denk is aan je gezondheid
dan moet je eens beter je informatie zoeken. Specsavers laat alleen oogmetingen uitvoeren door gediplomeerde opticiens en optometristen waarvan alle diplomas zichtbaar in de winkel of meetruimte hangen en specsavers is ook de enitge keten met een interne 4 jarige opleiding op het HBO te Zwolle en HBO Optometrie te Utrecht.

geen onzin komen vertellen over je 10 dagen.

Gesloten