![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Ik heb een mini notebook gekocht in een belgisch bart smit winkel te 3500 Hasselt.
Bij het thuis komen en volgens het blad dat ik heeft gekregen van de bartsmit winkelen om te eerst maal te gebruiken,moest ik de mini note book opladen en onmiddelijk instellen en halve van de instelling merkte ik dat het een QWERTY toetsenbord is door er gevraagd wordt een computernaam op te geven,nu was het te laat,ik moest de instelling afmaken en zetten de mini notebook dan maar in het nederlands de toetsenbord omdat ik niet anders kan ?
Ik onmiddelijk naar de barts smit winkel in belgië te 3500 hasselt belgië gebeld en die wou mij niet verder helpen,omdat de hoofdkantoor van bart smit daar moest over belissen.
Ik dan onmiddelijk de dag na aankoop van deze mini notebook een e-mail klacht gedaan naar de hoofdkantoor bart smit in nederland en is het nu juist 14 dagen geleden dat ik deze e-mail klacht heeft verzonden naar hoofdklantoor bart smit klantenservice ! En vandaag terug een e-mail verzonden waarom ik nog altijd geen antwoord heeft gekergen van u als hoofdkantoor bart smit ? Op de website van hoofdkantoor bart smit staat geschreven antwoord binnen 14 dagen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Daarom wil ik heel graag de mensen in belgië vertellen kijk uit voor de mini notebook in de belgische bart smit winkels
Ik vind persoonlijk voormij bart smit klantservice een dikke 0 ben een beetje
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Okee,ik ben een domme belg geweest,maar moet daarom de nederlands hoofdkantoor bart smit mij als een domme belg
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)