LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leveringsproblemen henders en hazel

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

het is nu al ruim een half jaar geleden dat we de meubels besteld hebben maar nog steeds niets ontvangen....en wij moeten iedere keer maar weer vragen wanneer het geleverd zal worden.....afgesproken was nu week47 en dat is het nu....meerde mensen die ook wachten op hun meubels??we hebben meubels besteld uit de serie tivoli bij van gils

greeploosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2009 21:25

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door greeploosje »

owjee, wij hebben in november ook een eettafel en salontafel uit de serie Tivoli besteld en daarnaast eetkamerstoelen. (hoogenboezem) de leverdatum werd toen op december/januari gezet

ik hoop dat we niet meer dan een half jaar moeten wachten :shock:

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

we hadden al twee eerdere datums staan....onze meubels zijn besteld in oldenzaal....ik vind het erg dat ik er zelf de hele tijd achteraan moet....werk zelf ook in een winkel....zelf klanten van een paar euro bellen we altijd netjes op......mn vriend wil vandaag nog eens bellen.....mocht het nu nog niet komen worden we denk ik erg boos!!!!!!!!!!!!

greeploosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2009 21:25

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door greeploosje »

en...heb je je meubels al?

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

euhm lang verhaal......ik heb dus een belletje of twee gedaan.....bla bla bla....we stonden ong als langste nog op de lijst van leveren....dit komt omdat we veel dingen uit 1 serie besteld hebben....en ze willen alleen alles in 1 x leveren om kleur verschil te voorkomen...begrijpelijk....de beste man ging weer bellen waar het bleef....ik nog boos op de man omdat wij niet worden geinformeerd hierover....andere beste man belt terug.....en die begon dat mn vriend iets had gezegt dat de meubels wel in januari 2010 mogen komen....najaaaaaaaa echt natuurlijk niet....nog weer een telefoontje later het is de expeditie....er is een datum....23 dec levering meubels.....het gekke is ik geloof het eigenlijk niet....momenteel is het twintig weken levertijd op deze meubels!ik zei tegen de verkoper je kunt dit toch niet zo verkopen aan alle mensen....de orders moeten zich zo ontzettend opstapelen.....jajjajajaa....daarom zeggen we nu ook twintig weken levertijd.....ik ben echt benieuwd.....die 23 dec.....hij begon ook nog over dat we 10%korting hadden gehad...ik dacht nu breekt mn klomp....daarom krijgen we niks....maar dat was niet zo....hij had anders wat met de prijs willen doen....dus we blijven nog 1 xxxxxxxxxx wachtennnnnnnn

greeploosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2009 21:25

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door greeploosje »

jeetje wat vervelend joh :?

ik hoop dat wij eind deze maand onze meubels kunnen verwachten

trouwens, ik las dat jullie 10 % korting hebben gehad? ons werd verteld dat er op Henders & Hazel geen korting mag worden gegeven en ook de tassenactie was al afgelopen :shock: hebben we het slecht getroffen blijkbaar

vanOost
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 mar 2009 07:01

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door vanOost »

Lijkt me niet dat het leveringsprobleem wat bij H&H ligt..

Wij hebben 19 september een vrijwel complete set uit 1 serie van H&H gekocht; hoekbank,TV-meubel,salontafel,bijzettafel,bergkast,boekenkast,eettafel en 6 stoelen.
Ik kreeg op 23 november een telefoontje dat ze binnen waren en heb ze op de 27e laten leveren.

Dat is dus een levertijd van een krappe 10 weken.

Volgens de bezorgers werd er de laatste tijd juist sneller geleverd door de diverse fabrikanten vanwege de krisis.
Dat leek mij eigenlijk ook wel logisch er zullen wel geen lange wachtlijsten zijn in de produktielijnen.

Overigens hebben wij ook korting bedongen en gekregen..was meer dan 10% 8)

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

bij ons werd er nog gezegt dat er bij 1 serie problemen waren geweest en wij daarom niet onze meubels hebben....we hebben ook meer dan 10% korting gekregen......maar niet hel veel meer....zat niet zoveel speling in zeiden ze....wij hebben de meubels besteld bij Van Gils in Oldenzaal....jullie ook???zou toch wel leuk zijn dat we de mneubels met kerst hebbennnnnnnnnnnnnnnnnn......

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

sorrij voor de spelfouten hihihih.....
maar die 10 weken levertijd dat is wel echt snell.....

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

hey die hoogenboom eetkamerstoelen lijken wel veel op het tijpe dat wij besteld hebben dat is de dacran stoel 2 bruine en 4 witte....was ook met korting bij trendhopper een mooie combi leek mij...nog ff en ik weet niet eens meer weat we allemaal besteld hebben :lol:
maar eigenlijk ook geen :lol:

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

sorrij hoogenboezem.....(vrouwen en 10 dingen tegelijk doen)

vanOost
Berichten: 12
Lid geworden op: 03 mar 2009 07:01

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door vanOost »

Nee niet Oldenzaal maar hier;
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... sland&z=13


Sabah serie..welke serie hebben jullie dan... die zo moeilijk leverbaar is?

Frederik70
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2009 13:52

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door Frederik70 »

Op 23 juli 2009 nieuwe meubels besteld van Henders en Hazel serie tivoli
Zou al ik september geleverd worden maar nu is het week 50-2009
Waarschijnlijk zou het deze week geleverd worden maar het is nu vrijdag
Niets gehad of gehoord.

Alle oude meubels heb ik reeds verkocht het wordt een gezellige kerst tussen de dozen !!

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

@frederik vraagje waar besteld?

Frederik70
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 dec 2009 13:52

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door Frederik70 »

Een meubelzaak bij ons in de buurt.
Maar niet van Gils in Oldenzaal

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

dit is dus wel landelijk waarschijnlijk....Tivoli series zijn gewoon niet te leveren....ik wacht de 23 december nog eens af.....ik weet wel er gaan hel veel mensen komen die moeten wachten......

greeploosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2009 21:25

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door greeploosje »

vrijdag zouden onze meubels misschien binnenkomen. ik ben benieuwd of we komende week een telefoontje krijgen dat ze echt binnen zijn.

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

jaja we hebben weer telefoon gehad......het gaat echt binnen komen volgende week......en helemaal geweldig we krijgen een waardebon van 100 euro voor het lange wachten!!!ik houd jullie op de hoogte.....

greeploosje
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 sep 2009 21:25

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door greeploosje »

onze meubels zijn binnen :D

alleen kunnen we ze nog niet hebben want het huis is voorlopig nog niet af :P
dus de winkel mag ze nog even opslaan ;)

naadje34
Berichten: 22
Lid geworden op: 24 nov 2009 21:40

Re: leveringsproblemen henders en hazel

Ongelezen bericht door naadje34 »

jajaaaa we hebben de meubels binnen....en het staat al mooi op de plek....eindelijks!!helemaal happy!!wel ff druk zo voor de kerst!!

Gesloten