LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onterecht bij BKR aangemeld.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Dorri

Onterecht bij BKR aangemeld.

Ongelezen bericht door Dorri »

Hallo,

Telfort heeft mij bij het BKR ten onrechte aangemeld. Ze hebben mij verward met iemand anders.

Op dit moment zit ik voor mijn studie in het buitenland. Mijn Visa is geblokkeerd. Ik kon niet meer in het rood staan bij mijn eigen bank etc. etc.

Na 1,5 maand contact te hebben onderhouden met de BKR kwam ik achter wie mijn naam heeft opgegeven. Ik heb contact opgenomen met Telfort. Zij wisten niet eens wie ik was of hoe ze zo'n fout hebben kunnen maken. Maar de leed is al geleden. Ik zit hier in geld problemen en dat heb ik voor een groot deel aan hun domme en ontrechte actie te danken.

Nu zegt de BKR dat het zo wel goed is en dat ik blij ben dat ik "heel snel" van de zwarte lijst ben verwijderd.
Maar dat vind ik helemaal niet ok. Want de Visa wilt mij niet meer als klant. En wie weet wat voor problemen ik straks kan verwachten. En dat door een blunder van Telfort.

Wat kan ik doen om dit aan te vechten? Kan ik ze voor de rechter slepen?

Bedankt.

Dorri.

jor

Re: Onterecht bij BKR aangemeld.

Ongelezen bericht door jor »

Dorri schreef:Hallo,

Telfort heeft mij bij het BKR ten onrechte aangemeld. Ze hebben mij verward met iemand anders

Na 1,5 maand contact te hebben onderhouden met de BKR kwam ik achter wie mijn naam heeft opgegeven.

Wat kan ik doen om dit aan te vechten? Kan ik ze voor de rechter slepen?
Dorri.
Telfort of de BKR hebben hier toch geen schuld aan. Je geeft zelf aan dat je erachter bent gekomen wie je naam daar heeft opgegeven en als je al wil procederen zou het tegen die persoon moeten zijn, die heeft tenslotte met dit misbruik van jou naam+gegevens dit allemaal veroorzaakt.Ook het verhaal dat Visa je niet meer als klant wil is vreemd,als jij ter goeder trouw bent zou het toch hersteld kunnen worden. Of er moeten natuurlijk andere zaken spelen die je hier niet meld. Je kunt de persoon die je in feite heeft bestolen bij Visa bekend maken en zo jou naam zuiveren.

Dorri

Ongelezen bericht door Dorri »

Niemand heeft mijn naam misbruikt. Het nummer dat de meneer op dit moment heeft, schijnt, ooit van mij geweest te zijn. Dus Telfort heeft mijn gegevens nog steeds. De meneer die Telfort geld schuldig is heeft dus niet gefraudeerd of wat dan ook. Telfort maakt de domme fout.

En dat van de Visa vind ik zelf ook vreemd.

Dank voor uw mening.

jor

Ongelezen bericht door jor »

Dorri schreef: Na 1,5 maand contact te hebben onderhouden met de BKR kwam ik achter wie mijn naam heeft opgegeven.
Hier staat anders niet dat degene hetzelfde nummer had maar dat die persoon jou naam heeft opgegeven.
Dorri schreef.....Het nummer dat de meneer op dit moment heeft, schijnt, ooit van mij geweest te zijn. Dus Telfort heeft mijn gegevens nog steeds.

Gesloten