MgEvents weer even op het web.
Voor het bedrijf echt uit de lucht is nog even een nieuwsbrief
Geachte relatie,
MG Events is zich er van bewust dat er een groot aantal gedupeerde muziekliefhebbers is vanwege de gedwongen annulering van bepaalde concerten. MG Events betreurt deze gehele situatie ten zeerste en zij heeft begrip voor de ontstane onvrede. Door middel van dit bericht wil MG Events u graag nader informeren over de stand van zaken en hoe het tot dit punt heeft kunnen komen.
Een aantal jaren geleden heb ik, Marianne Los, thans bestuurder van MG Events, samen met mijn man Hein, MG Events opgericht. Na het overlijden van mijn man in 2007, heb ik ruim twee jaar lang mijn uiterste best gedaan om het bedrijf draaiende te houden. En ondanks mijn zeer slechte gezondheid, en het advies van mijn arts om alle werkzaamheden neer te leggen, ga ik toch door.
Als bestuurder heb ik dan ook mijn verantwoordelijkheid genomen en getracht om al datgene te doen wat in de macht ligt van MG Events om de schade zoveel mogelijk te beperken. Onlangs hebben alle klanten van MG Events een bericht van een Duitse promotor ontvangen, waarin hen een passend voorstel wordt gedaan, om de door hen geleden schade zoveel mogelijk te beperken. Voor meer informatie kan er contact worden opgenomen met CTS Eventim Nederland via het telefoonnummer 020 – 511 00 70 of per e-mail via
[email protected].
Inmiddels is duidelijk geworden dat MG Events haar faillissement moet aanvragen. Wanneer duidelijk is wie de curator wordt in onderhavig dossier, zal dit hier worden gecommuniceerd.
Namens MG Events,
Marianne Los
bron :
http://www.mgevents.nl/