Ik heb een LG tv waar een PCMCIA kaart in kan
en nu werd mij de Conax CI Module aangeraden
maar nu wil ik vragen of daar een smartcard in moet
want wij hebben beneden al een DVB-T Tuner met CanalDigitaal.
Als er een smartcard in moet welke PCMCIA kaart
zou ik dan beter kunnen gebruiken?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] !!!! Help Conax CI Module !!!!
Re: !!!! Help Conax CI Module !!!!
Je bericht is een beetje chaotisch maar ik denk dat je digitale televisie wilt ontvangen via de schotel. Hiervoor heb je een digitale ontvanger nodig die werkt volgens de DVB-S norm.
In deze ontvanger dit een CI module voor de Mediaguard codeer norm. In deze CI zit de smartcard van Canaal Digital.
In uw LG tv zit een DVB-T ontvanger die geschikt is voor de signalen van digitenne. deze signalen kunt u ontvangen met een antenne. In de tv kan een Conax CI module geplaatst worden voor de decodering van het signaal en hier past dan de smartcard van KPN Digitenne dan weer in.
Beide smartcards en CI's zijn niet uitwisselbaar omdat ze met verschillende codeersystemen werken.
Samengevat:
Schotel,DVB-S, Canaal digitaal, Mediaguard CI, Canaal Digitaal Smartcard.
Antenne, DVB-T, KPN Digitenne, Conax CI, KPN Digitenne Smartcard.
In deze ontvanger dit een CI module voor de Mediaguard codeer norm. In deze CI zit de smartcard van Canaal Digital.
In uw LG tv zit een DVB-T ontvanger die geschikt is voor de signalen van digitenne. deze signalen kunt u ontvangen met een antenne. In de tv kan een Conax CI module geplaatst worden voor de decodering van het signaal en hier past dan de smartcard van KPN Digitenne dan weer in.
Beide smartcards en CI's zijn niet uitwisselbaar omdat ze met verschillende codeersystemen werken.
Samengevat:
Schotel,DVB-S, Canaal digitaal, Mediaguard CI, Canaal Digitaal Smartcard.
Antenne, DVB-T, KPN Digitenne, Conax CI, KPN Digitenne Smartcard.