LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gedupeerd door MG Events BV

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Jolanda en Rita

Gedupeerd door MG Events BV

Ongelezen bericht door Jolanda en Rita »

Ook wij zijn gedupeerd door MG Events BV.
Wij hebben voor 3 concerten die plaats zouden vinden in de Rijnhal kaarten gekocht.
Het betreft 2 kaarten voor Brunner&Brunner op 3 december 2009, 2 kaarten voor Hansi Hinterseer op 28 januari 2010 en 3 kaarten voor Semino Rossi op 25 februari 2010 met een totaalbedrag van Euro 360,00 waarin 10% korting is verwerkt.
Vanaf het moment dat wij hoorden van mogelijke problemen bij MG Events (voor ons was dat op 17 oktober 2009) hebben wij geregeld contact gehad met M. Gödden van MG Events waarin wij om opheldering vroegen (wel of niet doorgaan van de concerten, zo niet wat te doen met de kaarten, vraag om teruggave van het door ons betaalde geld).
Uitleg liet te lang op zich wachten, bleef vaag en niet volledig duidelijk, meerdere keren geen antwoord op gestelde vragen. Uiteindelijk kregen wij wel als antwoord op een door ons gestuurde mail dat de 3 concerten waarvoor wij kaarten hadden gekocht geannuleerd waren en dat ALLES waarvoor ook wij kaarten hadden overgedaan zou worden aan een duitse promotor waarvan wij BINNENKORT bericht zouden ontvangen met daarin een telefoonnummer voor verdere informatie.
Er zou dan een PASSEND VOORSTEL gedaan worden.
Dit schriftelijk bericht ontvingen wij pas op 30 november '09, slechts 3 dagen voor het concert van Brunner&Brunner.
De pormotor waarover werd gesproken is Semmel Concerts in samenwerking met Eventim.nl
Op 30 november jl. hebben wij het aangegeven telefoonnummer gebeld voor informatie. Die kon men ons niet geven maar wel werden alle gegevens van de concerten genoteerd waarna werd gezegd dat wij teruggebeld zouden worden. Niet gebeurd.
Gisterenavond (2 december) kregen wij een mail van Eventim.nl met daarin een lijst met geboden alternatieven waarvan wij ons afvragen of er voor ons daadwerkelijk gezien onze prima plaatsen voor de concerten geboekt bij MG Events een gelijkwaardige vervanging kan zijn.
Wij voelen ons door MG benadeeld en 'aan het lijntje' gehouden.
Wat wij MG ook heel erg kwalijk nemen is dat zij bovenop het aanzienlijk bedrag waarvoor wij gedupeerd zijn, het contributiegeld voor de MG Club voor 2010 van Euro 25,00 nog begin oktober hebben geïnd terwijl wij nog niet op de hoogte waren van problemen maar deze er hoogstwaarschijnlijk al wel geweest zijn.
Het totaalbedrag bedraagt nu voor ons Euro 360,00 + Euro 25,00 = Euro 385,00 waarvoor wij tot op heden nog NIETS hebben terug ontvangen.
De emotionele kant van dit alles willen wij hier achterwege laten. Deze is nauwelijks te beschrijven omdat het voor ons - buiten het geld om - om een afscheidsconcert van Brunner&Brunner gaat.........

Mölleke

Re: Gedupeerd door MG Events BV

Ongelezen bericht door Mölleke »

kijk morgen omroep gelderland om 18.uur gaat over MG Events
gr. Mölleke

Mölleke

Ongelezen bericht door Mölleke »

nu maar af wachten wat MG Events gaat doen???
gr, Mölleke

oxeimp

Ongelezen bericht door oxeimp »

Bedankt voor de tip.

gerjohamer

Ongelezen bericht door gerjohamer »

goedendag ,wij zijn ook gedupeerd door mg events,wij hadden 3 kaartjes van 150 euro voor demis roussos gekocht,concert werd afgelast en hebben na die tijd niets meer gehoord van mg events,ze mailden alleen terug dat we misschien naar een vervangend concert konden via een duitse promotor,wij wilden naar demis roussos en als ik naar een ander concert wil dan boek ik dat zelf wel ,wij willen gewoon ons geld terug of naar demis roussos als hij alsnog komt groetjes gerjo

andreenriet

Ongelezen bericht door andreenriet »

Hallo,

ook ik had 2 kaarten besteld en betaald voor Demis in Arnhem.
Vond het erg jammer dat het niet door ging........
Had er nog vertrouwen in dat ik mijn geld terug zou krijgen,
totdat ik dit tegenkom......... nooit gedacht dat mij zoiets zou overkomen.
Het moet toch niet kunnen dat zoiets gebeurd,
we moeten toch allemaal hard werken voor onze centen!!!

Groetjes van Riet

Stefan46

Ongelezen bericht door Stefan46 »

Lees hier eens. Dat werpt ook weer een ander licht op de zaak.
http://www.spiel.nl/nieuws/officilereac ... rading.htm

willem25101966

Ongelezen bericht door willem25101966 »

Hallo allemaal,

Nou wij zijn ook gedupeerd door MG Events.
We hebben hier nog kaarten liggen voor het concert van Andrea Berg van 19 november jl. en Brunner & Brunner van 3 december jl.
Met stijgende verbazing volg ik al een tijdje de berichtgeving rond MG.
Wij kennen de directie van MG al vanuit de begntijd in 1997.
Marianne Los en haar man begonnen met de verkoop van Duitstalige CD's op braderieen en jaarmarkten.
In de loop der jaren werden de activiteiten steeds verder uitgebreid en kwamen de concerten.
Wij kunnen nog begrip opbrengen voor het feit dat een organisatie op een gegeven moment financieel door het ijs zakt en dat je als schuldeiser met lege handen achterblijft.
Waar dit begrip echter ophoud is het moment dat klanten die jarenlang netjes hun facturen hebben betaald als dank belazerd worden met de verkoop van kaarten waarvan de organisatie al weet dat de concerten niet doorgaan.
Dit in een laatste wanhoopsdaad nog aan geld te komen.
Wij overwegen nog om aangifte te doen wegens oplichting.
Marianne als je dit mocht lezen: Shame on you, je hebt ons en al je trouwe fans diep teleurgesteld.

gr.

Willem & Rina

Gesloten