| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gameboys-club.com
Re: gameboys-club.com
ja ik heb zelf wel een mail gestuurd naar moneybookers heb hier alleen nog niks over terug gekregen.
Sta er dus een beetje van te kijken dat jij wel een mail hebt gekregen vanuit hun eigen initiatief.
Ook wilde ik even kwijt dat het dus geen zin heeft om hier rekeningnummers en namen te gaan vermelden zoals je hier boven wel ziet (mevrouw xxxx).
Alle namen die gebruikt worden zijn waarschijnlijk vals en gewoon van hyves paginas en diverse afgeplukt.
De rekeningnummers zijn alleen tussenhaltes voor de desbetreffende banken voordat het daadwerkelijk word overgemaakt naar moneybookers(ideal)
Het heeft dus geen nut te gaan zoeken waar deze rekeningnummers allemaal vermeld staan op internet want dit is een standaard gebruikt nummer voor dit soort transacties.
Ik zal zelf nog even afwachten tot ik iets hoor van moneybookers aangezien ze hier toch al mee bezig zijn moet het mij geen onbegonnen zaak lijken om dan ook daadwerkelijk over te gaan tot terugstorting van het geld van gedupeerden.
Maar ja zit alsnog stiekem te hopen dat het allemaal sinterklaas-drukte is en dat we te hard van stapel gelopen zijn maar dat zal het geval helaas niet zijn.
Groetjes
Sta er dus een beetje van te kijken dat jij wel een mail hebt gekregen vanuit hun eigen initiatief.
Ook wilde ik even kwijt dat het dus geen zin heeft om hier rekeningnummers en namen te gaan vermelden zoals je hier boven wel ziet (mevrouw xxxx).
Alle namen die gebruikt worden zijn waarschijnlijk vals en gewoon van hyves paginas en diverse afgeplukt.
De rekeningnummers zijn alleen tussenhaltes voor de desbetreffende banken voordat het daadwerkelijk word overgemaakt naar moneybookers(ideal)
Het heeft dus geen nut te gaan zoeken waar deze rekeningnummers allemaal vermeld staan op internet want dit is een standaard gebruikt nummer voor dit soort transacties.
Ik zal zelf nog even afwachten tot ik iets hoor van moneybookers aangezien ze hier toch al mee bezig zijn moet het mij geen onbegonnen zaak lijken om dan ook daadwerkelijk over te gaan tot terugstorting van het geld van gedupeerden.
Maar ja zit alsnog stiekem te hopen dat het allemaal sinterklaas-drukte is en dat we te hard van stapel gelopen zijn maar dat zal het geval helaas niet zijn.
Groetjes
heb zojuist via www.ecops.be voor de belgische gedupeerden aangifte gedaan van oplichting het referentienr van de aangifte fce10fbaa8b24731811808b4c6d98224
Ik wacht af wat er gaat gebeuren heb gewoon het bedrag via mijn bank overgemaakt naar ING Nederland dus denk dat dit niet verzekerd is zoals Visa,mastercard,...
Leuk is iets anders,kan ik morgen naar de speelgoedwinkel en andere cadeau gaan zoeken voor de kids!
Ik wacht af wat er gaat gebeuren heb gewoon het bedrag via mijn bank overgemaakt naar ING Nederland dus denk dat dit niet verzekerd is zoals Visa,mastercard,...
Leuk is iets anders,kan ik morgen naar de speelgoedwinkel en andere cadeau gaan zoeken voor de kids!
na dat ik gisteren deze melding op dit forum ging zetten dacht ik dat ik de enigste zou wezen die gedupeert zou zijn ik ben wel blij dat er zoveel mensen hebben gereageerdt want dan heb toch wel het idee ik ben niet de enigste die er in getuint is in die mooie website
het zag er heel betrouwbaar uit ik vind het alleen jammer als je naar sommige instantie belt dat ze gelijk zeggen moet je maar niet op internet kopen plus waar ik woon in katwijk kan ik pas maandag aangiften doen terwijl ik gisteren al melding er van heb gemaakt
ik heb wel alle site`s van marktplaats en kaza ook gewaarschuwd
want hoeveel zijn er nog die we niet gehoort hebben op dit forum en die morgen niks hebben voor de sint
ik denk dat het verstandig is als je aangiften doet om ook dingen uit dit forum mee te nemen naar de politie hoop dat tros opgelicht hier ook nog wat mee zo kunnen doen omdat het om een rekeningnummer gaat waar hun ook al voor gewaarschuwd hebben en waar de ing ook al zou ingrijpen maar kennenlijk is dat ook niet gebeurt anders had dit nummer toch niet meer kunnen bestaan als hier al meldingen over zijn geweest en misschien als iedereen een brandtbrief stuurd naar het progamma opgelicht misschien krijgen we dan neg eens te horen wie er achter deze oplichters zitten
groeten sandra
het zag er heel betrouwbaar uit ik vind het alleen jammer als je naar sommige instantie belt dat ze gelijk zeggen moet je maar niet op internet kopen plus waar ik woon in katwijk kan ik pas maandag aangiften doen terwijl ik gisteren al melding er van heb gemaakt
ik heb wel alle site`s van marktplaats en kaza ook gewaarschuwd
want hoeveel zijn er nog die we niet gehoort hebben op dit forum en die morgen niks hebben voor de sint
ik denk dat het verstandig is als je aangiften doet om ook dingen uit dit forum mee te nemen naar de politie hoop dat tros opgelicht hier ook nog wat mee zo kunnen doen omdat het om een rekeningnummer gaat waar hun ook al voor gewaarschuwd hebben en waar de ing ook al zou ingrijpen maar kennenlijk is dat ook niet gebeurt anders had dit nummer toch niet meer kunnen bestaan als hier al meldingen over zijn geweest en misschien als iedereen een brandtbrief stuurd naar het progamma opgelicht misschien krijgen we dan neg eens te horen wie er achter deze oplichters zitten
groeten sandra
Volgens mij moeten we ook klacht bij ING Nederland indienen zij wisten er immers al langer vanaf dat dit rekeningnummer werd gebruikt voor oplichtingszaken,kan toch niet dat een bank hier zomaar aan blijft meewerken aan deze drieste criminele praktijken!!!! 
nog 1 keer dat rekeningnummer is een tussenrekening van ing zelf waar het geld heen gaat voordat het naar moneybookers overgemaakt word heeft niks met de oplichters te maken...... hoop echtd at ik zelf nog wat hoor van moneybookers en dat hun zo schappelijk zullen zijn de gedupeerden hun geld terug te geven.
Groetjes
Groetjes
Nu dat begrijp ik dan niet helemaal, want ik kreeg toch duidelijk de melding dat de rekening op naam staat (of inmiddels stond) van xxxx.
Hoe bedoel je tussenrekening? Ook vraag ik mij af, hoe iemand een rekening kan openen zonder zich te identificeren! Ik bedoel je hebt toch altijd een legitimatiebewijs nodig. Is het anders zo simpel om een rekening te openen?
Ik heb zelfs nog gebeld om te vragen of het wel klopte, dat de rekening op naam staat van xxxx en dit werd door hem bevestigd. Helaas ben ik zo dom geweest om op de verzendknop te drukken want direct daarna had ik al niet zo,n lekker gevoel.
Hoe bedoel je tussenrekening? Ook vraag ik mij af, hoe iemand een rekening kan openen zonder zich te identificeren! Ik bedoel je hebt toch altijd een legitimatiebewijs nodig. Is het anders zo simpel om een rekening te openen?
Ik heb zelfs nog gebeld om te vragen of het wel klopte, dat de rekening op naam staat van xxxx en dit werd door hem bevestigd. Helaas ben ik zo dom geweest om op de verzendknop te drukken want direct daarna had ik al niet zo,n lekker gevoel.
Ook ik heb een bestelling gedaan. Betreft een iPhone 3G (€300,-). Is het al zeker dat we opgelicht zijn of bestaat er nog een kans dat de pakketjes nog aankomen?
Heb betaald via moneybookers (iDeal). Enige kans dat ik mijn geld terug kan krijgen? Heb net even mijn moeder gesproken, zij zegt dat het mogelijk is binnen 10 dagen een betaling terug te vorderen? Kan iemand dit misschien bevestigen?
Mvg,
Dex Rila
Heb betaald via moneybookers (iDeal). Enige kans dat ik mijn geld terug kan krijgen? Heb net even mijn moeder gesproken, zij zegt dat het mogelijk is binnen 10 dagen een betaling terug te vorderen? Kan iemand dit misschien bevestigen?
Mvg,
Dex Rila
die tussenrekning word gebruikt voor ideal(moneybookers)
en nee je kan je geld niet terug vorderen dat ben je kwijt.
Je kan alleen terugvorderen als het doormiddel van automatische incasso is gedaan. Ideal word gezien als een digitale handtekening onder een digitaal koopcontract waar je zelf voor hebt gekozen dus werkt de bank hier niet in mee.
De enige mogelijkheid die wij met zijn allen hebben is hopen dat moneybookers schappelijk is en ons tegemoet komt en dit vooral omdat hun hier op dit forum al iemand via de mail benaderd hebben met de vraag of de goederen wel daadwerkelijk zijn aangekomen.
Terugboeken kan wel als je via een creditcard hebt betaald daar zul je een formulier voor moeten aanvragen bij desbetreffend krediet verstrekkend bedrijf.
En ja het is denk ik wel een feit ondertussen dat we opgelicht zijn.
Groetjes
en nee je kan je geld niet terug vorderen dat ben je kwijt.
Je kan alleen terugvorderen als het doormiddel van automatische incasso is gedaan. Ideal word gezien als een digitale handtekening onder een digitaal koopcontract waar je zelf voor hebt gekozen dus werkt de bank hier niet in mee.
De enige mogelijkheid die wij met zijn allen hebben is hopen dat moneybookers schappelijk is en ons tegemoet komt en dit vooral omdat hun hier op dit forum al iemand via de mail benaderd hebben met de vraag of de goederen wel daadwerkelijk zijn aangekomen.
Terugboeken kan wel als je via een creditcard hebt betaald daar zul je een formulier voor moeten aanvragen bij desbetreffend krediet verstrekkend bedrijf.
En ja het is denk ik wel een feit ondertussen dat we opgelicht zijn.
Groetjes
Tjeh, hoe zit het dan met die mensen "xxxx"? Rekening schijnt op hun naam te staan... Zouden deze erachter kunnen zitten of zijn zij gewoon eruit geplukt?
Heb vernomen dat ze in xxxx wonen, net als ikzelf. Ik zou eventueel wel verhaal kunnen gaan halen.....
Mvg,
Heb vernomen dat ze in xxxx wonen, net als ikzelf. Ik zou eventueel wel verhaal kunnen gaan halen.....
Mvg,
Die mevrouw xxxx heeft hier op het forum ook al een bericht geplaatst...als dat echt van haar is tenminste...en zij heeft gezegd dat ze er niets mee te maken heeft.
Ik heb ook echt die melding gekregen, xxxx bij m'n overboeking van 0,01 naar dat nummer, dat krijg je altijd van de oude Postbank als je naar dezelfde bank geld overmaakt. Heb de ING gemaild dus ben benieuwd, dus als er meer mensen zijn die dat willen doen grag. En aangifte kan niet via internet kreeg ik net de horen n.a.v. mijn aangifte, dat moet echt op een politie buro. Maakt niet uit waar zeiden ze.Dexizzle schreef:Tjeh, hoe zit het dan met die mensen "xxxx"? Rekening schijnt op hun naam te staan... Zouden deze erachter kunnen zitten of zijn zij gewoon eruit geplukt?
Mvg,
Er zijn zat mensen die hun rekeningnummer uitlenen aan "vrienden" en achteraf blijken er allerlei criminele activiteiten te hebben plaatsgevonden.Meisje25 schreef:Die mevrouw xxxx heeft hier op het forum ook al een bericht geplaatst...als dat echt van haar is tenminste...en zij heeft gezegd dat ze er niets mee te maken heeft.
ik heb voor gameboys club geflyerd
ze zeide dat me geld op 4 dec gestort zou worden
en dat is nog niet gebeurt ook was de communicatie met de
werknemers slecht niemand kende de mensen die de flyers stuurde
iedereen kreeg ze flyers van de teamleider ik heb wel mijn teamleiders nummer
voor jullie ik weet niet of jullie daar iets aan hebben : 0684588449
ook werkte gameboys club doormiddel van mailen en smsjes
ik zie ook dat de site opeens een storing heeft het is wel heel toevallig
maar mijn vraag is of ze wat kunnen doen met mijn rekeningnummer
omdat ik die gegeven moest geven.
ze zeide dat me geld op 4 dec gestort zou worden
en dat is nog niet gebeurt ook was de communicatie met de
werknemers slecht niemand kende de mensen die de flyers stuurde
iedereen kreeg ze flyers van de teamleider ik heb wel mijn teamleiders nummer
voor jullie ik weet niet of jullie daar iets aan hebben : 0684588449
ook werkte gameboys club doormiddel van mailen en smsjes
ik zie ook dat de site opeens een storing heeft het is wel heel toevallig
maar mijn vraag is of ze wat kunnen doen met mijn rekeningnummer
omdat ik die gegeven moest geven.
Ik ga het ook melden bij de ING.
Ik kan gewoon aantonen, dat het bedrag is overgemaakt naar deze rekening die op naam staat van xxxx. Ik bedoel het staat gewoon zwart op wit.
Mochten vrienden hun rekeningen uitlenen, dan zou dat betekenen, dat xxxx hier van zou moeten weten.
Stel dat er gebruik is gemaakt van iemand zijn identiteit, dan zou dat inhouden, dat deze persoon een paspoort of een rijbewijs is kwijtgeraakt want om een rekening te openen heb je een legitimatiebewijs nodig!
De advertenties staan nog gewoon op marktplaats.
Ik heb marktplaats ook op dit forum gewezen maar zij ondernemen geen enkele actie!
Ik kan gewoon aantonen, dat het bedrag is overgemaakt naar deze rekening die op naam staat van xxxx. Ik bedoel het staat gewoon zwart op wit.
Mochten vrienden hun rekeningen uitlenen, dan zou dat betekenen, dat xxxx hier van zou moeten weten.
Stel dat er gebruik is gemaakt van iemand zijn identiteit, dan zou dat inhouden, dat deze persoon een paspoort of een rijbewijs is kwijtgeraakt want om een rekening te openen heb je een legitimatiebewijs nodig!
De advertenties staan nog gewoon op marktplaats.
Ik heb marktplaats ook op dit forum gewezen maar zij ondernemen geen enkele actie!
Heb juist een mail gestuurd naar ING Nederland hoe het kan dat een rekeningnr dat al veel langer gekend is voor oplichtingszaken nog steeds kan gebruikt worden door oplichters,als zij het nalaten van het rekeningnr te blokkeren,is het volgens mij toch hun verantwoordelijkheid dat mensen opgelicht zijn!
Dat normaal een bank er niet kan tss komen in transacties tss koper en verkoper
kan ik begrijpen maar niet als er al langer sprake is dat er oplichting in het spel is en dat ze daar dan niets aan den kan er bij mij echt niet in!
Als ik een mail van ING terug krijg post ik hem hier!
Dat normaal een bank er niet kan tss komen in transacties tss koper en verkoper
kan ik begrijpen maar niet als er al langer sprake is dat er oplichting in het spel is en dat ze daar dan niets aan den kan er bij mij echt niet in!
Als ik een mail van ING terug krijg post ik hem hier!
Ben er inmiddels achter wie de familie xxxx is, omdat deze bij mij in het dorp wonen. Deze kunnen wij uitsluiten! Deze mensen hebben niets te maken met de oplichterijen!
Mvg,
Dex Rila
Mvg,
Dex Rila
volgens mij kunnen mensen hier echt niet lezen nog 1 laatste keer dan voordat jullie al jullie tijd verdoen met de tegenrekening van ING voor ideal....
674773837 is geen rekening nummer van iemand dit is een nummer wat algemeen word gebruikt om geld van ideal uit te betalen in batches aan de zakelijke klanten(degen die dus iets verkopen) het rekeningnummer van de oplichters is dus een rekeningnummer wat achter dit rekeningnummer schuilt als iemand daar dus achter komt zijn we al een stap verder en is niet iedereen zijn tijd zo nutteloos aan het besteden bij de ing....
en omdat mensen hier op het forum suggereren dat iemand geen oplichter is omdat ze die kennen of bij hun in het dorp woont is niet echt geloofwaardig want iedereen kan zich bezig houden met praktijken waar hun vrouw vrienden of kennissen niks vanaf weten vind het idd wel heel raar dat dat rekeningnummer van de familie xxxx tevoorschijn komt dat betekend dat het geld daar wel naar toe is gestort als dit op facturen te zien is...
daarnaast kan het ook zijn dat de oplichters zelf ook actief deelnemen aan zon forum dus neem niet alles voor waarheid aan....
674773837 is geen rekening nummer van iemand dit is een nummer wat algemeen word gebruikt om geld van ideal uit te betalen in batches aan de zakelijke klanten(degen die dus iets verkopen) het rekeningnummer van de oplichters is dus een rekeningnummer wat achter dit rekeningnummer schuilt als iemand daar dus achter komt zijn we al een stap verder en is niet iedereen zijn tijd zo nutteloos aan het besteden bij de ing....
en omdat mensen hier op het forum suggereren dat iemand geen oplichter is omdat ze die kennen of bij hun in het dorp woont is niet echt geloofwaardig want iedereen kan zich bezig houden met praktijken waar hun vrouw vrienden of kennissen niks vanaf weten vind het idd wel heel raar dat dat rekeningnummer van de familie xxxx tevoorschijn komt dat betekend dat het geld daar wel naar toe is gestort als dit op facturen te zien is...
daarnaast kan het ook zijn dat de oplichters zelf ook actief deelnemen aan zon forum dus neem niet alles voor waarheid aan....
lees net weer wat op marktplaats hij is dus nog steeds bezig misschien heeft mevrouw xxxx een zoon en moet ze die eens inde gaten houden 
hallo mensen.
pas op met spellen kopen van de xbox 360 call of duty modern warfare 2.
Ene xxxx of xxxx biedt ze te koop aan en stuurt niets op na betaling.
Als je geen paypal heb zegt hij dat zijn moeder wel ing bank heeft maar na 1 week nog steeds niets vernomen van hem.
Dit zijn de gegevens die ik van hem heb gekregen.
Zelfs na 2 keer een mailtje teruggestuurt te hebben naar hem laat hij niets horen.
naam: xxxx
adres: xxxx
type bank: xxxx
bank rekeningnummer: xxxx.
Stuur geen geld want je ontvangt niets
hallo mensen.
pas op met spellen kopen van de xbox 360 call of duty modern warfare 2.
Ene xxxx of xxxx biedt ze te koop aan en stuurt niets op na betaling.
Als je geen paypal heb zegt hij dat zijn moeder wel ing bank heeft maar na 1 week nog steeds niets vernomen van hem.
Dit zijn de gegevens die ik van hem heb gekregen.
Zelfs na 2 keer een mailtje teruggestuurt te hebben naar hem laat hij niets horen.
naam: xxxx
adres: xxxx
type bank: xxxx
bank rekeningnummer: xxxx.
Stuur geen geld want je ontvangt niets
-
Eric Hendrickx
Ik heb bestelnr 1194 en ben ook niet verder geraakt dan een 'uw bestelling wordt bekeken'.
Ondertussen heb ik via ecops ( enkel voor Belgie ) een melding gedaan. Ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen.
Als je met VISA betaald hebt kan je dit enkel na de afrekening betwisten. Dit kan je doen door de afrekening met het betwistte bedrag en een woordje uitleg te faxen naar 02/2058588. Ik ga ook een klacht bij moneybookers neerleggen want zij hebben geen goede controle gedaan wie ze als klant binnenhalen.
Als er iemand nog tips heeft, dan had ik die graag geweten.
Ondertussen heb ik via ecops ( enkel voor Belgie ) een melding gedaan. Ik raad iedereen aan om hetzelfde te doen.
Als je met VISA betaald hebt kan je dit enkel na de afrekening betwisten. Dit kan je doen door de afrekening met het betwistte bedrag en een woordje uitleg te faxen naar 02/2058588. Ik ga ook een klacht bij moneybookers neerleggen want zij hebben geen goede controle gedaan wie ze als klant binnenhalen.
Als er iemand nog tips heeft, dan had ik die graag geweten.
naam : Gameboys Club
type bank : ING
bank rekeningnummer : 3451673
BIC code : INGBNL2A
IBAN code : NL59INGB0003451673
Zoals ik al zei, ik kan aantonen dat deze rekening op naam staat van xxxx.
Niet iedereen heeft betaalt d.m.v. Ideal.
Het lijkt mij dan ook geen onzin om dit bij de ING te melden gezien het feit dit rekeningnummer blijkbaar nog steeds gebruikt wordt (zie bovenstaande).
Het zal inderdaad wel erg moeilijk worden te achterhalen welke rekening schuil gaat achter 674773837.
type bank : ING
bank rekeningnummer : 3451673
BIC code : INGBNL2A
IBAN code : NL59INGB0003451673
Zoals ik al zei, ik kan aantonen dat deze rekening op naam staat van xxxx.
Niet iedereen heeft betaalt d.m.v. Ideal.
Het lijkt mij dan ook geen onzin om dit bij de ING te melden gezien het feit dit rekeningnummer blijkbaar nog steeds gebruikt wordt (zie bovenstaande).
Het zal inderdaad wel erg moeilijk worden te achterhalen welke rekening schuil gaat achter 674773837.