LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beloning enquete - hotelcheque van Korteweg Consultancy

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
narayani

Beloning enquete - hotelcheque van Korteweg Consultancy

Ongelezen bericht door narayani »

begin oktober kreeg ik een email ([email protected]). Ik kreeg als dank voor deelname aan een enquete een hotelcheque van Select hotel. Het gekke was dat er geen bevestiging kwam nadat ik online mijn gegevens incl banknummer had ingevuld. Ergens in de mail, in het klein, staat dat er enkel adminsitratiekost van je rekening gehaald zou worden van € 2.95... Niet veel ok. 3 weken later, geen hotel cheque en ben op zoek gegaan naar kc-bv. Het was moeilijk te vinden. Paar mailtjes gestuurd naar het mailtje waar het 'kado' vandaan kwam, geen respons. Dan maar hotel select aangeschreven met de vraag hoe zit het met die hotel cheque. zij antwoordden wel onmiddellijk. Dat ze er al meer klachten over gehad hadden, maar dat het hun actie niet was. En de actie zou ook voorbij zijn. Hotel select heeft mij wel onmiddellijk een cheque gestuurd, helemaal gratis en ik zou dus niet die € 2.95 moeten betalen. 3/12 zowat 2 maanden later wordt er € 2.95 van mijn rekening gehaald door Korteweg Consultancy en via mijn afschrift kon ik ook hun gegevens vinden. Weer een paar mailtjes om mijn geld terug te krijgen, maar geen respons van KC. Ik begin het allemaal dubieus te vinden. Bedrog om op een slinkse manier geld van mensen hun rekening af te halen. Klein bedrag ja, maar juist daarom. Met de verwachting dat mensen het laten zitten. Dus opgelet als je van die firma een hotel cheque aangeboden krijgt van Hotel Select. Hotel Select zit er ondertussen mee verveeld, maar het is dus niet hun actie.

korteweg

Re: Beloning enquete - hotelcheque van Korteweg Consultancy

Ongelezen bericht door korteweg »

Beste...
De Hotelcheque actie is tot stand gekomen als een samenwerking tussen Select Hotel en Korteweg Consultancy BV. Na ontvangst van de inschrijving voor de Hotelcheque volgt na ca. 1 week een email met daarin een link waarmee de Hotelcheque door de aanvrager kan worden uitgeprint. Het gebeurd een enkele keer dat deze mail door de aanvrager over het hoofd wordt gezien of dat hij in de spambox terecht komt. Indien dit het geval is dan is 1 mail naar de verzender doorgaans voldoende om de cheque nogmaals in de mailbox te ontvangen. Echter er kan altijd iets misgaan en blijkbaar is dat bij u ook gebeurd, onze excuses daarvoor. Mochten er meer mensen zijn die een dergelijke ervaring hebben dan kunnen zij zich rechtstreeks tot ons wenden via [email protected], wij lossen het probleem dan direct op.
Met vriendelijke groeten.
De klantenservice
Korteweg Consultancy BV
0900-2233000

piet33

Ongelezen bericht door piet33 »

Geachte forumbezoekers,

Als u teveel last krijg tvan de stortvloed aan ongewenste emails van de heer Korteweg kunt u hem gewoon even op zijn mobiel bellen:

06-51581934
U kunt hem ook een email sturen naar zijn huis-adres: [email protected]

Misschien helpt dat beter.

vaneck

Ongelezen bericht door vaneck »

gevonden voorwerpen - Zijn dit uw Center Parcs arrangement tickets

Met dit e-mail bericht werd ik verleid om een paar minuten de tijd te nemen voor het invullen van deze herfstenquete. Er wordt wel gesuggereerd, maar niet beloofd dat er als prijs een Center Parcs arrangement met het hele gezin wordt uitgereikt!

DOE ER NIET AAN MEE. HET ZORGT ALLEEN VOOR HEEL VEEL SPAM EN ONGEVRAAGDE TELEFOONTJES.

Uit interesse de enquete ingevuld en aan het eind wordt je nog een gratis DVD beloofd. Als je daarop klikt, dan wordt kom je op de ECI website waar dit als welkomstgeschenk voor nieuwe leden wordt aangeboden. Een sigaar uit andermans doos uitreiken.

Wat leuk dat op dit FORUM het telefoonnummer staat van dhr. Korteweg. Ik heb hem mobiel gebeld. Het was al laat op de avond. Hij antwoordde beleefd dat de mail kennelijk niet voor mij bedoeld was. Dat wist ik ook wel, maar op deze manier kon dhr Korteweg met mij meevoelen hoe het is om laat op de avond zoet gehouden te worden met onzinnigheid.

Ik kan iedereen aanraden: Bel hem persoonlijk terug om te vertellen wat je van zijn acties vind.

Lucinda1986

Ongelezen bericht door Lucinda1986 »

Ik heb vorige week ook meegedaan met een enquete van KCBV.
Als eerste, als je bij hun wilt afmelden lukt dat niet, want die link opent nooit!
Verder het emailadres wat in de mail staat bestaat niet, krijg elke keer mijn emails terug dat ze niet bezorgd zijn.

Het was een lange enquete, waarbij je over meedere bedrijven aankon geven informatie te willen ontvangen of gebeld te worden door een medewerker van het bedrijf. Ik heb op bijna alles geantwoord dat ik geen interesse had.
En vandaag heb ik dus al 6 telefoontjes gehad van verschillende bedrijven waarbij ik aan had gegeven geen interesse te hebben.

Onder andere een uitvaartverzekering, ik ben 24 en daar dus echt niet geinteresseerd! Maar mr. aan de telefoon beweerde stellig dat ik had aangegeven gebeld te willen worden. De KCBV misbruikt je gegevens echt voor een goeie! Dus doe nooit mee met enquetes die daar vanaf komen!

Ik weet dat je af en toe een nieuwsbrief krijgt als je aan enquetes op het internet mee doet, prima, weten we allemaal. Maar zij geven mijn telefoon nummer dooraan derden en ze zijn zelf niet te bereiken.

Aangezien ik al jaren op het internet zit en dit nog nooit heb meegemaakt ga ik proberen aangifte te doen ergens als dit mogelijk is. Ik ben echt kwaad op ze
Maar neem van mij aan dat je nooit je gegevens aan hen moet geven!

Gr. Lucinda

Gesloten